Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #126 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er sånn det ender opp. Jeg fikk nettopp beskjed om at jeg bare kunne forlate forumet fordi; "J eg skjønner ikke hvorfor du er her inne når du hater forumet og omtrent alle brukerene, noe du forteller omtrent daglig." Jeg vet at det ikke stemmer, fordi jeg er her bare i perioder. Men i de periodene er det det samme hver gang. Det er den harde kjerne som skremmer vekk alle nye. Hvordan er det i det hele tatt mulig? Jeg tror det er todelt; 1. Man sitter og ler av ting som skjedde her inne i 2013 eller mimrer om gamle brukere og hendelser, har en intern humor med en lysestake og honkle eller noe. Holder man det slik, så sikrer man seg at de som holder ut og som er lojale, har en nokså begrenset kapasitet. 2. Dermed er det også enkelt å overbevise gjengen om at alle som ikke tenker likt, som den samme personen. Det er bare én person som ikke liker dette forumet, sier de, og hvis to stykker sier det samme, så er det fremdeles én person, bare med to brukere. Kom igjen, få denne ene personen ut! For min del har dette forumet blitt noe jeg bruker som tidtrøyte og avledning innimellom. Men det er ganske spesielt å se hvordan dette forumet er et kongen på haugen-forum, med et knippe eldre damer som styrer det hele. Det var en tråd om alderen til de her inne, da var snittalderen på 45-50 et sted, brorparten var over 40. Det i seg selv sier det meste om hvor lite velkommen nye mennesker er her inne. Anonymkode: 939e2...490 Du fikk ikke beskjed om å forlate forumet. Anonymkode: 1f387...f64 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #127 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor tenker du at damer over 40 ikke ønsker nye mennesker velkommen på generell basis? Jeg har vært her i 10 år og har aldri sett noe til disse gjengene det kommer beskyldninger om med jevne mellomrom. Hvordan kan det bli en gjeng når de fleste skriver anonymt? Går du kanskje i din egen felle når du antar at det er de samme som kommenterer på det du skriver? Anonymkode: a2acc...72c Det tenker jeg da ikke. Jeg går sammen med damer på 40+ selv, jeg, og de er for det meste hyggelige. Jeg snakket spesifikt om de her inne. Nei, det er rart med det, man ser det ikke når man er del av det. Anonymkode: 939e2...490 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #128 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du fikk ikke beskjed om å forlate forumet. Anonymkode: 1f387...f64 Alle som forstår hva jeg mener, forstår hva jeg mener. Anonymkode: 939e2...490 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #129 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (På 10.11.2023 den 22.03): Dette er fraskrivelse av ansvar. Problemet er at det er frekke mennesker her som også skriver kommentarer og innlegg som lett oppfattes som mobbing. DET er problemet her. Vi som protesterer er faktisk ikke det. Anonymkode: 45bf0...5e7 Du kan jo selv velge om du oppfatter alt i verden som mobbing av deg bare fordi du går på tvers og egler på deg alle rundt. Du kan selv velge hvem du vil være med og hvor du vil være og hva du vil gjøre der. Personlig mener jeg at denne som de fleste andre sammenhenger har det bedre uten sutretryner. Anonymkode: d0d88...d32 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #130 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Og hvis du er på et utested og mannfolka driver og tafser på deg, og du ikke liker det, så er dette DITT problem, ikke sant? Du kan jo bare gå et annet sted, problem løst! Anonymkode: 8e792...d73 Selvsagt er det ditt problem om du velger å være et sted der du ikke liker omgangsformen. Anonymkode: d0d88...d32 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #131 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Alle som forstår hva jeg mener, forstår hva jeg mener. Anonymkode: 939e2...490 Du lyver når du sier at du fikk beskjed om å forlate forumet. Anonymkode: 1f387...f64 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #132 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Det er sånn det ender opp. Jeg fikk nettopp beskjed om at jeg bare kunne forlate forumet fordi; "J eg skjønner ikke hvorfor du er her inne når du hater forumet og omtrent alle brukerene, noe du forteller omtrent daglig." Jeg vet at det ikke stemmer, fordi jeg er her bare i perioder. Men i de periodene er det det samme hver gang. Det er den harde kjerne som skremmer vekk alle nye. Hvordan er det i det hele tatt mulig? Jeg tror det er todelt; 1. Man sitter og ler av ting som skjedde her inne i 2013 eller mimrer om gamle brukere og hendelser, har en intern humor med en lysestake og honkle eller noe. Holder man det slik, så sikrer man seg at de som holder ut og som er lojale, har en nokså begrenset kapasitet. 2. Dermed er det også enkelt å overbevise gjengen om at alle som ikke tenker likt, som den samme personen. Det er bare én person som ikke liker dette forumet, sier de, og hvis to stykker sier det samme, så er det fremdeles én person, bare med to brukere. Kom igjen, få denne ene personen ut! For min del har dette forumet blitt noe jeg bruker som tidtrøyte og avledning innimellom. Men det er ganske spesielt å se hvordan dette forumet er et kongen på haugen-forum, med et knippe eldre damer som styrer det hele. Det var en tråd om alderen til de her inne, da var snittalderen på 45-50 et sted, brorparten var over 40. Det i seg selv sier det meste om hvor lite velkommen nye mennesker er her inne. Anonymkode: 939e2...490 Du setter ord på akkurat som dette forumet fremstår! Anonymkode: 45bf0...5e7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #133 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Alle som forstår hva jeg mener, forstår hva jeg mener. Anonymkode: 939e2...490 ? Ingen ba deg om å forlate forumet. Du lyver. Anonymkode: a2acc...72c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #134 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du setter ord på akkurat som dette forumet fremstår! Anonymkode: 45bf0...5e7 Der var du ja! Jeg lurte på om du var forsvunnet. Ja, et foreldre & barn forum med snittalder på 45-50 og med flere bestemødre enn småbarnsmødre, det sier ikke bare noe om hvordan forumet fremstår, men om hvordan forumet faktisk er. Forumet er kommersielt, skulle tro Egmont, som har ansatt egne personer til å drifte forumene, hadde interesse for hvem som bruker forumene og dermed som kjøper produktene. På kvinneguiden virker det som de har hatt en opprydning. Skal ikke si det for sikkert, for jeg forsvant fordi jeg ble lei av kaoset der, og har bare så vidt sett innom litt i senere tid. Admin her inne rydder bra etter min mening, men man kommer jo bare så langt med en såpass liten gjeng. Det er antageligvis ikke sånn at det står glitrende forumstjerner i kø for å komme inn på dette lille forumet her, slik det sikkert gjør på kvinneguiden. Men hvem vet? Anonymkode: 939e2...490 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031781 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #135 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Der var du ja! Jeg lurte på om du var forsvunnet. Ja, et foreldre & barn forum med snittalder på 45-50 og med flere bestemødre enn småbarnsmødre, det sier ikke bare noe om hvordan forumet fremstår, men om hvordan forumet faktisk er. Forumet er kommersielt, skulle tro Egmont, som har ansatt egne personer til å drifte forumene, hadde interesse for hvem som bruker forumene og dermed som kjøper produktene. På kvinneguiden virker det som de har hatt en opprydning. Skal ikke si det for sikkert, for jeg forsvant fordi jeg ble lei av kaoset der, og har bare så vidt sett innom litt i senere tid. Admin her inne rydder bra etter min mening, men man kommer jo bare så langt med en såpass liten gjeng. Det er antageligvis ikke sånn at det står glitrende forumstjerner i kø for å komme inn på dette lille forumet her, slik det sikkert gjør på kvinneguiden. Men hvem vet? Anonymkode: 939e2...490 Står man i kø for å komme inn på Kvinneguiden? Alt du vet. Anonymkode: a2acc...72c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #136 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): ? Ingen ba deg om å forlate forumet. Du lyver. Anonymkode: a2acc...72c Nå er det sånn at hvis noen sier fra om noe, så er standardsvaret : hvorfor er du her da? Det er som nevnt også opprettet flere tråder om spesifikke brukere, der flere av de eldste brukerne her skrev hvor fint det var før vedkommende ble bruker, og hvor fint det var når visse brukere er borte herfra. Hva kaller du sånt? De fleste her blir presset til å skrive som anonyme, og de som ikke er anonyme har vært her veldig lenge. De er en gruppe som trygt kan skrive med brukernavn, nettopp fordi de har ryggdekning i hverandre. Anonymkode: 45bf0...5e7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #137 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Nå er det sånn at hvis noen sier fra om noe, så er standardsvaret : hvorfor er du her da? Det er som nevnt også opprettet flere tråder om spesifikke brukere, der flere av de eldste brukerne her skrev hvor fint det var før vedkommende ble bruker, og hvor fint det var når visse brukere er borte herfra. Hva kaller du sånt? De fleste her blir presset til å skrive som anonyme, og de som ikke er anonyme har vært her veldig lenge. De er en gruppe som trygt kan skrive med brukernavn, nettopp fordi de har ryggdekning i hverandre. Anonymkode: 45bf0...5e7 Du lyver fremdeles når du sier den brukeren du siterte ba deg forlate forumet. Anonymkode: 