Gå til innhold

Er det ikke litt spesielt?

Anbefalte innlegg

Min venninne har en 18 åring som gjerne vil opptre for oss når jeg er på besøk. Vi har en liten forening, og hver gang vi er hos henne, så sier hun at ***** vil gjerne spille en sang på gitaren for oss. Jeg syntes det var litt søtt første gang, men nå synes jeg det begynner å bli litt rart.....Hvordan ville dere reagert? 

Anonymkode: 22dd6...f9a

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443632-er-det-ikke-litt-spesielt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Min venninne har en 18 åring som gjerne vil opptre for oss når jeg er på besøk. Vi har en liten forening, og hver gang vi er hos henne, så sier hun at ***** vil gjerne spille en sang på gitaren for oss. Jeg syntes det var litt søtt første gang, men nå synes jeg det begynner å bli litt rart.....Hvordan ville dere reagert? 

Anonymkode: 22dd6...

Må ærlig innrømme at jeg synes det er kleint. Er ikke stolt av det. 

Anonymkode: 684bf...c74

Er han en vanlig 18-åring eller har en en diagnose? 

Jeg ville nok ha syntes at det var litt rart, i alle fall om 18åringen ellers var en "normal" 18 åring.  Er det han som vil eller er det mor som vil? Men så lenge det holder med en sang, hadde jeg nok holdt ut med det. Hvordan reagerer de andre da? Er dette noe dere snakker om sammen?? For da hadde vel det mest reale vært at en av dere på tomannshånd og på en pen måte sa fra til mor at dere veldig gjerne kunne tenke dere å slippe disse konsertene. 

Anonymkode: 32ef4...53a

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Er han en vanlig 18-åring eller har en en diagnose? 

Jeg ville nok ha syntes at det var litt rart, i alle fall om 18åringen ellers var en "normal" 18 åring.  Er det han som vil eller er det mor som vil? Men så lenge det holder med en sang, hadde jeg nok holdt ut med det. Hvordan reagerer de andre da? Er dette noe dere snakker om sammen?? For da hadde vel det mest reale vært at en av dere på tomannshånd og på en pen måte sa fra til mor at dere veldig gjerne kunne tenke dere å slippe disse konsertene. 

Anonymkode: 32ef4...53a

Han har ingen diagnose som jeg kjenner til. Han er flink på skolen, og veldig pliktoppfyllende. 

Anonymkode: 22dd6...f9a

Tenker det er som du sier, han øver seg med dere. Kanskje litt sjenert, trenger å bygge selvtillit? Synes det høres hyggelig ut, jeg. Men håper han begrenser det til en sang. Kan bli dumt om det drar ut. 

Anonymkode: e0df6...2ee

Det er litt spesielt, ja. Jeg har selv ungdommer på den alderen, og én av dem er kjempeflink til å spille gitar, men det hadde ikke ramlet noen av oss inn å la opptre framfor mine venner. Den eneste gangen han har gjort det, var på forespørsel fra meg da vi besøkte hans gamle og syke oldemor som elsker musikk, men det bli jo helt annerledes. 

Anonymkode: d58fe...0c6

Annonse

Får helt vondt jeg. Da vil han vel øve på dere da vel! Kan du ikke bare være litt rund i kantene og bære over med den ene sangen? Folk gjør da verre ting. 
Jeg er glad i ungene til vennene mine, så jeg hadde ærlig talt ikke tenkt som deg.

Twintipp skrev (1 time siden):

Får helt vondt jeg. Da vil han vel øve på dere da vel! Kan du ikke bare være litt rund i kantene og bære over med den ene sangen? Folk gjør da verre ting. 
Jeg er glad i ungene til vennene mine, så jeg hadde ærlig talt ikke tenkt som deg.

Fint sagt. Enig mrd deg. 

Anonymkode: 4665b...643

Sannelig ikke rart at det er høy terskel for å synge eller spille for andre, når man blir betrakta som en belastning om man gjør det. Tror dere ikke foreldrene til Aleksander Rybak måtte høre på noen sure toner da han var yngre? Skal folk bli gode, må de få øve; og de må også øve på selve konsertsituasjonen. Å ha 3-4 gjester som treningspublikum er lurt!

Anonymkode: 8be83...061

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...