Gå til innhold

Dere som har ett annet strømselskap enn VIBB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Skjer aldri.

Anonymkode: d5019...9c4

Okey for hos VIBB har det vært sånn lenge nå at for hver person jeg verver til å bytte til VIBB,så har jeg fått 300 kr i avslag på strømregningen. Å den som har byttet til VIBB har fått 300 kr i avslag på første strømregning. Trodde det var noe som gjaldt hele tiden men fikk nå mail om at November var siste måned at det gjelder. Så ble bare litt nygjerrig på hvordan det er i strømselskaper.

Anonymkode: 6d430...0c1

Annonse

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Har aldri opplevd noe sånn. Og det hadde aldri vært aktuelt heller. Hadde strømselskapet begynt å "mase" om noe sånn, hadde vi byttet leverandør med en eneste gang.

Anonymkode: e7b9c...ba1

Skjønner helt hva du mener. Har jeg vervet 2 personer i måneden så har jeg jo slippet å betale noe strømregning,hvordan kan det være negativt?? Å er jo helt supert for den som bytter til VIBB at de får 300 kr i avslag på første regning. Så her er det kun vinn vinn for begge to. Synd det bare var i en periode.

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Skjønner helt hva du mener. Har jeg vervet 2 personer i måneden så har jeg jo slippet å betale noe strømregning,hvordan kan det være negativt?? Å er jo helt supert for den som bytter til VIBB at de får 300 kr i avslag på første regning. Så her er det kun vinn vinn for begge to. Synd det bare var i en periode.

Får man avslag på nettleie også? For feks vi har strømregning fra strømleverandør på ca 150 kr mnd. Foreløpig forbruk denne mnd er på 43 kr. Er nettleia som gjør regninga hør her. Jeg har ikke vibb. 

Anonymkode: d258d...409

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Får man avslag på nettleie også? For feks vi har strømregning fra strømleverandør på ca 150 kr mnd. Foreløpig forbruk denne mnd er på 43 kr. Er nettleia som gjør regninga hør her. Jeg har ikke vibb. 

Fy søren så urettferdige strømprisene er, har en liten leilighet og min strøm er på over 500 kr allerede.

Anonymkode: bfd43...ba7

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja de har jo tydligvis trekket 300 kr av hele beløpet på regningen. Er bare rett over 100 kr jeg har brukt i strøm,resten er nettleie.

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Fy søren så urettferdige strømprisene er, har en liten leilighet og min strøm er på over 500 kr allerede.

Anonymkode: bfd43...ba7

Jøss. Vi har stor enebolig. Hvor bor du? 

Anonym bruker skrev (På 23.10.2023 den 16.40):

Dere som har ett annet strømselskap en VIBB,er det sånn at du hele tiden blir belønnet for å verve nye kunder til selskapet? Eller er det bare noen perioder det er sånn? 

Nei. Slik er det kun forsikringsselskap som driver med. 

Anonymkode: deab3...996

Anonym bruker skrev (På 23.10.2023 den 17.16):

Okey for hos VIBB har det vært sånn lenge nå at for hver person jeg verver til å bytte til VIBB,så har jeg fått 300 kr i avslag på strømregningen. Å den som har byttet til VIBB har fått 300 kr i avslag på første strømregning. Trodde det var noe som gjaldt hele tiden men fikk nå mail om at November var siste måned at det gjelder. Så ble bare litt nygjerrig på hvordan det er i strømselskaper.

Ikke mer, nei. Det er jo ingenting... 

Anonymkode: deab3...996

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...