Gå til innhold

Ekstreme smerter i låra?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår holdt jeg på å rydde litt. Og med litt mener jeg at jeg er syk, så satt for det meste på gulvet og sorterte ut ting fra esker. Hadde jo stivna helt av å sitte der, så måtte endre stilling ofte. Var ikke noe jeg ble utslitt av (eller jo, men igjen, jeg er syk) og når jeg senere på kvelden skulle være med mannen på en biltur fikk jeg vondt i begge lårene. Det var akkurat som voksesmerter, bare x 100. Ila fra hoftene og ned på begge sidene. Fikk mannen til å massere føtttene og tok nobligan mot smertene. Så gikk det over. 

Nå har jeg gått litt frem og tilbake og smårydda og smertene er på vei tilbake?? Er det noen som har oppleved dette? Er kroppen bare forsynt?

Anonymkode: 0f0de...aa5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men det høres ut som noe du bør spørre en lege om. Sånne plutselige og voldsomme smerter bør du ikke gå med uten å ha sjekka det. 

Skrevet

Jeg fikk så utrolig vondt i lårene da jeg hadde korona. I ettertid skjønner jeg at det var typisk influensa-smerter, det kjentes ut som gangsperre ganger 100. 
Gikk over etter et døgn, hadde lite symptomer ellers. 

Anonymkode: 158f1...b11

Skrevet

Jeg har av og til hatt det slik ved anstrengelse av muskler jeg sjelden bruker, bare at jeg fikk det på framsiden av lårene. En slags brennende følelse som satt dypt, og tror Ibux tok vekk smerttetoppen. Men har hatt søvnløse netter pga disse smertene.

Anonymkode: e6355...dc7

Skrevet

Kanskje det er kramper. Veldig smertefullt om du ikke får strukket ut musklene. Da jeg hadde det første gang, visste jeg ikke hva jeg skulle gjøre, så lå og ventet til det gikk over. Nå vet jeg at å strekke ut musklene hjelper og gjør det med en gang smerten kommer.

Skrevet

Takk for alle svar! 

Kan godt hende det var stram muskulatur siden jeg har liggi i sofaen i halvannen uke og vært syk. Jeg hadde influensa, uten smerter i kroppen. Men føltes litt sånn, dog 6 dager etter jeg ble syk. Ga seg etter en tid igjen, og har ikke kjent på det noe mer. Skal male litt nå, så får se om kroppen tåler å sitte mer på rumpa 

Anonymkode: 0f0de...aa5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...