Gå til innhold

Ømt bryst, hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Har hatt vondt i venstre bryst i noen uker nå, kan kjenne det gjør vondt når jeg f.eks løper og tar jeg på det så er det vondt. Kan og kjenne ømheten bare jeg sitter stille. Er ikke hele brystet. Har tenkt at det kan være noe med syklusen, jeg har spiral så har ikke mens. Men nå har det vart noen uker. Har kjent etter kul og finner ingen. Er det bare sånn det er av og til? Brystet ser og kjennes normalt ut, ikke noe forandring der. 

Anonymkode: e01d1...a67

Fortsetter under...

prekæs skrev (3 minutter siden):

Kontakt legen. Ikke noe å tenke på engang. 

Takk for svar. Har time om 2 uker til noe annet, men kan jo ta opp dette i stedenfor. Burde jeg være bekymret? Er bare 38 år.

Hi

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Takk for svar. Har time om 2 uker til noe annet, men kan jo ta opp dette i stedenfor. Burde jeg være bekymret? Er bare 38 år.

Hi

Jeg fikk time veldig rask da kjente en kul. Ble henvist av fastlege og fikk time dagen etter. Du bør ta det alvorlig i hvert fall. I mitt tilfelle var det en ufarlig cyste de tømte med en sprøyte. Gjorde ikke vondt heller.

Endret av prekæs
prekæs skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk time veldig rask da kjente en kul. Ble henvist av fastlege og fikk time dagen etter. Du bør ta det alvorlig i hvert fall. I mitt tilfelle var det en ufarlig cyste de tømte med en sprøyte. Gjorde ikke vondt heller.

Har ikke funnet noen kul, har kjent godt etter. Men skal sjekke det ut. Så bra at det gikk fint med deg.

Hi

Jeg har stadig vekk en vond pupp, og jeg har ikke klart å finne noen sammenheng med f.eks. syklus. Har vært til mammografi to ganger, og de finner ikke annet enn en masse cyster. Masse! Antakelig er det de som gjør vondt - selv om det gjør vondt steder hvor jeg selv ikke kjenner noen cyste også. For meg oppleves det ofte stikkende, men også sårt eller generelt ømt noen ganger.

Anonymkode: 97ebe...25a

Annonse

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Jeg har stadig vekk en vond pupp, og jeg har ikke klart å finne noen sammenheng med f.eks. syklus. Har vært til mammografi to ganger, og de finner ikke annet enn en masse cyster. Masse! Antakelig er det de som gjør vondt - selv om det gjør vondt steder hvor jeg selv ikke kjenner noen cyste også. For meg oppleves det ofte stikkende, men også sårt eller generelt ømt noen ganger.

Anonymkode: 97ebe...25a

Takk for at du deler. Har aldri vært på mammografi, er jo for ung for det og ikke hatt noen problem. Men skal ta det opp med legen.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...