Gå til innhold

Bruke fin klær når man skal bort til folk med hunder

Anbefalte innlegg

Eg har og hunder som er hoppende glad når eg kjem inn døra.  Bruler altid strømpebukse og det er null stress. 

Bruker hendene mine til å roe ned hundene og får hilst på dei . Då kan eg og bruke hendene til å holde hunden litt .etter dei har hilst er eg ferdig og overser hundene . Så slutter dei å vise noko interesse for deg og. 

Når det er sagt så har eg familie som er redd hund ,då har eg hunden i anna rom når eg har besøk . Det går an å ta hensyn ,både av hundeeier og dei som skal besøke hus med hund i . 

Anonymkode: 370e6...278

Fortsetter under...

Twintipp skrev (13 minutter siden):

Ok. Som du sikkert skjønner har jeg ikke hund selv😜. Men ja, stemmer sikkert det du sier. Bare trist å overse dem og da.

Neh, Hundene overlever at man ikke hilser på dem, ikke alle er glad i hoppendes og ivrige hunder store/små. Eller som regel glad i hund. 

Anonymkode: 3f355...4f4

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er ikke helt enig med deg, hunder er flokkdyr, og kommer det noen på besøk som eierne (sjefen for flokken) godtar vil hunden se på dem som en del av flokken, men alle i en flokk behøver ikke å komme like godt overens.
Hunder er veldig på dette med blikkontakt og kroppsspråk, og dersom man setter seg på huk er det en måte å si at man skal bli venner siden blikket kommer nærmere hunden og man åpner for å hilse. Da kan hunden finne på å oppsøke deg flere ganger i løpet av kvelden noe jeg ikke tror HI vil ønske.
Det man kan gjøre er å snu ryggen til hunden og ignorere den når den prøver å hilse når man kommer. Da vil man fortelle hunden at man ikke ønsker å ha noe med den å gjøre

Anonymkode: ca1c9...254

Enig nå opplever jeg samboers familie sin hund dum da. Uansett om jeg ignorerer den så nytter det ikke, den forsetter og mase.

Anonymkode: 3f355...4f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...