Gå til innhold

Greit og ville styre musikk på egen fest?

Anbefalte innlegg

Jeg tror nok alle har den vennen som elsker og være med å styre og høre på sine sanger i fest.

jeg lar folk queque. Men hater disse som skal begynne og koble seg til chromecaste eller hive meg ut av min egen høytaler, for å da sette på sin musikk, egentlig opplevd at min kompis sin kompis alltid gjør dette. Og vil vi skal ta på sånn greie Spotify har som gjør at flere kan være med å styre. Jeg liker mest og ha musikk i bakgrunn men alltid en som må la festen handle om musikken og vil styre. Er jeg frekk som sier jeg selv vil styre musikk men de kan queque?  

Anonymkode: e3800...4d9

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror nok alle har den vennen som elsker og være med å styre og høre på sine sanger i fest.

jeg lar folk queque. Men hater disse som skal begynne og koble seg til chromecaste eller hive meg ut av min egen høytaler, for å da sette på sin musikk, egentlig opplevd at min kompis sin kompis alltid gjør dette. Og vil vi skal ta på sånn greie Spotify har som gjør at flere kan være med å styre. Jeg liker mest og ha musikk i bakgrunn men alltid en som må la festen handle om musikken og vil styre. Er jeg frekk som sier jeg selv vil styre musikk men de kan queque?  

Det heter ikke queque, det heter que, eller legg til i kø. Nei, det er du som bestemmer. Din fest, din musikk. 

Anonymkode: 82b38...aaa

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Hva er queque?

Anonymkode: 5847a...b8f

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Hva er queque?

Anonymkode: 5847a...b8f

Hun og den andre over her prøver nok å skrive queue. Stå i kø, altså. Men sånn går det med folk som ikke kan engelsk og ikke klarer å si det på norsk heller.

Anonymkode: 04750...5a4

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hun og den andre over her prøver nok å skrive queue. Stå i kø, altså. Men sånn går det med folk som ikke kan engelsk og ikke klarer å si det på norsk heller.

Anonymkode: 04750...5a4

Nettopp. 

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvis filk alltid prøver å ta over musikken hos deg bør du ta det som et hint.

Få ting er kjedeligere enn andres sære musikk.

Anonymkode: 54af4...f7f

kanskje fordi det er frekt og komme hjem til andre og bare bytte vekk og tror man kan komme og bestemme.

og det er bare snakk om 1 person, hmmm vet ikke tror jeg har fått hørt at jeg har veldig god musikk smak fra andre :) nå setter ikke jeg på blues da

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Hvis filk alltid prøver å ta over musikken hos deg bør du ta det som et hint.

Få ting er kjedeligere enn andres sære musikk.

Anonymkode: 54af4...f7f

Det som er helt jævlig er når husverten på over 40 år bare skal spille russemusikk. Der går grensen min. Sist gikk jeg hjem. Orket ikke. Makan til dritt. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det som er helt jævlig er når husverten på over 40 år bare skal spille russemusikk. Der går grensen min. Sist gikk jeg hjem. Orket ikke. Makan til dritt. 

Uffa meg😂 her er det alle sjangere. Jeg er selv 26 år og orker ikke å bare høre på 1 sjanger hele kvelden og ialfall ikke bare russe musikk🫣

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Uffa meg😂 her er det alle sjangere. Jeg er selv 26 år og orker ikke å bare høre på 1 sjanger hele kvelden og ialfall ikke bare russe musikk🫣

Er det slik at når man er i 25 årene så klarer man ikke å avholde en bursdagsfeiring uten å lage styr? Hvor mye energi skal du bruke på denne festen før den er avholdt? 

Anonymkode: 9249e...96c

Jeg synes det er en veldig rar ting å tenke på i det hele tatt...

Hvem som styrer musikken og hva slags musikk som står på er da helt uvesentlig med mindre det er en dansefest?

Når vi samles sitter vi og spiser, skravler, ler, prater, drikker og koser oss, og musikken er bare en bakgrunnsgreie, ikke vesentlig for festen i det hele tatt.

Anonymkode: c58b6...4fa

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er en veldig rar ting å tenke på i det hele tatt...

Hvem som styrer musikken og hva slags musikk som står på er da helt uvesentlig med mindre det er en dansefest?

Når vi samles sitter vi og spiser, skravler, ler, prater, drikker og koser oss, og musikken er bare en bakgrunnsgreie, ikke vesentlig for festen i det hele tatt.

Jeg har opplevd folk som bryr seg mer om musikken en folka rundt og snakke.

at det blir evig mas om å que den og que den og folk som bytter andres musikk når den har vert på mindre en 10 sec

Annonse

Det var vel denne festen der alle måtte skrike til hverandre fordi det ble spilt så høyt? Stakkars naboer sier jeg, og ikke er det noe trivelig med drithøy musikk der ingen egentlig kan høre noe av hverandre.

Anonymkode: 01746...69e

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Det var vel denne festen der alle måtte skrike til hverandre fordi det ble spilt så høyt? Stakkars naboer sier jeg, og ikke er det noe trivelig med drithøy musikk der ingen egentlig kan høre noe av hverandre.

Anonymkode: 01746...69e

Det var dere som misforsto litt. Det var jeg som svarte at på festene jeg har vært på så har det vært så høy musikk at en må skrike til hverandre. Men det var ikke jeg som hadde hovedinnlegget;jeg svarte bare på en av kommentarene som lå i den tråden.

Anonymkode: 7569f...aba

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Jeg har opplevd folk som bryr seg mer om musikken en folka rundt og snakke.

at det blir evig mas om å que den og que den og folk som bytter andres musikk når den har vert på mindre en 10 sec

Men da kan vel de folka bare styre musikken og de som er mer opptatt av folka hygge seg med dem?

Om noen hadde "mast om å que" hadde jeg lett bare bedt de styre musikken som de ønsket og selv skravlet videre med de som satt ved siden av meg...

Anonym bruker skrev (På 23.10.2023 den 16.12):

Det heter ikke queque, det heter que, eller legg til i kø. Nei, det er du som bestemmer. Din fest, din musikk. 

Nei, det heter queue :)

Anonymkode: 51547...ece

Anonym bruker skrev (På 23.10.2023 den 17.30):

Er vi ikke snart forbi denne festen??

Anonymkode: 4f4c7...7b1

Det skal nok gnåles om det lenge lenge. At folk gidder å bry seg om slike bagateller som at vennen  bytter sang. Sukk.. 

Anonymkode: eb429...40d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...