Gå til innhold

Operasjon øyelokk - noen som vet hvem som er best til dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg så aldri ut som om jeg hadde vært i slåsskamp, var bare litt hoven og hadde svak misfarging de første par døgnene. Etter det så syntes det nesten ikke.

Jeg fikk det dekket, og da er de mer opptatt av funksjonalitet enn utseende, men det ble veldig bra her

Anonymkode: ecb23...0cf

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

jeg så aldri ut som om jeg hadde vært i slåsskamp, var bare litt hoven og hadde svak misfarging de første par døgnene. Etter det så syntes det nesten ikke.

Jeg fikk det dekket, og da er de mer opptatt av funksjonalitet enn utseende, men det ble veldig bra her

Hvor fikk du utført operasjonen? Var det lokal bedøvelse eller full narkose? 

Anonymkode: ffc61...308

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Og hvor lenge man ser ut som om man har vært i slosskamp? 🙈

Anonymkode: 88dd5...86a

Den ene på jobben så ut mørbanka i nesten 4 uker, den andre - så vidt synlig i to dager … veldig individuelt, tror jeg. Hun som så ut mørbanka gjorde det etter henvisning, hun andre betalte selv bare for å se bedre ut - og så faktisk bedre ut etter løftet

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvor fikk du utført operasjonen? Var det lokal bedøvelse eller full narkose? 

Lokalbedøvelse, jeg gjorde det hos øyelege. Tror ikke du får full narkose for dette.

Mamma gjorde det hos øyelege på sykehuset, fikk det dekket 

Hun så aldri ut som hun hadde vært i slosskamp, var ikke hoven. Men det så ut som hun hadde valgt en litt merkelig farge på øyenskygge noen dager, var misfarget og rødblå.

Anonymkode: 53918...ce6

Annonse

Tok det på Volvat. Var blå i 6-7 dager. Det verste var tapen over stingene som satt en uke. Og at jeg ikke kunne gni meg i øynene. Jeg har aldri tenkt over det men fy søren så deilig det er å gni seg i ansiktet og øyne når man er trøtt og sliten. 
Da stingene ble tatt etter en uke (eller kanskje det var 10 dager) så var øynene veldig fine og den lille røde streken var knapt synlig. 

Anonymkode: cdb8a...3d3

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hvordan så du ut/hva var problemet som gjorde at det ble dekket? (Øyelege sa til meg at han regnet med at jeg ville få det dekket når jeg bikket 50, men nå er det seks år igjen til det og jeg begynner å kjenne på problemer. Hever pannen nesten konstant, har mye hodepine og blir sliten av å holde øynene oppe pga tyngden, men vet ikke om det er noen vits i å prøve enda.)

Anonymkode: 5ca85...21f

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvordan så du ut/hva var problemet som gjorde at det ble dekket? (Øyelege sa til meg at han regnet med at jeg ville få det dekket når jeg bikket 50, men nå er det seks år igjen til det og jeg begynner å kjenne på problemer. Hever pannen nesten konstant, har mye hodepine og blir sliten av å holde øynene oppe pga tyngden, men vet ikke om det er noen vits i å prøve enda.)

Anonymkode: 5ca85...21f

Jeg fikk det pga veldig mye migrene sammen med tunge øyelokk, hvor det ene visst gikk litt nedenfor i synsfeltet mitt, jeg merket ikke noe til det. Jeg var 38 da tror jeg hvis jeg ikke husker feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...