Gå til innhold

Det plager meg🪞

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med angst og tvangstanker.

Små ting kan bli store for meg.
Jeg knuste en bit av et stort speil forrige uke og alt jeg har tenkt på siden da er ulykker. Jeg går nesten bare å venter på at noe skal skje.

Fornuften sier at det bare er tull, men angsten sier at jeg har ulykke i 7 år.

Jeg klarer å se når jeg skriver det at det høres sikkert helt teit ut, men for meg er det virkelighet.

Noen trøstende ord?Fornuftige sjeler?🥹

Anonymkode: 1dc1c...54a

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443663-det-plager-meg%F0%9F%AA%9E/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Jeg sliter med angst og tvangstanker.

Små ting kan bli store for meg.
Jeg knuste en bit av et stort speil forrige uke og alt jeg har tenkt på siden da er ulykker. Jeg går nesten bare å venter på at noe skal skje.

Fornuften sier at det bare er tull, men angsten sier at jeg har ulykke i 7 år.

Jeg klarer å se når jeg skriver det at det høres sikkert helt teit ut, men for meg er det virkelighet.

Noen trøstende ord?Fornuftige sjeler?🥹

Høres vondt og slitsomt ut! Har du prøvd noen form for behandling eller terapi? 

Greien med angst og tvangstanker er at de ikke er rasjonelle. Så det å prøve å bekjempe dem med logikk, funker ikke. 

Håper det er noe der du bor som kan hjelpe. Her i Bergen har de hatt stor suksess med firedagersprogrammet.

Anonymkode: 53c72...95d

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Greien med angst og tvangstanker er at de ikke er rasjonelle. Så det å prøve å bekjempe dem med logikk, funker ikke. 

Håper det er noe der du bor som kan hjelpe. Her i Bergen har de hatt stor suksess med firedagersprogrammet.

Det er det🥹Takk for et fornuftig og fint svar❤️
Har slitt med dette siden jeg var 13 år, det er 20 år det. Er så langt å dra for å få hjelp så det har bare «blitt slik». 
Har ikke hørt om firedagersprogrammet, men skal sjekke ut hva det er❤️Tusen takk igjen❤️

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Hva er firedagsprogrammet? Jeg er ikke personen som har hovedinnlegget,men bor i Bergen å sliter veldig med angst

Anonymkode: 81747...0ec

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hva er firedagsprogrammet? Jeg er ikke personen som har hovedinnlegget,men bor i Bergen å sliter veldig med angst

Anonymkode: 81747...0ec

Se link 😊

https://helse-bergen.no/avdelinger/psykisk-helsevern/kronstad-distriktspsykiatriske-senter/klinikk-for-4-dagers-behandling-b4dt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...