Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2023 #1 Skrevet 21. oktober 2023 Ok så etter hvor deilig og tørt det føles i kroppen når man hopper av i dusjen og tar litt baby pudder her og der har jeg blitt helt hekta på det i nå 1 år,.. den derne johnson baby pudder. fyst begynte jeg bare med under armene og nå under armene nakken, ryggen og armene😑 angrer på å bli hekta på dette da har hørt om folk som har fått kreft? Av og bruke dette ofte. Og ja jeg bruker dette ver dag🫣 er det noe som er bedre å bruke en baby pudder? Anonymkode: b6bdf...40b
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. oktober 2023 #2 Skrevet 21. oktober 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ok så etter hvor deilig og tørt det føles i kroppen når man hopper av i dusjen og tar litt baby pudder her og der har jeg blitt helt hekta på det i nå 1 år,.. den derne johnson baby pudder. fyst begynte jeg bare med under armene og nå under armene nakken, ryggen og armene😑 angrer på å bli hekta på dette da har hørt om folk som har fått kreft? Av og bruke dette ofte. Og ja jeg bruker dette ver dag🫣 er det noe som er bedre å bruke en baby pudder? Anonymkode: b6bdf...40b Jeg har aldri kjøpt dedikert babypulver, men heller brukt potetmel. Kan det være bedre?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2023 #3 Skrevet 21. oktober 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ok så etter hvor deilig og tørt det føles i kroppen når man hopper av i dusjen og tar litt baby pudder her og der har jeg blitt helt hekta på det i nå 1 år,.. den derne johnson baby pudder. fyst begynte jeg bare med under armene og nå under armene nakken, ryggen og armene😑 angrer på å bli hekta på dette da har hørt om folk som har fått kreft? Av og bruke dette ofte. Og ja jeg bruker dette ver dag🫣 er det noe som er bedre å bruke en baby pudder? Anonymkode: b6bdf...40b Bruk potetmel heller, både bedre og mye billigere. Anonymkode: b2488...65e
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2023 #4 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg og elsker baby powder. Såg at johnsen sitt powder er trukket fra markedet. De var jo best, men dessverre helsefarlig. Anonymkode: fbea1...d48
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. oktober 2023 #5 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg bare lurer på denne formuleringen.. Anonym bruker skrev (5 timer siden): Når man hopper av i dusjen og tar litt baby pudder her og der.. Anonymkode: b6bdf...40b Mye gym eller sex i dusjen?
Pobie Skrevet 21. oktober 2023 #6 Skrevet 21. oktober 2023 Det er talkum som kan gi kreft, så bare sjekk at pudderet du bruker ikke inneholder talkum så går det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå