Gå til innhold

Kirurgi nedentil betalt av det offentlige

Anbefalte innlegg

Ok, jeg vet at dette er et betent tema, både veldig intimt og også kontroversielt. Saken er den at jeg er 45 år og har egentlig aldri tenkt at det Jar vært noe i veien med underlivet mitt. Inntil jeg begynte å lese saker i mediene om at mange fikser på underlivet. Og da begynner jeg ko å tenke på muligheten av at jeg hadde hatt nytte av en operasjon.. den ene leppen er i veien ved sex, og på flyttes på. Og det er ubehagelig når jeg sykler (gjør hver dag!) Jeg har aldri hørt fra mannen eller andre at det er noe feil, og alltid tenkt at det har måttet være sånn.. men kanskje ikke? Noen som har fått dekket en operasjon? Og tenker dere at det høres ut som noe jeg bør gjøre? Uff, flau for å spørre *huske anonymknappen

Anonymkode: 5dcb7...0f2

Fortsetter under...

Annonse

Jeg håper virkelig ikke man får operasjon betalt av det offentlige fordi man må flytte på kjønnsleppene under sex.....

Mange synes det er ubehagelig å sykle - helt uavhengig av hvordan underlivet ser ut. Du kan skaffe deg et annet sykkelsete eller investere i ei sykkelbukse med padding.

Anonymkode: c35c7...291

Snakk med legen din. Om det er vondt/ubehagelig når du sykler så er det jo ikke for å Være forfengelig. At du må flytte litt på den under sex tror jeg nok ikke er god nok grunn for å få det dekt, men smerter under vanlige aktiviteter er nok gyldig 

Anonymkode: 0bebf...2d8

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Håper jeg ikke betaler skatt for å finansiere slike ting. Er det viktig for deg så betaler du selv.

Anonymkode: 94965...cff

Slapp helt av, de usle kronene du betaler i skatt dekker ikke en brøkdel av utgiftene staten har på deg. 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ta det opp med gynekologen din neste gang du skal ta en sjekk. Hvis du har gått jevnlig er jeg ganske sikker på at vedkommende ville sagt noe, hvis det var noe «galt». 

Anonymkode: 942db...138

Dette! Riktig vei å gå, der vil du få en objektiv og faglig tilbakemelding. Gynekologen har jo allerede inspisert problemområdet 😅 

For dere som er så bekymret for skattepengene, kan dere meske dere litt med dette, i stedet for å ta frustrasjonen ut på ett uskyldig spørsmål (greit å ha med seg at trådstarter spør her, på ingen måte har utnyttet deres hardt, opptjente skattepenger ved å stille dette spørsmålet)

https://www.nettavisen.no/okonomi/leserne-har-talt-her-er-vinneren-av-sloseriprisen-i-2022/s/5-95-830729

Anonymkode: 31907...426

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Du bør være flau, du er 45 år gammel for fader. Du har et helt normalt underliv. Det er ikke noe galt med deg eller underlivet ditt. 

Anonymkode: b59dc...1b9

Ok, jeg lurte på om dette hørtes ut som noe jeg burde fikse på, eller hva dere trodde. Fordi jeg ikke visste om tingene jeg beskrev var normalt eller ikke. Så takk for svaret. Skjønner ikke hvorfor du banner. 

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg håper virkelig ikke man får operasjon betalt av det offentlige fordi man må flytte på kjønnsleppene under sex.....

Mange synes det er ubehagelig å sykle - helt uavhengig av hvordan underlivet ser ut. Du kan skaffe deg et annet sykkelsete eller investere i ei sykkelbukse med padding.

Anonymkode: c35c7...291

Jeg har en sykkelbukse med padding. Men godt å vite at tingene jeg beskriver er normale. Jeg har aldri snakket med noen om dette, så jeg vet ikke. 

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Ta det opp med gynekologen din neste gang du skal ta en sjekk. Hvis du har gått jevnlig er jeg ganske sikker på at vedkommende ville sagt noe, hvis det var noe «galt». 

Anonymkode: 942db...138

Takk for svar 🙂 Høres lurt ut.

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Snakk med legen din. Om det er vondt/ubehagelig når du sykler så er det jo ikke for å Være forfengelig. At du må flytte litt på den under sex tror jeg nok ikke er god nok grunn for å få det dekt, men smerter under vanlige aktiviteter er nok gyldig 

Lurt, takk for godt svar. Nei, som sagt har aldri mannen uttrykt noe misnøye, og iom at han er den eneste jeg ligger med, er ikke dette et spørsmål om hvordan jeg ser ut, men om funksjon. Jeg får samle mot og spørre legen. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dette! Riktig vei å gå, der vil du få en objektiv og faglig tilbakemelding. Gynekologen har jo allerede inspisert problemområdet 😅 

For dere som er så bekymret for skattepengene, kan dere meske dere litt med dette, i stedet for å ta frustrasjonen ut på ett uskyldig spørsmål (greit å ha med seg at trådstarter spør her, på ingen måte har utnyttet deres hardt, opptjente skattepenger ved å stille dette spørsmålet)

https://www.nettavisen.no/okonomi/leserne-har-talt-her-er-vinneren-av-sloseriprisen-i-2022/s/5-95-830729

Anonymkode: 31907...426

Tusen takk ☺️ 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Lurt, takk for godt svar. Nei, som sagt har aldri mannen uttrykt noe misnøye, og iom at han er den eneste jeg ligger med, er ikke dette et spørsmål om hvordan jeg ser ut, men om funksjon. Jeg får samle mot og spørre legen. 

Mannfolka bryr seg sjelden, om du skulle liggi med én eller 100 😁 Men at det er ubehagelig i ulike situasjoner er jo ikke kult. Gjør det, jeg heier på deg!👏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...