Gå til innhold

Skuffet når folk ikke tar på seg kostyme på halloween fest

Anbefalte innlegg

Så nå i neste helg har jeg og min mann tenkt og holde Halloween fest🎃 vi er i 25 årene.

jeg skal ikke lyve har opplevd å få gjester og folk som kommer uten kostyme på :( joda det er ikke tvang å ha på seg uansett om jeg skriver på arrangamentet «husk kostyme!» men synes bare det er litt for kjipt.. og kjedelig og føler meg streng om jeg kommenterer på det. 

vi her elskeeeeer halloween fest og kle oss ut så vis vi høres litt barnslige ut får det være😂 vi har venner som også elsker å kle seg ut og gå på halloween fest og disse jeg kaller for «party poopers» som kommer uten kostyme😅 vil jo heller ikke la være å invitere de som ikke gjør en innsats heller men..

Anonymkode: 741bf...8d1

Fortsetter under...

Skjønner deg så godt!! Jeg inviterte til oktoberfest, brukte uante mengder penger på pynt og mat og ordning. Så kommer halvparten uten kostyme… 

Er invitert i en oktoberfest selv hvor vertskapet ikke «gidder» å bruke penger på kostyme. Så la være å invitere da?

Anonymkode: 6683d...2f2

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er enig med deg, egentlig. Man kan gjøre noe, ta på en hatt eller noe, om man er aldri så fantasiløs. 

Anonymkode: 05e86...81f

Man fleste har jo allerede ting de kan bruke som kostyme i huse😂 kan bare kjøpe en maske på 20kr og vipps kostyme ferdig. Så ja synes disse er litt for kjipe de skiller seg veldig ut på festene føler jeg

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hater å kle meg ut. Liker det ikke og gidder ikke bruke mye penger på det. Jeg velger som regel å ikke gå på utkledningsfester.

Anonymkode: 68732...96f

Det er fair enough :) 

Jeg synes det er litt dårlig gjort å ikke kle seg ut, vil man ikke kle seg ut så holder man seg hjemme mener jeg.

Jeg hater å kle meg ut, har alltid gjort det, jeg blir så ukomfortabel når jeg har kledd meg ut. Så da holder jeg meg hjemme fra utkledningsfester.

Anonymkode: a45c0...4a6

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvis det blir dårlig stemning av at noen ikke kler seg ut, så er dere dårlige på å lage fest

Anonymkode: 808fa...a67

Hvis man ikke kler seg ut når man er invitert til en utkledningsfest, så er man en dårlig gjest.

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvis man ikke kler seg ut når man er invitert til en utkledningsfest, så er man en dårlig gjest.

Nei. Man er en deltaker selv om man ikke kler seg ut. Det er jo bare tullete å forlange at folk skal bruke penger på ting de ikke trenger. Det viktigste med alle fester er jo at alle kan komme, og at man er sammen. Halloween og utkledning er jo bare et påskudd til å ha fest.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Mener dere at det som ikke liker å kle seg ut bør holde seg hjemme enn å komme uten utkledning? 

Anonymkode: 4c3ad...e6e

Ja. 

Jeg inviterer til to bursdager i året, grillkveld en gang eller to iløpet av sommeren, spillkveld utover høsten, muligens litt kos i jula. Jeg står for alle utgifter utover alkohol så de 1-2 gangene jeg inviterer til temafest så kan folk holde seg til tema. Eller bli hjemme 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Mener dere at det som ikke liker å kle seg ut bør holde seg hjemme enn å komme uten utkledning? 

Jeg synes det.

Vi hadde Halloween fest for 3 år siden. Sa i fra at kostyme er ikke viktig, godt humør er. Gøy fest, huset var Halloween pynter, masse godteri og alkohol - og blide folk.

Hvor gammel er du egentlig?

Anonymkode: 6c764...ca3

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Ja. 

Jeg inviterer til to bursdager i året, grillkveld en gang eller to iløpet av sommeren, spillkveld utover høsten, muligens litt kos i jula. Jeg står for alle utgifter utover alkohol så de 1-2 gangene jeg inviterer til temafest så kan folk holde seg til tema. Eller bli hjemme 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg synes det.

Da er altså et tema viktigere enn venner? Det er jo bare sært

Vi hadde Halloween fest for 3 år siden. Sa i fra at kostyme er ikke viktig, godt humør er. Gøy fest, huset var Halloween pynter, masse godteri og alkohol - og blide folk.

Hvor gammel er du egentlig?

Anonymkode: 6c764...ca3

Hun er i 25-årene.

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Ja. Mener du man kan komme i bryllup uten å pynte seg? Hvis man ikke liker å pynte seg?

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Men hvorfor kan det ikke være viktig å respektere vertskapet som styrer og steller for å få en morsom kveld? Hvis jeg bruker 4000 kroner (som jeg brukte sist) koster det virkelig så mye å kjøpe en kjole til 299? 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det er ikke noe mindre sært å komme på utkledningsfest i vanlig tøy.

Men hvorfor kan det ikke være viktig å respektere vertskapet som styrer og steller for å få en morsom kveld? Hvis jeg bruker 4000 kroner (som jeg brukte sist) koster det virkelig så mye å kjøpe en kjole til 299? 

Enig vi bruker på å pynte her i huset med skummle og halloween greier og kjipt å få mange som ikke prøver engang å kommer uten noe kostyme..   halloween kostyme trenger ikke engang og koste 100kr 🤞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...