1f387...f64 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #138 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Nå er det sånn at hvis noen sier fra om noe, så er standardsvaret : hvorfor er du her da? Det er som nevnt også opprettet flere tråder om spesifikke brukere, der flere av de eldste brukerne her skrev hvor fint det var før vedkommende ble bruker, og hvor fint det var når visse brukere er borte herfra. Hva kaller du sånt? De fleste her blir presset til å skrive som anonyme, og de som ikke er anonyme har vært her veldig lenge. De er en gruppe som trygt kan skrive med brukernavn, nettopp fordi de har ryggdekning i hverandre. Anonymkode: 45bf0...5e7 Så fakta er at ingen ber deg om å forlate forumet, det er bare noe du føler basert på kommentarer du får. Da får du skrive det med det samme da, i stede for å lyve. Anonymkode: a2acc...72c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #139 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du lyver fremdeles når du sier den brukeren du siterte ba deg forlate forumet. Anonymkode: 1f387...f64 Jeg tror at det faller så naturlig å lyve at de ikke tenker over det. I stede for å vende blikket litt mot seg og sin oppførsel så ropes det opp om all verdens urett mot en selv. Anonymkode: a2acc...72c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #140 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du lyver fremdeles når du sier den brukeren du siterte ba deg forlate forumet. Anonymkode: 1f387...f64 Jeg er ikke den du svarte først 🙂 men jeg har også blitt bedt om å forlate forumet. Hvorfor innrømmer du ikke at det ikke er spesielt høyt under taket her? Folk som skiller seg for mye ut her, blir bedt om å "lese rommet", "være uenige kun for å være det", "ta til deg tilbakemeldinger" og bla bla bla. Dette skrives ofte til flere, som om flertallet i en tråd har rett, at "dette rommet" er et flott eksempel på hvordan mennesker skal være og at lista som legges her bør alle følge. Ser du ikke hvor mye hersketeknikk og manipulering det ligger i sånne utsagn? Anonymkode: 45bf0...5e7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031793 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #141 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke den du svarte først 🙂 men jeg har også blitt bedt om å forlate forumet. Hvorfor innrømmer du ikke at det ikke er spesielt høyt under taket her? Folk som skiller seg for mye ut her, blir bedt om å "lese rommet", "være uenige kun for å være det", "ta til deg tilbakemeldinger" og bla bla bla. Dette skrives ofte til flere, som om flertallet i en tråd har rett, at "dette rommet" er et flott eksempel på hvordan mennesker skal være og at lista som legges her bør alle følge. Ser du ikke hvor mye hersketeknikk og manipulering det ligger i sånne utsagn? Anonymkode: 45bf0...5e7 De kommentarene kommer ikke til dem som skiller seg ut, men til dem som krangler og kverulerer. Når det kun er noen få som får slike tilbakemeldinger, kan det ikke være en pekepinn på at man faktisk bør tenke seg litt om? Å være litt selvkritisk betyr ikke at man er svak. Anonymkode: a2acc...72c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #142 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Står man i kø for å komme inn på Kvinneguiden? Alt du vet. Anonymkode: a2acc...72c Selvfølgelig, Kvinneguiden er det største norskspråklige forum som finnes, og et har et bredt utvalg av underforumer med ulike temaer. Klart at det er der de ‘store’ norske forumstjernene har best forutsetning til å kunne slå seg løs. De fleste norske foretrekker nok å skrive norsk, ikke minst fordi det er med mennesker som bor på deres side av kloden og omgir seg med de samme kulturelle referansene. Men dersom forumet er fylt av drama og baluba, så forsvinner disse stjernene i stedet, og går typisk over på engelskspråklige forumer. Deretter blir det bare hyl, skrik og krangel igjen, og det er noe som de færreste gidder å lese. Så Egmont er tjent med å beholde de beste. Kvinneguiden er så pass stort at Egmont kan fjerne alle de som skriver spydigheter og one-linere der inne, og likevel vil det alltid være nok av de som kan skrive lengre og interessante innlegg. Mennesker som kan ting. Mennesker som vet ting. Mennesker som ikke bare er der for å krangle. Hva man gjør her inne, derimot, det er jeg ikke sikker på. Ser at reklamene typisk er om sexhjelpemidler og andre sure gamle tanter-temaer i stedet for at det handler om barnegrøt og oppdragelse. Så det kan godt tenkes at Egmont behandler dette som et gammelt tante- eller bestemor-forum enda det står familie & barn. At de som reelt sett tilhører familie & barn-segmentet, enten ikke bruker slike forumer eller uansett holder til på kvinneguiden. Anonymkode: 939e2...490 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031797 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #143 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig, Kvinneguiden er det største norskspråklige forum som finnes, og et har et bredt utvalg av underforumer med ulike temaer. Klart at det er der de ‘store’ norske forumstjernene har best forutsetning til å kunne slå seg løs. De fleste norske foretrekker nok å skrive norsk, ikke minst fordi det er med mennesker som bor på deres side av kloden og omgir seg med de samme kulturelle referansene. Men dersom forumet er fylt av drama og baluba, så forsvinner disse stjernene i stedet, og går typisk over på engelskspråklige forumer. Deretter blir det bare hyl, skrik og krangel igjen, og det er noe som de færreste gidder å lese. Så Egmont er tjent med å beholde de beste. Kvinneguiden er så pass stort at Egmont kan fjerne alle de som skriver spydigheter og one-linere der inne, og likevel vil det alltid være nok av de som kan skrive lengre og interessante innlegg. Mennesker som kan ting. Mennesker som vet ting. Mennesker som ikke bare er der for å krangle. Hva man gjør her inne, derimot, det er jeg ikke sikker på. Ser at reklamene typisk er om sexhjelpemidler og andre sure gamle tanter-temaer i stedet for at det handler om barnegrøt og oppdragelse. Så det kan godt tenkes at Egmont behandler dette som et gammelt tante- eller bestemor-forum enda det står familie & barn. At de som reelt sett tilhører familie & barn-segmentet, enten ikke bruker slike forumer eller uansett holder til på kvinneguiden. Anonymkode: 939e2...490 Bare for å få det helt klart (jeg er nok litt treig) står man altså i kø for å komme inn? Er det ventetid for å få opprette en bruker? Anonymkode: a2acc...72c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031798 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #144 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Jeg er ikke den du svarte først 🙂 men jeg har også blitt bedt om å forlate forumet. Hvorfor innrømmer du ikke at det ikke er spesielt høyt under taket her? Folk som skiller seg for mye ut her, blir bedt om å "lese rommet", "være uenige kun for å være det", "ta til deg tilbakemeldinger" og bla bla bla. Dette skrives ofte til flere, som om flertallet i en tråd har rett, at "dette rommet" er et flott eksempel på hvordan mennesker skal være og at lista som legges her bør alle følge. Ser du ikke hvor mye hersketeknikk og manipulering det ligger i sånne utsagn? Anonymkode: 45bf0...5e7 Jeg sier ikke at hun ikke er blitt bedt om å forlate forumet av andre, for det vet jeg ikke. Men den brukeren hun siterte ba hun ikke om å forlate forumet. Anonymkode: 1f387...f64 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031799 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #145 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): De kommentarene kommer ikke til dem som skiller seg ut, men til dem som krangler og kverulerer. Når det kun er noen få som får slike tilbakemeldinger, kan det ikke være en pekepinn på at man faktisk bør tenke seg litt om? Å være litt selvkritisk betyr ikke at man er svak. Anonymkode: a2acc...72c Der er vi uenige, for jeg tror vi har veldig ulik oppfatning av hva som er "kranglete' og "kverulering". Det jeg nemlig opplever er at spørsmål er upopulært her. Folk kommer med så mange utsagn, påstander og synsing, og hvis det blir spurt om hva som ligger bak det de mener, så blir man jo møtt med at det er kverulerende å forvente begrunnelser. Jeg oppfatter det som at flere ikke kan svare på ting, og så blir de sure og går til angrep. Det skjer veldig ofte faktisk. Man er ikke kranglete heller, selv om man er uenig med flertallet i en tråd. Det må man faktisk tåle istedenfor å si at "selvfølgelig må du mene noe annet", og som du skriver selv her, at noen få kan jo ikke ha rett. Flertallet har det. Ser du ikke hvor feil det blir? Veldig manipulerende, siden det blir sånn at innretter du deg ikke etter flertallet, så kan du bare holde munn. Veldig hersketeknikk, og det er et utsagn som ikke skal brukes i en diskusjon. Blant annet er det en regel på andre forum at slik argumentasjon ikke skal forekomme. Her inne blir det brukt som vanlig argument. Du gjør det selv også, nettopp her. Anonymkode: 45bf0...5e7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031800 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #146 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Der er vi uenige, for jeg tror vi har veldig ulik oppfatning av hva som er "kranglete' og "kverulering". Det jeg nemlig opplever er at spørsmål er upopulært her. Folk kommer med så mange utsagn, påstander og synsing, og hvis det blir spurt om hva som ligger bak det de mener, så blir man jo møtt med at det er kverulerende å forvente begrunnelser. Jeg