Gå til innhold

Gode vintersko til 8 og 10 åring? Ikke noen som trekker vann fra sålen 😵‍💫

Anbefalte innlegg

Hadde et par rimelige sko i fjor, angret etter noen dager og måtte kjøpe nye. De jeg kjøpte først ble de våte på med, som om vann trakk gjennom yttersålen. Måtte tørke skoene med skotørker hver eneste dag. 

Hvilke sko holde barna tørre og varme, til tross for litt våt snø? Ved slaps og skikkelig sørpe bruker de cherrox. Men vil ha relativt vanntette vintersko.

Anonymkode: e31f3...49b

Fortsetter under...

Jeg har bare gode erfaringer med sport outlet. Spesielt de som har gummi på foten. Er det skikkelig sørpe, så vil jo de aller fleste bli våte, men mine har ikke brukt sherrox siden de gikk i barnehagen, og de blir sjelden våt på beina. 

Anonymkode: 875d8...881

Våre brukte gore-tex

Ene foretrakk viking og hadde det hvert år, andre er litt bredre i foten og foretrakk andre merker. Kjøpte stort sett på salg og kampanjer på xxl og div skobutikker 

Nå går de på ungdomsskolen og går i converse og joggesko uansett vær og årstid 🙈

Anonymkode: d1d46...53c

Ingenting slår Viking. Jeg har tre barn og mye vær, og de holder gjennom sesong etter sesong. Det ene barnet hadde et stort vokseopphold og hadde samme vintersko i tre sesonger, og de var tette og fine helt til slutt. 

Annonse

Her har vi brukt Superfit goretex, aldri våte! Og vi bor på Sørvest-landet hvor der stort sett er våt slaps eller regn om vinteren...

Anonymkode: 6da03...f07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...