Gå til innhold

Når barnet leker alene på bursdagsfeiring

Anbefalte innlegg

Ofte opplevd i barnebursdag at barnet ofte leker alene når det er snakk om lekeland har hendt jeg må ha blitt igjen.

mitt barn på 5 år sin aller beste venninne begynte på ei annen barnehage da foreldrene skulle flytte.. og må ærlig si jeg ikke har hatt noe kontakt med denne foreldren i 3 måneder. Så mange sier at barn får seg nye bestevenner fort uansett om det er veldig trist. Men også mye travelt

så ble jo bare min datter invitert og en gutt som jenta hennes hang med i barnehagen her og resten fra den nye barnehagen. Gikk ikke helt som jeg trodde det skulle gå da mitt barn lekte mest alene og trodde de skulle finne hverandre og leke med hverandre  (hun koste seg iallfall😂

hennes bestevenninne hadde nok fått en ny bestevenninne som de gikk rundt og lekte en stund og hang. Uansett om sånt er  det av og til så fikk jo jeg litt vondt inni meg da. Jeg så at min datter prøvde også å få henne med på ting i lekeparken men hun ville mest gå med de andre barna, prøvde å få min egen datter med de andre og hennes venninne. Men hun ga opp etter vert og ville leke alene istedet. Så tror nok vennskapet ikke vil forbli for lenge nå 😕 men tror også at i slike plasser blir barna i sin egen verden😂

Anonymkode: fcf5c...5fd

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor poster du en identisk tråd som du har postet for 13 timer siden? Du kunne jo bare dyttet den andre opp.

Anonymkode: 0c49e...11e

Plis ikke avsporing :) 

Anonymkode: fcf5c...5fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...