Gå til innhold

Hvordan uttrykker du at du er glad i noen/bryr deg om dem?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer litt an på hvem det er, relasjon og hvor nære vi er, alder. Jeg kan f.eks. vise at jeg er glad i ved å si det, lage noe eller kjøpe en gave eller overraske med noe hyggelig, hjelpe dem med noe eller gi en klem, stryke på, holde rundt. Det kommer an på personen og situasjonen, men jeg er nok den typen som liker å gi bort noe hyggelig eller overraske de jeg er glad i.

Anonymkode: c19d8...85c

Annonse

Sier det til både venner, familie og kolleger. Viser det i handling ved å f.eks lytte, være en god venn, stille opp ved behov, invitere på middag, tilby å handle, måke snø, klippe gress, være sjåfør, ta initiativ til kaffeslabberas, invitere med på kulturelle ting når jeg selv skal (da betaler de selv), passe/finne på ting med nieser og nevø.

Dette er ting jeg gjør for ulike venner, familie og kolleger med jevne mellomrom. 

Anonymkode: b83d1...1b5

Jeg er ikke så god med ord og følelser alltid, men jeg forer folk. Prøver å vise omtanke og inkludering gjennom å gi dem mat og invitere på måltid. Min nærmeste familie sier jeg at jeg er glad i, mann og datter. Aldri sagt til eller hørt fra mine foreldre eller besteforeldre. 

Endret av Lektor Doppler med tillegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...