Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #51 Del Skrevet 10. november 2023 Ser at noen gjentar noe flere ganger i håpe om at gjentagelse skal gjøre det til en sannhet. Det er noen her fra tidligere som svarer litt krast frekt som en del av et image. Men det er det jo bare å ignorere. Så har det kommet til nye som innbiller seg at de er friske pust fordi de raser gjennom forumet kun for å provosere for (egen) underholdning. De synes selv de er hva forumet trenger, men ser ikke at kverulering, vås, fullstendig avsporing av alle tråder de deltar i gjør forumet til noe de fleste brukere her ikke er interessert i. De fleste som bruker forumet er interessert i å få råd om en problemstilling eller diskutere litt betente saker som de ikke kan diskutere med de rundt seg (som problemer i forholdet). En og annen tulletråd er morsomt, spesielt om den har en positiv vri som gir latter. Disse nye brukerne er bare ute etter reaksjon og det får man ved enklest å kverulere, avspore, misforstå etc. da humor er mye vanskeligere å mestre. Da får man lange tråder uten innhold og uten underholdning. Det er stor forskjell på en frekk kommentar og en tirade.... Når noen liker et innlegg så er det for å si at de er enig uten å måtte skrive tilsvarende selv. Men hvem teller og bryr seg om likes og hvem som liker hva? De som er 50+ som dere refererer til er vel de som bryr seg mist om dette. De fleste bryr seg om gode svar. En filosofidiskusjon kan godt være kjempe interessant selv om ingen i diskusjonen er enig med hverandre. Eller den kan ødelegges fullstendig fordi noen kverulerer den i hjel. Det er en stor forskjell på kverulering og diskusjon. Jeg er glad i en god diskusjon og når enkelte brukere kverulerer seg gjennom forumet er det på tide med en pause. Anonymkode: 46ffd...6a0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028725 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #52 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ser at noen gjentar noe flere ganger i håpe om at gjentagelse skal gjøre det til en sannhet. Det er noen her fra tidligere som svarer litt krast frekt som en del av et image. Men det er det jo bare å ignorere. Så har det kommet til nye som innbiller seg at de er friske pust fordi de raser gjennom forumet kun for å provosere for (egen) underholdning. De synes selv de er hva forumet trenger, men ser ikke at kverulering, vås, fullstendig avsporing av alle tråder de deltar i gjør forumet til noe de fleste brukere her ikke er interessert i. De fleste som bruker forumet er interessert i å få råd om en problemstilling eller diskutere litt betente saker som de ikke kan diskutere med de rundt seg (som problemer i forholdet). En og annen tulletråd er morsomt, spesielt om den har en positiv vri som gir latter. Disse nye brukerne er bare ute etter reaksjon og det får man ved enklest å kverulere, avspore, misforstå etc. da humor er mye vanskeligere å mestre. Da får man lange tråder uten innhold og uten underholdning. Det er stor forskjell på en frekk kommentar og en tirade.... Når noen liker et innlegg så er det for å si at de er enig uten å måtte skrive tilsvarende selv. Men hvem teller og bryr seg om likes og hvem som liker hva? De som er 50+ som dere refererer til er vel de som bryr seg mist om dette. De fleste bryr seg om gode svar. En filosofidiskusjon kan godt være kjempe interessant selv om ingen i diskusjonen er enig med hverandre. Eller den kan ødelegges fullstendig fordi noen kverulerer den i hjel. Det er en stor forskjell på kverulering og diskusjon. Jeg er glad i en god diskusjon og når enkelte brukere kverulerer seg gjennom forumet er det på tide med en pause. Anonymkode: 46ffd...6a0 Dette var et veldig godt eksempel på hvordan man underminerer opplevelsen til nye brukere. I stedet for å lytte og ta på alvor, så bare bulldoser man over det som blir sagt. Men, fordi innvendingene er godt formulert, så gjør man det på en snedig måte, bruker politikerspråk og vanner ting ut. Det er jo likevel nøyaktig dette som flere av oss reagerer på. Man er like frekk, enten man er det på en åpenlys eller på en vag måte. Ja, kanskje er man til og med frekkere, når man er det på en vag og politisk måte. Da har man jo bevist at man er i stand til å overkjøre på et høyere plan, og burde kunne forventes mer av, enn de som ikke forstår så mye? Anonymkode: 939e2...490 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028729 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #53 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): De skriver nok en del som anonym i tillegg til at de skriver som sin egen bruker. Og da kan de plusse/tomle seg selv. I tillegg så plusser/tomler de de som mener det samme som de, eller som henger ut de samme brukerne som de selv henger ut. Det er et veldig spesielt forum, hvor man sitter og mimrer fra tidlig 2000-tall, til en tid hvor de fleste som nå er nybakte mødre enten ikke var født eller var små barn selv. De kunne ha laget et bestemor-forum, så kunne de holdt på der inne, og overlatt dette til yngre mennesker. Men da hadde de vel ikke hatt noen de kunne rakke ned på og føle seg bedre enn… Anonymkode: 939e2...490 Jeg tenker at det er brukere her som har full oversikt. Også over hvem som skriver hva som anonym, ihvertfall av de eldste brukerne her. Dette er også blitt bekreftet av admin som skrev at her skjønner de hvem som skriver hva, også uten brukernavn. Det sier litt. Samtidig oppfordrer admin brukere å skrive under brukernavn, men det kan folk bare gi opp, for det blir ekskludering og klikken mot en pluss at det helt åpenlyst blir oppfordret til å boikotte brukere og navn. Det er blitt rettet "kritikk" som : Hvorfor er du uenige med oss? Det blir tatt som feil å være uenige her. Det blir tatt som feil å mene noe utradisjonelt. Det er et press om å være enige, mene det samme og ikke forstyrre felles syn, dvs hva den harde kjernen mener. Det er de gamle faste som bruker brukernavn her, nettopp fordi de er trygge på at de kan skrive i fred og også få medhold. Så gjenstår å se om den faste klikken har selvinnsikt og tar kritikk som de alltid beskylder andre for å ikke gjøre når de går flere mot en. Å si at det er en ukultur her blir ignorert og angrepet. Det er veldig fint at flere tør si noe om det, og så får vi bare fortsette å skrive her som anonyme, og lage tråder som er mer oppdaterte for også yngre. Anonymkode: 45bf0...5e7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028731 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #54 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Dette var et veldig godt eksempel på hvordan man underminerer opplevelsen til nye brukere. I stedet for å lytte og ta på alvor, så bare bulldoser man over det som blir sagt. Men, fordi innvendingene er godt formulert, så gjør man det på en snedig måte, bruker politikerspråk og vanner ting ut. Det er jo likevel nøyaktig dette som flere av oss reagerer på. Man er like frekk, enten man er det på en åpenlys eller på en vag måte. Ja, kanskje er man til og med frekkere, når man er det på en vag og politisk måte. Da har man jo bevist at man er i stand til å overkjøre på et høyere plan, og burde kunne forventes mer av, enn de som ikke forstår så mye? Anonymkode: 939e2...490 Man kan og velge å ta til seg noe av det som blir sagt, eller fullstendig ignorere det som blir sagt. Hun har mye rett i det hun skriver, men det lukker du øynene helt for. Anonymkode: 1f387...f64 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028732 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #55 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Ser at noen gjentar noe flere ganger i håpe om at gjentagelse skal gjøre det til en sannhet. Det er noen her fra tidligere som svarer litt krast frekt som en del av et image. Men det er det jo bare å ignorere. Så har det kommet til nye som innbiller seg at de er friske pust fordi de raser gjennom forumet kun for å provosere for (egen) underholdning. De synes selv de er hva forumet trenger, men ser ikke at kverulering, vås, fullstendig avsporing av alle tråder de deltar i gjør forumet til noe de fleste brukere her ikke er interessert i. De fleste som bruker forumet er interessert i å få råd om en problemstilling eller diskutere litt betente saker som de ikke kan diskutere med de rundt seg (som problemer i forholdet). En og annen tulletråd er morsomt, spesielt om den har en positiv vri som gir latter. Disse nye brukerne er bare ute etter reaksjon og det får man ved enklest å kverulere, avspore, misforstå etc. da humor er mye vanskeligere å mestre. Da får man lange tråder uten innhold og uten underholdning. Det er stor forskjell på en frekk kommentar og en