Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2023 #1 Skrevet 21. oktober 2023 Jeg har time til gynekolog fredag neste uke. Nå har jeg litt ustabile sykluser, og da jeg bestilte timen (lang ventetid) så den ut for å havne midt mellom to menstruasjoner. Nå ser det derimot ut som jeg sannsynligvis får mensen akkurat på torsdag eller fredag. Er det er problem? Jeg må ta celleprøve og innvendig ultralyd. Anonymkode: 687dd...5fb
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2023 #2 Skrevet 21. oktober 2023 Ingen problem for gynekologen. Anonymkode: 80992...79c
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2023 #3 Skrevet 21. oktober 2023 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Jeg har time til gynekolog fredag neste uke. Nå har jeg litt ustabile sykluser, og da jeg bestilte timen (lang ventetid) så den ut for å havne midt mellom to menstruasjoner. Nå ser det derimot ut som jeg sannsynligvis får mensen akkurat på torsdag eller fredag. Er det er problem? Jeg må ta celleprøve og innvendig ultralyd. Anonymkode: 687dd...5fb Hvorfor skulle det være et problem?? Anonymkode: 9f16a...3d5
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2023 #4 Skrevet 21. oktober 2023 De får ikke tatt celleprøve når du har mens, den blir "forurenset" med blod og du må ta en ny senere . At du blør er ikke noe problem for gynekologen, men celleprøve får du ikke tatt. Jeg begynte å blø da gynekologen skrapet inni der, ikke mens, men ble vel et lite skrap da. Resultatet på celleprøven viste da blod og jeg måtte komme og ta en ny.... Ville ringt og pratet med dem til mandag, kanskje du får forkjøvet timen litt. Anonymkode: 3b117...2e1
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2023 #5 Skrevet 21. oktober 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): De får ikke tatt celleprøve når du har mens, den blir "forurenset" med blod og du må ta en ny senere . At du blør er ikke noe problem for gynekologen, men celleprøve får du ikke tatt. Jeg begynte å blø da gynekologen skrapet inni der, ikke mens, men ble vel et lite skrap da. Resultatet på celleprøven viste da blod og jeg måtte komme og ta en ny.... Ville ringt og pratet med dem til mandag, kanskje du får forkjøvet timen litt. Anonymkode: 3b117...2e1 Ja, det var det jeg lurte på. Da får jeg ringe på mandag og spørre. HI Anonymkode: 687dd...5fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå