Gå til innhold

Så frekke folk her inne!

Anbefalte innlegg

DU som er spydig og kvalm mot folk uten grunn. Føler du deg truffet så vet du at det er deg jeg snakker om!

mange frekke og unødvendige kommentarer her inne, verste er at dette kommer fra voksne folk som gjemmer seg bak anonym knappen og skal rakke ned andre på trådene uten og tenke seg om. Blir man aldri lært om nettmobbing i skolen?

jeg trodde dette forumet var bedre en kvinneguiden men er jo like gale. Jeg tror ikke disse folka er så tøffe  i trynet i virkeligheten som de er her bak anonym knappen. Ser også tråder det folk skal prøve å leke skole og rette  på andres skrive feil og avspore trådene med frekkhet. Av nysgjerrighet er det så vanskelig å la være? Om jeg ser en tråd jeg ikke liker så blar jeg over så vanskelig er det ikke. Det ødelegger trådene med disse nedlatende og nebbete kommentarene.

om disse folka tar til seg at jeg nevner ut deres dårlig oppførsel mot andre her inne får det bare være! 

Takk for meg!

Anonymkode: 63914...227

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443638-s%C3%A5-frekke-folk-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det er, dessverre,  blitt verre med årene. Det var veldig koselig og hyggelig når jeg begynte å henge her for en 6-7 år siden. I dag mobbes det over en lav sko ja. Jeg er også lei for det. 😕 

Anonymkode: dddfd...e65

Tull og tøys. Her har det vært like mange med en skarp penn og like mange med manglende antenner (de to overlapper ikke) i tjue år.

Anonymkode: d0d88...d32

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det er, dessverre,  blitt verre med årene. Det var veldig koselig og hyggelig når jeg begynte å henge her for en 6-7 år siden. I dag mobbes det over en lav sko ja. Jeg er også lei for det. 😕 

Anonymkode: dddfd...e65

Enig. Var her selv for ca 4-5 år siden og da var det ikke slik frekkhet i trådene, lurer på om alle de frekke fra kvinneguiden har tatt over dette forumet også. Savner da man fikk sikkelig svar og ikke gikk inn i et tråd med fylt av slemme og frekke kommentarer en det som var trådens tema

Når man hører om så mange som sliter og at depresjon og angst spesielt er blitt en folkesykdom så forklarer det en del. Mange tør ikke, eller evner ikke, å be om hjelp og "selvmedisinerer" ved å ventilere her inne.

Anonymkode: d7edf...1d1

Jeg er helt enig, og synes tonen har blitt litt ekstra kjip de siste årene. Én ting er nå en diskusjon med fart og temperatur, det synes jeg er gøy, men selv når man spør om ganske normale ting får man virkelig sitt pass påskrevet (sist jeg spurte om noe fikk jeg noen helt overraskende spydige og negative svar på en ganske ordinær problemstilling). Jeg skjønner bare ikke hva folks intensjoner er. Tenker de ikke på at det sitter et vanlig menneske i andre enden og tar i mot det de skriver? Jeg forstår det ikke.

Anonymkode: 33a68...49a

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er helt enig, og synes tonen har blitt litt ekstra kjip de siste årene. Én ting er nå en diskusjon med fart og temperatur, det synes jeg er gøy, men selv når man spør om ganske normale ting får man virkelig sitt pass påskrevet (sist jeg spurte om noe fikk jeg noen helt overraskende spydige og negative svar på en ganske ordinær problemstilling). Jeg skjønner bare ikke hva folks intensjoner er. Tenker de ikke på at det sitter et vanlig menneske i andre enden og tar i mot det de skriver? Jeg forstår det ikke.

Anonymkode: 33a68...49a

Dessverre 😕 derfor jeg velger å bla over tråder jeg ikke liker fordi personen bak tråden trenger virkelig ikke andres folk spydighet bare fordi man er uenig eller tror samme folk har skrivet om samme tema før eller at personen har en helt annen meining. Dette tenker ikke disse som kommer med spydigheten sin ut av det blå i andres tråder og rakker ned på ts når ts prøver å forsvare seg selv. Synes det blir for dårlig og lager virkelig veldig dårlig stemming i tråden og hele tråden blir jo av spora. Disse er ikke voksne nok til å bare trekke seg ut av tråd og la være å kommentere. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært her i drøyt 20 år, det er jammen ikke verre nå enn før. 

Anonymkode: ef17a...e0e

Samme her, det er snillere her nå enn for 10-15 år siden. 

Og: av og til må folk tåle å høre noen litt skarpe meldinger og tydelige beskjeder, av og til må fakta påpekes, av og til må språk korrigeres, osv. Spydigheter er nesten alltid dumt, men jammen forstår jeg at de kan komme også. Bedrevitenhet er slitsomt, særlig når besserwisseren selv er fullstendig på viddene. 

Anonymkode: b251d...5b1

Selvfølgelig er de ikke så tøffe i trynet i virkeligheten. Men på nett kan du være hvem du vil. Når man må holde igjen hver dag i den virkelige verden, så blåser man ut alt på nett. Det er ikke noe nytt. Jeg tror de egentlig er like slemme i virkeligheten, men klarer å skjerpe seg for fasadens skyld. På nett trenger man ikke skjerpe seg

Anonymkode: ed4a7...902

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Tull og tøys. Her har det vært like mange med en skarp penn og like mange med manglende antenner (de to overlapper ikke) i tjue år.

De furtne "alle er så slemme her"-trådene er også en 20 år gammel tradisjon...

Anonymkode: 66cfb...1ec

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Jeg har vært her i drøyt 20 år, det er jammen ikke verre nå enn før. 

Anonymkode: ef17a...e0e

Enig. Jeg kom i 2005 og tenker som du. 

Men det er stadige bølger av enkeltindivider som skal bruke et anonymforum til å rense seg fra alle sine traumer og problemer, da; eller fortelle om absolutt alt de opplever i livet sitt. Hun som skrev og skrev om oppkast og at hun ikke ville ha mors hånd på pannen når hun kastet opp som barn. Hun som holdt brannøvelser og ga oss detaljerte timelister og beskrivelser av hor mye de 8 barna hennes jobbet i familiefirmaet og hvilke retter de serverte i barnebursdag. Ribsern, som terroriserte forumet helt til navnet hans ble sensurert og nå bare forekommer som blåbærkratt. Hun som ville overbevise alle om at Breiviks attentat var verre enn 2.verdenskrig, og et par fyrer som søkte bevis for at "alle kvinner egentlig er lesbiske". Så har vi henne som vil ha kjæreste i Tyrkia og som i et par år brukte dette forumet som utslagsvask for hver eneste tanke og frustrasjon hun hadde. Hun som aldri svarte annet enn "slutt og klage, ingenting og klage for" (sic) og hun som bare vil vite hvor mange venner andre har og hvor mye greiere de er enn hennes egne venner, som sender snap for å gjøre henne misunnelig! Hvis de i det hele tatt sender snap, da. Det blir feil enten de sender eller lar være. Så har vi henne som heldigvis har begynt å grassere på Kvinneguiden og kan gnage der om svigersøsteren som ikke lar være å feire jul med henne og familien som ikke lar henne sove til 12 i påsken, og så har vi gående en som ikke liker hunder, ikke liker gjester som dropper kostymet eller gjester som styrer musikken, ikke liker brukte ting til nye barn og som alt i alt vil fortelle oss om hver eneste bitteliten aversjon hun føler - særlig den med hundene. Igjen og igjen hundene. Og ikke minst, hun som hater at folk spiser hotellfrokost og som har oppnevnt seg selv til forumfrelser, der hun vil "lære oss å tenke". Gudskjelov er hun så usaklig at hun jevnlig er utvist, og da er det fred noen uker. 

phhuhhh....