tirade.... Når noen liker et innlegg så er det for å si at de er enig uten å måtte skrive tilsvarende selv. Men hvem teller og bryr seg om likes og hvem som liker hva? De som er 50+ som dere refererer til er vel de som bryr seg mist om dette. De fleste bryr seg om gode svar. En filosofidiskusjon kan godt være kjempe interessant selv om ingen i diskusjonen er enig med hverandre. Eller den kan ødelegges fullstendig fordi noen kverulerer den i hjel. Det er en stor forskjell på kverulering og diskusjon. Jeg er glad i en god diskusjon og når enkelte brukere kverulerer seg gjennom forumet er det på tide med en pause. Anonymkode: 46ffd...6a0 "Når noen kverulerer seg gjennom forumet er det på tide med en pause" Akkurat. Du understreker problemet vi tar opp her i hele kommentaren din. Hva med å ta denne kritikken på alvor og til etterretning isteden for en lang forsvarstale igjen, med til slutt å ville ekskludere? Nok en gang. Anonymkode: 45bf0...5e7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #56 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at det er brukere her som har full oversikt. Også over hvem som skriver hva som anonym, ihvertfall av de eldste brukerne her. Dette er også blitt bekreftet av admin som skrev at her skjønner de hvem som skriver hva, også uten brukernavn. Det sier litt. Samtidig oppfordrer admin brukere å skrive under brukernavn, men det kan folk bare gi opp, for det blir ekskludering og klikken mot en pluss at det helt åpenlyst blir oppfordret til å boikotte brukere og navn. Det er blitt rettet "kritikk" som : Hvorfor er du uenige med oss? Det blir tatt som feil å være uenige her. Det blir tatt som feil å mene noe utradisjonelt. Det er et press om å være enige, mene det samme og ikke forstyrre felles syn, dvs hva den harde kjernen mener. Det er de gamle faste som bruker brukernavn her, nettopp fordi de er trygge på at de kan skrive i fred og også få medhold. Så gjenstår å se om den faste klikken har selvinnsikt og tar kritikk som de alltid beskylder andre for å ikke gjøre når de går flere mot en. Å si at det er en ukultur her blir ignorert og angrepet. Det er veldig fint at flere tør si noe om det, og så får vi bare fortsette å skrive her som anonyme, og lage tråder som er mer oppdaterte for også yngre. Anonymkode: 45bf0...5e7 Du har helt rett, og særlig dette med at det blir sett på som feil å mene noe utradisjonelt. Da er man bare ute etter å provosere og underholde seg selv, slik brukeren over formulerte det. Nå har vedkommende også fått støtte, i innlegget under, fra noen som mener det er de nye som må ta til seg ting og lytte, som svar på at de gamle burde kunne det. Svar det samme tilbake, det er en hersketeknikk som er mye i bruk her inne. Hva med deg selv da? Hvorfor gjør du det da? Kan ikke du også lytte? Det kalles whataboutism og resten av verden har fått det med seg, fordi de ser opp fra dette forumet av og til og deltar i verden utenfor av og til. Anonymkode: 939e2...490 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028736 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #57 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): "Når noen kverulerer seg gjennom forumet er det på tide med en pause" Akkurat. Du understreker problemet vi tar opp her i hele kommentaren din. Hva med å ta denne kritikken på alvor og til etterretning isteden for en lang forsvarstale igjen, med til slutt å ville ekskludere? Nok en gang. Anonymkode: 45bf0...5e7 Ja, når noen kverulerer seg gjennom forumet er det på tide FOR MEG og ta meg en pause. Det må jeg da ha lov til? Hva er forresten dette en forsvarstale av? Anonymkode: 46ffd...6a0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #58 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): "Når noen kverulerer seg gjennom forumet er det på tide med en pause" Akkurat. Du understreker problemet vi tar opp her i hele kommentaren din. Hva med å ta denne kritikken på alvor og til etterretning isteden for en lang forsvarstale igjen, med til slutt å ville ekskludere? Nok en gang. Anonymkode: 45bf0...5e7 Nå er det bare å telle ned til noen siterer deg og sier; Hva med at DU tar til deg kritikken VÅR? Anonymkode: 939e2...490 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028739 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #59 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du har helt rett, og særlig dette med at det blir sett på som feil å mene noe utradisjonelt. Da er man bare ute etter å provosere og underholde seg selv, slik brukeren over formulerte det. Nå har vedkommende også fått støtte, i innlegget under, fra noen som mener det er de nye som må ta til seg ting og lytte, som svar på at de gamle burde kunne det. Svar det samme tilbake, det er en hersketeknikk som er mye i bruk her inne. Hva med deg selv da? Hvorfor gjør du det da? Kan ikke du også lytte? Det kalles whataboutism og resten av verden har fått det med seg, fordi de ser opp fra dette forumet av og til og deltar i verden utenfor av og til. Anonymkode: 939e2...490 Det er da vel ingen som har satt likhetstegn mellom utradisjonelle meninger og kverulering? Jeg synes en diskusjon er spennende jeg når folk mener forskjellige ting. Men det er stor forskjell på diskusjon og kverulering. Det er også stor forskjell på en som argumentere for sine meninger og eventuelt mot det andre mener og brukere som vrir på det som blir sagt og argumentere mot ting andre ikke har sagt eller ment. Argumenter gjerne mot det andre skriver, men lå stråmenn være igjen hjemme Anonymkode: 46ffd...6a0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #60 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, når noen kverulerer seg gjennom forumet er det på tide FOR MEG og ta meg en pause. Det må jeg da ha lov til? Hva er forresten dette en forsvarstale av? Anonymkode: 46ffd...6a0 Det som blir kalt kverulering her er ofte et syn som går på tvers av hva flertallet mener. Det blir kalt kverulering når det blir bedt om argumenter og utdypning. Det blir også kalt kverulering når folk ikke kan og vil svare. Å diskutere her inne kan tydeligvis være overveldende for noen, og det er helt greit det. Men da må en også si at dette kan jeg ikke mer om eller er villig til å diskutere mer, istedenfor å bli frekke og angripe. Det er helt forbaska typisk her å se på uenighet som kverulering. Det er respektløst og ren ignoranse. Anonymkode: 45bf0...5e7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #61 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Nå er det bare å telle ned til noen siterer deg og sier; Hva med at DU tar til deg kritikken VÅR? Anonymkode: 939e2...490 Jeg vet! Anonymkode: 45bf0...5e7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028744 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #62 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det som blir kalt kverulering her er ofte et syn som går på tvers av hva flertallet mener. Det blir kalt kverulering når det blir bedt om argumenter og utdypning. Det blir også kalt kverulering når folk ikke kan og vil svare. Å diskutere her inne kan tydeligvis være overveldende for noen, og det er helt greit det. Men da må en også si at dette kan jeg ikke mer om eller er villig til å diskutere mer, istedenfor å bli frekke og angripe. Det er helt forbaska typisk her å se på uenighet som kverulering. Det er respektløst og ren ignoranse. Anonymkode: 45bf0...5e7 Når jeg bruker ordet kverulering, så mener jeg faktisk kverulering. Det å argumentere mot det jeg sier fordi jeg sikkert legger en annen mening i kverulering siden andre gjør det, bidrar ikke til god diskusjon. Anonymkode: 46ffd...6a0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #63 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Når jeg bruker ordet kverulering, så mener jeg faktisk kverulering. Det å argumentere mot det jeg sier fordi jeg sikkert legger en annen mening i kverulering siden andre gjør det, bidrar ikke til god diskusjon. Anonymkode: 46ffd...6a0 Store norske leksikon definerer kverulering slik; Kverulere betyr å opptre kverulantisk eller å krangle om bagateller, å stadig gi uttrykk for uenighet (uten å ha noen god grunn). Så det du gjør nå, når du bare er ute etter å motsi oss, fremfor å lytte, eller i det minste la være å si i mot, er kverulering. Anonymkode: 939e2...490 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #64 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Når jeg bruker ordet kverulering, så mener jeg faktisk kverulering. Det å argumentere mot det jeg sier fordi jeg sikkert legger en annen mening i kverulering siden andre gjør det, bidrar ikke til god diskusjon. Anonymkode: 46ffd...6a0 Kanskje du skal forklare hva du legger i kverulering? Jeg har blitt beskyldt for å kverulere når jeg er uenig med flertallet. Jeg har blitt beskyldt for å kverulere når jeg ber om argumenter. Jeg har blitt kverulerende fordi jeg er kritisk til enkelt utsagn og ber om utdypning. Når jeg skrev over her så får jeg svar som "Nei" uten mer forklaring. Et "Nei" er det som er kverulering. Så forklar gjerne? Anonymkode: 45bf0...5e7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #65 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Store norske leksikon definerer kverulering slik; Kverulere betyr å opptre kverulantisk eller å krangle om bagateller, å stadig gi uttrykk for uenighet (uten å ha noen god grunn). Så det du gjør nå, når du bare er ute etter å motsi oss, fremfor å lytte, eller i det minste la være å si i mot, er kverulering. Anonymkode: 939e2...490 Og så er vi noen som faktisk begrunner og forklarer hvorfor vi er uenige. Ergo er det ikke kverulering. Å kalle det kverulering er bitt hersketeknikk her. Anonymkode: 45bf0...5e7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #66 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er det som er problemet, de forstår ikke hva kverulering er, eller de vil ikke forstå. De definerer alt de ikke liker å høre, som kverulering. Eksempel; Anonymkode: 939e2...490 Helt enig. Det blir brukt som en måte å få folk til å holde munn på. Anonymkode: 45bf0...5e7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #67 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Når jeg bruker ordet kverulering, så mener jeg faktisk kverulering. Det å argumentere mot det jeg sier fordi jeg sikkert legger en annen mening i kverulering siden andre gjør det, bidrar ikke til god diskusjon. Anonymkode: 46ffd...6a0 Du kan med andre ord ikke forklare hva du mener med kverulering? Anonymkode: 45bf0...5e7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028771 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira Skrevet 10. november 2023 #68 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg tenker at det er brukere her som har full oversikt. Også over hvem som skriver hva som anonym, ihvertfall av de eldste brukerne her. Dette er også blitt bekreftet av admin som skrev at her skjønner de hvem som skriver hva, også uten brukernavn. Det sier litt. Anonymkode: 45bf0...5e7 Du vet at vi som har vært her i mange år har en knapp under hvert anonyme innlegg, hvor det står «vis anonym»? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028780 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #69 Del Skrevet 10. november 2023 Kira skrev (5 minutter siden): Du vet at vi som har vært her i mange år har en knapp under hvert anonyme innlegg, hvor det står «vis anonym»? Jeg forholder det til admin skrev om at de som har vært her lenge skjønner hvem som er under anonyme fordi de kjenner igjen brukere. Også hva brukere med brukernavn har skrevet, at de svarer og plusser de dem kjenner fordi det er mest naturlig. Det holder. Anonymkode: 45bf0...5e7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #70 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Jeg forholder det til admin skrev om at de som har vært her lenge skjønner hvem som er under anonyme fordi de kjenner igjen brukere. Også hva brukere med brukernavn har skrevet, at de svarer og plusser de dem kjenner fordi det er mest naturlig. Det holder. Anonymkode: 45bf0...5e7 Så admin vet at alle gamle brukere skjønner det? Jeg vet at jeg ihvertfall ikke kjenner igjen skrivemåten til noen. @Admin stemmer det at du mener alle brukere som har vært her lenge kjenner igjen og skjønner hvem som er under anonym? Hvis du mener det, er jo det en gedigen spekulasjon. Stemmer påstanden ....5e7 kommer med? Anonymkode: ba4cc...276 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028792 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #71 Del Skrevet 10. november 2023 Det var da voldsomt til sutring og og offermentalitet. Stakkars oss som er nye og ikke får være med i klikken 😂 Jeg har vært her i snart 10 år og har aldri sett noe til en klikk. Er jeg helt utafor da? Et seriøst spørsmål er hvorfor man orker å henge et sted hvor man misliker de andre brukerne så kraftig? Er det en form for selvpining? Anonymkode: a2acc...72c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028796 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #72 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Så admin vet at alle gamle brukere skjønner det? Jeg vet at jeg ihvertfall ikke kjenner igjen skrivemåten til noen. @Admin stemmer det at du mener alle brukere som har vært her lenge kjenner igjen og skjønner hvem som er under anonym? Hvis du mener det, er jo det en gedigen spekulasjon. Stemmer påstanden ....5e7 kommer med? Anonymkode: ba4cc...276 Jeg kan hjelpe deg. På Ris&Ros er det en tråd : Kan dere få tilbake regelen om at det ikke er lov til delta med brukernavn og anonym i samme tråd? I #13 i den tråden er ett av tilfellene admin skriver om dette. Jeg tror det er på side 5 ( litt usikker ) Anonymkode: 45bf0...5e7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028802 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #73 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det var da voldsomt til sutring og og offermentalitet. Stakkars oss som er nye og ikke får være med i klikken 😂 Jeg har vært her i snart 10 år og har aldri sett noe til en klikk. Er jeg helt utafor da? Et seriøst spørsmål er hvorfor man orker å henge et sted hvor man misliker de andre brukerne så kraftig? Er det en form for selvpining? Anonymkode: a2acc...72c Jeg har vært velsignet gjennom livet som ikke har opplevd mobbing, verken som barn eller som voksen. Det sagt, så var det et unntak en gang, da jeg begynte i ny jobb. De ansatte sa ikke hei eller hadet, de lærte meg ikke opp, de gamingen informasjon, de skapte situasjoner hvor de la ut feller slik at jeg skulle feile. Da jeg sa fra til leder, trodde selvfølgelig leder at det var noe jeg fant på, siden de andre sa motsatt. Jeg sluttet i jobben og fikk meg en ny. Vi som opplever mobbingen her inne, forstår jo at dere ikke ser den, nettopp fordi dere vil fremmedgjøre oss for å få oss ut. Men hvorfor? Hvorfor har noen dette behovet for å ekskludere andre? Klarer dere ikke få venner noe annet sted, og derfor er dere nødt til å opprettholde klikken (og late som dere ikke ser det) på jobben eller her inne? Jeg lurer helt oppriktig. Det må være slitsomt å være så redd… Anonymkode: 939e2...490 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #74 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg har vært velsignet gjennom livet som ikke har opplevd mobbing, verken som barn eller som voksen. Det sagt, så var det et unntak en gang, da jeg begynte i ny jobb. De ansatte sa ikke hei eller hadet, de lærte meg ikke opp, de gamingen informasjon, de skapte situasjoner hvor de la ut feller slik at jeg skulle feile. Da jeg sa fra til leder, trodde selvfølgelig leder at det var noe jeg fant på, siden de andre sa motsatt. Jeg sluttet i jobben og fikk meg en ny. Vi som opplever mobbingen her inne, forstår jo at dere ikke ser den, nettopp fordi dere vil fremmedgjøre oss for å få oss ut. Men hvorfor? Hvorfor har noen dette behovet for å ekskludere andre? Klarer dere ikke få venner noe annet sted, og derfor er dere nødt til å opprettholde klikken (og late som dere ikke ser det) på jobben eller her inne? Jeg lurer helt oppriktig. Det må være slitsomt å være så redd… Anonymkode: 939e2...490 Hvem er ‘dere’ og ‘vi’? Dette er en litt absurd tråd hvor en gjeng rotter seg sammen og beskylder andre for mobbing og ekskludering uten å ha noe konkret å vise til. Mitt forslag er å rapportere alle angrep, admin må få melding for å kunne gjøre noe. Anonymkode: a2acc...72c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028807 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2023 #75 Del Skrevet 10. november 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvem er ‘dere’ og ‘vi’? Dette er en litt absurd tråd hvor en gjeng rotter seg sammen og beskylder andre for mobbing og ekskludering uten å ha noe konkret å vise til. Mitt forslag er å rapportere alle angrep, admin må få melding for å kunne gjøre noe. Anonymkode: a2acc...72c OK, da spør jeg deg personlig da, AB 72c, de samme spørsmålene som jeg stilte over. Ja, det hender jeg rapporterer. Og det virker heldigvis som admin er langt mer oppegående enn den harde kjernen. Likevel, dette er damer på 50+ så man skulle jo tro det gikk an for de også å gå litt i seg selv, er du ikke enig? Anonymkode: 939e2...490 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/page/3/#findComment-150028810 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå