Gå til innhold

Hekta på baby pudder.. ikke å spise det men mot klammhet

Anbefalte innlegg

Ok så etter hvor deilig og tørt det føles i kroppen når man hopper av i dusjen og tar litt baby pudder her og der har jeg blitt helt hekta på det i nå 1 år,.. den derne johnson baby pudder.

fyst begynte jeg bare med under armene og nå under armene nakken, ryggen og armene😑 angrer på å bli hekta på dette da har hørt om folk som har fått kreft? Av og bruke dette ofte. Og ja jeg bruker dette ver dag🫣 er det noe som er bedre å bruke en baby pudder?

Anonymkode: b6bdf...40b

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ok så etter hvor deilig og tørt det føles i kroppen når man hopper av i dusjen og tar litt baby pudder her og der har jeg blitt helt hekta på det i nå 1 år,.. den derne johnson baby pudder.

fyst begynte jeg bare med under armene og nå under armene nakken, ryggen og armene😑 angrer på å bli hekta på dette da har hørt om folk som har fått kreft? Av og bruke dette ofte. Og ja jeg bruker dette ver dag🫣 er det noe som er bedre å bruke en baby pudder?

Jeg har aldri kjøpt dedikert babypulver, men heller brukt potetmel. Kan det være bedre?

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Bruk potetmel heller, både bedre og mye billigere.

Anonymkode: b2488...65e

Jeg bare lurer på denne formuleringen.. 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Når man hopper av i dusjen og tar litt baby pudder her og der.. 

Mye gym eller sex i dusjen? 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...