oppfatter det som at flere ikke kan svare på ting, og så blir de sure og går til angrep. Det skjer veldig ofte faktisk. Man er ikke kranglete heller, selv om man er uenig med flertallet i en tråd. Det må man faktisk tåle istedenfor å si at "selvfølgelig må du mene noe annet", og som du skriver selv her, at noen få kan jo ikke ha rett. Flertallet har det. Ser du ikke hvor feil det blir? Veldig manipulerende, siden det blir sånn at innretter du deg ikke etter flertallet, så kan du bare holde munn. Veldig hersketeknikk, og det er et utsagn som ikke skal brukes i en diskusjon. Blant annet er det en regel på andre forum at slik argumentasjon ikke skal forekomme. Her inne blir det brukt som vanlig argument. Du gjør det selv også, nettopp her. Anonymkode: 45bf0...5e7 Det er din oppfattelse, og det kan man ikke nekte for. Jeg har et annet inntrykk av forumet og de fleste her inne. Jeg syns folk stort sett er hyggelige. Anonymkode: a2acc...72c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031801 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #147 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Bare for å få det helt klart (jeg er nok litt treig) står man altså i kø for å komme inn? Er det ventetid for å få opprette en bruker? Anonymkode: a2acc...72c Nei, man står ikke i fysisk kø eller må vente. Det jeg mener er at man befinner seg i området, at man har et blikk mot det forumet, og deltar der inne dersom det virker kult der inne. Det blir litt som den utested-referansen som noen kom med tidligere i denne tråden, at man gidder ikke være et sted hvis mennesker der inne oppfører seg råttent. Det stemmer det, men de som eier utestedet, er selvfølgelig ikke interessert i å ha bare bøller inne på stedet, som jager vekk alle andre. Eierne vil ha inn de som legger igjen penger og som bidrar til å bygge merkevaren som utestedet er. Det kan bety at de ansetter en utkaster og jager bort bøllene. Anonymkode: 939e2...490 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031802 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #148 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Nei, man står ikke i fysisk kø eller må vente. Det jeg mener er at man befinner seg i området, at man har et blikk mot det forumet, og deltar der inne dersom det virker kult der inne. Det blir litt som den utested-referansen som noen kom med tidligere i denne tråden, at man gidder ikke være et sted hvis mennesker der inne oppfører seg råttent. Det stemmer det, men de som eier utestedet, er selvfølgelig ikke interessert i å ha bare bøller inne på stedet, som jager vekk alle andre. Eierne vil ha inn de som legger igjen penger og som bidrar til å bygge merkevaren som utestedet er. Det kan bety at de ansetter en utkaster og jager bort bøllene. Anonymkode: 939e2...490 Jeg henger absolutt ikke med. Hva har alt det du skriver her med dette forumet å gjøre? Anonymkode: a2acc...72c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #149 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er din oppfattelse, og det kan man ikke nekte for. Jeg har et annet inntrykk av forumet og de fleste her inne. Jeg syns folk stort sett er hyggelige. Anonymkode: a2acc...72c Jeg tror det er perioder hvor det er roligere her, og så er det perioder hvor det er mer bråk. I går ryddet admin fem tråder på kort tid. Beviser det at det stort sett er hyggelige mennesker her syns du? Nå har jeg skrevet som anonym en tid. Jeg har ikke fått kritikk og angrep mot meg i det hele tatt som anonym, bortsett fra en bruker som alltid er sur og gretten mot de fleste. Det er greit, jeg tenker at hun bare får være den gretne her. Jeg lar henne være. Så fort jeg skriver med brukernavn, så kan jeg forvente angrep, selv om meningen min er den samme. Det handler derfor alt for ofte om hvem som skriver og ikke hva man skriver. Det er nettopp sånt som er kranglete'. Anonymkode: 45bf0...5e7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031806 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2023 #150 Del Skrevet 18. november 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg henger absolutt ikke med. Hva har alt det du skriver her med dette forumet å gjøre? Anonymkode: a2acc...72c Det jeg prøver å få frem er at hvert eneste forum på hele internett har eiere som har en grunn for hvorfor de drifter forumet og bestemmer hvem som kan få delta, på samme måte som alle utesteder har eiere som har en grunn for hvorfor de drifter utestedet og bestemmer hvem som kan komme inn. Et forum er ikke en plass i en skog som ingen eier og hvor hvem som helst kan jage bort hvem som helst, uten at det får konsekvenser. Anonymkode: 939e2...490 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/6/#findComment-150031807 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå