Gå til innhold

Høyresiden i USA prøver å fjerne det kvinnekampen har oppnådd

Anbefalte innlegg

Høyresiden i USA er stolte over å fjerne med et pennestrøk det som kvinner har kjempet så hardt for over så lang tid.

Jeg frykter høyresiden vil lykkes med noe tilsvarende her i Norge også.

Anonymkode: fe761...af8

Fortsetter under...

Har kvinner kjempet hardt for å ikke bli kalt kvinner?

Ville heller reagert på at flere stater tilnærmer og fullstendig nekter kvinner og unge jenter abort. 

Anonymkode: a5ef4...7ce

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Har kvinner kjempet hardt for å ikke bli kalt kvinner?

Ville heller reagert på at flere stater tilnærmer og fullstendig nekter kvinner og unge jenter abort. 

Kvinnekampen har bidratt med å frigjøre flere fra undertrykkelse. En del er født i feil kjønn. De kan fortsatt føde selv om de ikke er kvinner.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Kvinnekampen har bidratt med å frigjøre flere fra undertrykkelse. En del er født i feil kjønn. De kan fortsatt føde selv om de ikke er kvinner.

Det er ikke en kvinnekamp. Det er en menneskerettighetskamp. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Kvinner er de eneste som føder. Føder du så er du kvinne

Anonymkode: 28fc6...1b2

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Jeg frykter høyresiden vil lykkes med noe tilsvarende her i Norge også.

Konsentrer deg heller om at nå har venstresiden omsider fått kvinner inn i ledelsen. Kanskje de blir i stand til å bedrive politikk etterhvert også. Begge deler begynner å bli på tide!

Hilsen hun på borgerlig side, som synes det har vært SMERTEFULLT å se hvordan damene på venstresiden bare er tjenestepiker for mannfolkene.

Anonymkode: a1cbb...39d

Annonse

Jeg er mer overrasket over at folk møtte opp for denne annonseringen. Akkurat det der spiller ikke stor rolle, det er blitt litt for teit at jeg skal kunne identifisere meg som et en stol og bli behandlet der etter. Folk har altfor mye fritid.....

Anonymkode: c8c94...302

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Konsentrer deg heller om at nå har venstresiden omsider fått kvinner inn i ledelsen. Kanskje de blir i stand til å bedrive politikk etterhvert også. Begge deler begynner å bli på tide!

Hilsen hun på borgerlig side, som synes det har vært SMERTEFULLT å se hvordan damene på venstresiden bare er tjenestepiker for mannfolkene.

Anonymkode: a1cbb...39d

Det er jo ikke nytt. Før denne lange perioden med mannlige ledere, hadde de fleste partiene på venstresiden kvinnelige ledere. Ubalanse og underrepresentasjon er uheldig og jeg tenker ikke at det er tilfeldig, menn har nok fremdeles bedre muligheter til å avansere i alle organisasjoner. Derfor vil jeg ikke gå så langt at jeg sier at det er tilfeldig.

Anonymkode: 176d9...968

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...