Gå til innhold

Hvilke andre forum bruker du?

Anbefalte innlegg

• Japemperor endret tittelen til Hvilke andre forum bruker du?

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Hvorfor gidder du å logge deg på et forum du ikke bruker for å lure på hvilke forum noen bruker? Pussig. 

Jeg bruker dette. 

Anonymkode: b5dde...177

Hvor står det at hi ikke bruker dette forumet? Spørsmålet er hvilke andre forum bruker du? Hvis hi skriver at dette er et annet forum, blir det rart. 

Anonymkode: 518e8...b29

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvor står det at hi ikke bruker dette forumet? Spørsmålet er hvilke andre forum bruker du? Hvis hi skriver at dette er et annet forum, blir det rart. 

Hi har endret teksten etter at den anonyme svarte.

Anonymkode: b6926...87b

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Den opprinnelige teksten inneholdt at HI kun logget seg på for å lage denne tråden og at dette er et forum HI nesten aldri bruker. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Den opprinnelige teksten inneholdt at HI kun logget seg på for å lage denne tråden og at dette er et forum HI nesten aldri bruker. 

Ikke ta å heng meg ut.

Endret av Japemperor
Japemperor skrev (7 minutter siden):

Faen ikke ta å heng meg ut.

Det er jo sant, og den sannheten er det som gjør den anonymes svar meningsfullt. At du har endret det etterpå får du ta på egen kappe. (Og voksne mennesker trenger ikke banne til hverandre.)

Anonymkode: 44a5b...571

Japemperor skrev (31 minutter siden):

Faen ikke ta å heng meg ut.

I like måte. Du endret innlegget ditt en god stund etter at jeg hadde svart og fikk meg til å se ut som et nek. Det er ikke akkurat god kutyme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...