Gå til innhold

Er det innafor å gå med merinoull- bukser fra Cubus på jobb?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker de som kosebukse, men jeg ser jo andre som går i de i butikken og sikkert på jobb. Om man har en som er svart på seg, så er jeg ikke sikker på at jeg ville lagt merke til at det var ullbukse. Har du et litt kaldt kontor så er det jo gull å ha på seg. 

Nei, det regner jeg som kosebukse til hjemme- og hyttebruk. Vi har det ikke så veldig formelt på kontoret, og kan feks gå i jeans. Men kosebukser hører ikke hjemme der. 

Annonse

Jeg synes egentlig folk kan gå i det meste, men jeg trakk litt på smilebåndet her forleden da en bekjent troppet opp på kurs i noe som for meg fremstod som ullundertøy (både overdel og underdel)

Anonymkode: e2fbf...4b0

Det settet til Pierre Robert, der topp og bukse er i ribbestrikket ull. Det ser ganske ok ut. Litt vel avslappet kanskje, men man kan jo alltids style det litt? 

Har for øvrig bare sett reklame av det, ikke i virkeligheten. 

Jeg går med sorte cubus merinobukser ( de med rette ben) og en sort kasjmirtunika i butikken i dag. Med et stort skjerf og en lang cardigan og uggs. Definitivt comfy og velkledd men kanskje ikke akkurat business casual🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...