Gå til innhold

Skuffet når folk ikke tar på seg kostyme på halloween fest

Anbefalte innlegg

Ellers: Halloween er for småunger. For å være helt ærlig synes jeg halloweenfest for "voksne" er rimelig kleint. 

Anonymkode: dfce3...e6c

Endret av Admin
Ryddet for slettet sitat. Admin

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Ellers: Halloween er for småunger. For å være helt ærlig synes jeg halloweenfest for "voksne" er rimelig kleint. 

Hva så, det er ingen som tvinger deg til å kle deg ut å være med på Halloweenfest.

Anonymkode: a45c0...4a6

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hva så, det er ingen som tvinger deg til å kle deg ut å være med på Halloweenfest.

Anonymkode: a45c0...4a6

Nei, gudskjelov! 

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Det må jo du gjerne synes :) så kan jeg og mine «voksne» venner kose oss med Halloween 

Anonymkode: 6683d...2f2

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Men da blir du bare hjemme. Det er ikke så fryktelig vanskelig. Hvis du ikke vil kle deg ut er det ikke deg vi har lyst til å se akkurat denne dagen.

Anonymkode: 9770e...31d

Annonse

Uff nå gleder jeg meg til i helg og håper flertallet har på seg kostyme utrolig kjipt at folk ikke gidder å prøve engang og komme med jokes «jeg er meg selv til halloween»

Anonymkode: 741bf...8d1

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Uff nå gleder jeg meg til i helg og håper flertallet har på seg kostyme utrolig kjipt at folk ikke gidder å prøve engang og komme med jokes «jeg er meg selv til halloween»

Da ser jeg også om jeg gidder å ha noe halloween vorsh neste år når folk er så kjedelige🙈 ikke vits å lage når flertallet ikke gidder

Anonym bruker skrev (På 23.10.2023 den 22.19):

Men det er jo helt innafor å ikke ville kle seg ut som voksen. Drar du ikke fordi det er utkledning, så blir folk sure. Drar du uten å kle deg ut, så blir folk sure. Jeg trodde seriøst at vold e mennesker setter med pris på menneskene de inviterer enn klærne de har på seg. 

Anonymkode: 808fa...a67

Ingen blir vel sure om du takker nei til en fest? 

Anonym bruker skrev (På 23.10.2023 den 22.40):

Det står du jo helt fritt til å mene. Så rar du er. 

Anonymkode: 149a4...bb2

Jeg elsker temafester, og å kle meg ut. Kan jo gå med vanlige klær, men si at en er et spøkelse, en Varulv, Zombie eller noe, som ikke har blitt forvandlet enda. Ta The Others filmen for eksempel, der vet de ikke selv at de er spøkelser, og vandrer rundt i huset som helt vanlige personer. Kan gjøre det veldig enkelt. Men når det er sagt, jeg hadde ikke brydd meg hvis jeg hadde invitert til temasfest, å noen ikke kledde seg ut, i min krest er det flertall for de som ikke liker å kle seg ut. 

Anonymkode: 89973...978

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ahh, husker 25-årene, det var noen fine år! 

Anonymkode: 1e3fe...61e

Ja, og så kom 29-årene. De er uslåelige. 

Jeg var på et par halloweenfester i tjueårene. Dette var rundt 2011-2013 kanskje. Hadde da ikke på meg kostyme. Kanskje halvparten av de inviterte hadde det. Det var hyggelig og god stemning uavhengig av om man hadde på kostymer eller ikke.

Takknemlig for gode venner som ikke bryr seg om sånt. Sånn som de er synes de det er viktigere at folk kommer enn at folk føler de må ha på seg noe spesielt. 

❤️

Anonymkode: fdbc1...cb6

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...