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Men det er stadige bølger av enkeltindivider som skal bruke et anonymforum til å rense seg fra alle sine traumer og problemer, da; eller fortelle om absolutt alt de opplever i livet sitt. Hun som skrev og skrev om oppkast og at hun ikke ville ha mors hånd på pannen når hun kastet opp som barn. Hun som holdt brannøvelser og ga oss detaljerte timelister og beskrivelser av hor mye de 8 barna hennes jobbet i familiefirmaet og hvilke retter de serverte i barnebursdag. Ribsern, som terroriserte forumet helt til navnet hans ble sensurert og nå bare forekommer som blåbærkratt. Hun som ville overbevise alle om at Breiviks attentat var verre enn 2.verdenskrig, og et par fyrer som søkte bevis for at "alle kvinner egentlig er lesbiske". Så har vi henne som vil ha kjæreste i Tyrkia og som i et par år brukte dette forumet som utslagsvask for hver eneste tanke og frustrasjon hun hadde. Hun som aldri svarte annet enn "slutt og klage, ingenting og klage for" (sic) og hun som bare vil vite hvor mange venner andre har og hvor mye greiere de er enn hennes egne venner, som sender snap for å gjøre henne misunnelig! Hvis de i det hele tatt sender snap, da. Det blir feil enten de sender eller lar være. Så har vi henne som heldigvis har begynt å grassere på Kvinneguiden og kan gnage der om svigersøsteren som ikke lar være å feire jul med henne og familien som ikke lar henne sove til 12 i påsken, og så har vi gående en som ikke liker hunder, ikke liker gjester som dropper kostymet eller gjester som styrer musikken, ikke liker brukte ting til nye barn og som alt i alt vil fortelle oss om hver eneste bitteliten aversjon hun føler - særlig den med hundene. Igjen og igjen hundene. Og ikke minst, hun som hater at folk spiser hotellfrokost og som har oppnevnt seg selv til forumfrelser, der hun vil "lære oss å tenke". Gudskjelov er hun så usaklig at hun jevnlig er utvist, og da er det fred noen uker. 

phhuhhh....

Ah, Nøffemor! Du glemte forresten hun som var forelska i fastlegen sin :D ! Og typer som Dr Yppert og Sint Naken Biltyv,  for eksempel, som la seg ut med alle over hele fjøla.

Er vel ikke for ingenting at Klikk.no nå har begynt å markedsføre seg på Facebook. De trenger flere brukere, men de bør kanskje først kvitte seg med disse frekke og ødeleggende folka først, samt ADMIN som ikke gjør jobben sin. Lite vits i markedsføring av forum som ikke fungerer pga interne problemer 😆

Ah, Nøffemor! Du glemte forresten hun som var forelska i fastlegen sin :D ! Og typer som Dr Yppert og Sint Naken Biltyv,  for eksempel, som la seg ut med alle over hele fjøla.

Åh, fastlegen ...😍Kan jeg sende blomster til fastlegen min? Kan legen min date meg hvis jeg skifter legekontor? Fastlegen min er utrolig pen. Kan vi innlede et forhold? 

Og hun som er hypp på en fyr som har barn og en eks, og hun lager alt mulig drama rundt dette, som tror at eksen er sjalu enda mannen knapt vet at hun eksisterer.

Anonymkode: 1f387...f64

Mrs Remington skrev (18 timer siden):

Er vel ikke for ingenting at Klikk.no nå har begynt å markedsføre seg på Facebook. De trenger flere brukere, men de bør kanskje først kvitte seg med disse frekke og ødeleggende folka først, samt ADMIN som ikke gjør jobben sin. Lite vits i markedsføring av forum som ikke fungerer pga interne problemer 😆

Det er de frekke de lever av, uten dem ville de fleste finne et annet sted å bruke tiden.

Anonymkode: 56eba...7ad

Anonym bruker skrev (På 24.10.2023 den 15.06):

phhuhhh....

Du glemte hun som hadde helt oppheng på Jarle Andhøy og hun som bare svarte OK i alle tråder og gjerne 15 ganger på rad. 

Himmel og hav skrev (59 minutter siden):

Du glemte hun som hadde helt oppheng på Jarle Andhøy og hun som bare svarte OK i alle tråder og gjerne 15 ganger på rad. 

Og hun som var forelsket i fastlegen

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ser det er hån liste dere lager her og fyller på her. Kanskje det kunne gått under katagorien det dreide seg om. Så frekke folk. 

Anonymkode: 25dd9...a37

Ikke hån. Det er de tingene man husker best. Dette er memory lane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...