Gå til innhold

Noen som har tatt panneløft her?

Anbefalte innlegg

Bryna mine er under der pannebenet slutter, så de ser sure og fæle ut. Jeg kan ikke farge de, fordi de ligger i et slags søkk (helt lyse, syns ikke). Det har ikke plaga meg noensinne, men det som plager meg er at jeg har fått husfolder over øya og mest på det ene. Når jeg blir sliten er det som at det klistrer seg fast og det blir på en måte tungt å få opp. Jeg heiser panna flere ganger om dagen for å få løsna huden fra hverandre. 

Så har noen erfaringer med panneløft? Ser det er det eneste som kan fungere 

Anonymkode: 4910e...5aa

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Bryna mine er under der pannebenet slutter, så de ser sure og fæle ut. Jeg kan ikke farge de, fordi de ligger i et slags søkk (helt lyse, syns ikke). Det har ikke plaga meg noensinne, men det som plager meg er at jeg har fått husfolder over øya og mest på det ene. Når jeg blir sliten er det som at det klistrer seg fast og det blir på en måte tungt å få opp. Jeg heiser panna flere ganger om dagen for å få løsna huden fra hverandre. 

Så har noen erfaringer med panneløft? Ser det er det eneste som kan fungere 

Panneløft? 🤣🤣🤣 Skal du gå rundt å se overrasket ut hele tiden da i steden for??😂

Anonymkode: 78509...8e0

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Panneløft? 🤣🤣🤣 Skal du gå rundt å se overrasket ut hele tiden da i steden for??😂

Var det hysterisk morsomt? Det er ett inngrep for folk som sliter med nedsunkne øyne. Som jeg gjør. Og det er utrolig slitsomt og gjør at jeg får hodepine på slutten av dagen. Men for all del, du kan jo le deg ihjel av det om det får deg til å føle deg bedre 

Jeg har ikke gjort det selv, men vet om to som har gjort det av samme grunner som deg. De er veldig fornøyde og er kvitt hodepinen. Jeg synes det ser veldig bra ut. Slik du beskriver dine plager høres det ut som du kan få det dekket.

Anonymkode: e8020...5e7

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Var det hysterisk morsomt? Det er ett inngrep for folk som sliter med nedsunkne øyne. Som jeg gjør. Og det er utrolig slitsomt og gjør at jeg får hodepine på slutten av dagen. Men for all del, du kan jo le deg ihjel av det om det får deg til å føle deg bedre 

Ikke bry deg som slike uvitende kommentarer. Det er kun flaut for hun som skrev den. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, det var faktisk knallmorsomt. Makan til forfengelighet skal man lete langt etter🤣 Du har vel masse filler også? Ser ut som en dust?

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ja, det var faktisk knallmorsomt. Makan til forfengelighet skal man lete langt etter🤣 Du har vel masse filler også? Ser ut som en dust?

Haha, nei. Men jeg har øyelokk som klistrer seg sammen og øyebryn som synker på midten. Nevnte jeg at dette gir meg hodepine?? 

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Jeg har ikke gjort det selv, men vet om to som har gjort det av samme grunner som deg. De er veldig fornøyde og er kvitt hodepinen. Jeg synes det ser veldig bra ut. Slik du beskriver dine plager høres det ut som du kan få det dekket.

Jeg tror ikke panneløft blir dekket, men det er i orden. Jeg kan betale selv. Vil selvsagt ikke at det skal se unaturlig ut på noe vis. Jeg leste at det passet bra for de som har vannrette linjer i panna når de hever panna, og det har jeg mange av! Jeg hever alltid panna på bilder for at ikke øynene skal være nedsunkne, så ser ut som det spilebildet i panna isteden 😂 er ikke forfengelig så driter i panna og bryna, men det siste året har det Venstre øyet begynt å henge og er vanskelig å «blunke opp»

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Hvor glapp det for deg, da?

Hør med legen din, det må være slitsomt å gå sånn over lengre tid. Jeg har venninner som både har hatt øyenbrynsløft og løft av tunge øyenlokk. De sier at det er en helt ny verden uten hodepine og problemer med øynene. Den ene fikk det forøvrig dekket, men vet ikke hva kriteriene er. 

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Man trenger ikke se ut som en dust med fillers/Botox/div løft, så lenge det er gjort av en med god kunnskap. Det som er kjipt for din del er at ingen leger i verden kan gi deg en bedre personlighet.

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Hun oppfører seg i det minste ikke som en dust, som flere av dere gjør her. Herregud, skulle ikke tro dere var voksne folk som svarte.

Anonymkode: b2292...9fb

Kira skrev (21 minutter siden):

Hør med legen din, det må være slitsomt å gå sånn over lengre tid. Jeg har venninner som både har hatt øyenbrynsløft og løft av tunge øyenlokk. De sier at det er en helt ny verden uten hodepine og problemer med øynene. Den ene fikk det forøvrig dekket, men vet ikke hva kriteriene er. 

Ja det har begynt å bli skikkelig slitsomt. Har vært innimellom i ett par år, men siste året er det hele tiden/hver dag. Øyebrynsløft har jeg ikke hørt om, det skal jeg sjekke ut :) 

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja det har begynt å bli skikkelig slitsomt. Har vært innimellom i ett par år, men siste året er det hele tiden/hver dag. Øyebrynsløft har jeg ikke hørt om, det skal jeg sjekke ut :) 

Åja. Øyebrynsløft er panneløft 🙈

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

jeg har fått husfolder over øya og mest på det ene. Når jeg blir sliten er det som at det klistrer seg fast og det blir på en måte tungt å få opp.

Det kan ikke fikses med en øyelokkoperasjon da?

Du kan og ta panneløft med botox.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Slik HI beskriver må det nok gjøres noe med pannen, siden øyebrynene sitter så lavt. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har ei kollega som driver med Botox og hun sier at jeg har for tunge øyebryn til at det vil hjelpe med Botox. Det kan hjelpe noe, men hun anslo at jeg måtte ha mange behandlinger og at det ville bli fryktelig dyrt, samt at det må vedlikeholdes ofte. Så kostnad på sikt blir mye

Øyebryna er liksom en cm under «beinet» til øyehulen. (Jeg er kjempegod på å forklare)

Kira skrev (1 time siden):

Her fikk du et godt svar, kjenner kollega som fikk dette dekket da det gikk ut over synet. Start hos fastlegen 

Anonymkode: 88e18...059

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Her fikk du et godt svar, kjenner kollega som fikk dette dekket da det gikk ut over synet. Start hos fastlegen 

Fikk hun dekket panneløft/øyebrynsløft? Det er ikke vanlig å få dekket.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror heller ikke man får det dekt. Står hvertfall på nett at det må være ekstreme tilfeller. Og det har jeg ikke 

HI

Det var tunge øyelokk slik at øvre del av øyelokk/bryn hang så langt ned at det gikk ut over synet.

Mulig jeg misforstod, men trodde dette også var HI sitt problem.

HI har uansett ikke noe å tape på å snakke med fastlegen sin om dette. 

Det var tunge øyelokk slik at øvre del av øyelokk/bryn hang så langt ned at det gikk ut over synet.

Mulig jeg misforstod, men trodde dette også var HI sitt problem.

HI har uansett ikke noe å tape på å snakke med fastlegen sin om dette. 

Ikke enda, men på det Venstre øyet har det begynt å sige. Har en annen kollega som får det dekt, fordi det går utover sidesynet. Hun har hud hengende ned på begge sider av øynene. 

Skal ta det opp med fastlegen :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...