Gå til innhold

Utestengelse for alltid i kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

Har noen opplevd dette? Jeg har vert medlem der siden 2016, ble på løyen vis utestengt der 3 ganger før til 1 mnd og så 2 mnd andre gang og ja... Jeg skriver heller ikke ting som kan ses som alvorlige , men mer kommentering om uenighet og har min egen meining som alle andre i trådene. Og lagte 1 tråd men den ble slettet 

Men føles som en av de adminsa der har hatt veldig øye på meg siden er samme admin som har utestengt meg, på nysgjerrighet laget jeg en ny bruker etter utestengelsen for alltid. I google chrome, tok ikke mer en 2 dager før den også ble utestengt :) fikk jo ikke engang vite hvorfor jeg ble utestengt en gang, bare en haug med regler så jeg viste jo ikke hva jeg gjorde galt? Prøvde å sende melding men det var umulig da jeg var utestengt. Faders for en dritt forum må jeg si med dritt admin. Alt for dårlig spør du meg, for jo ikke engang vite hva jeg sa/gjorde galt😐

Anonymkode: 2a092...ed8

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ja jeg er også utestengt på livstid der,helt latterlig! Admin tåler jo ingenting der!

Anonymkode: 44633...69a

Mistenker noen av admins der er gode venner med diverse influensere. 

Anonymkode: 93b3f...f44

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Mistenker noen av admins der er gode venner med diverse influensere. 

Anonymkode: 93b3f...f44

Tipper dette også, og så fort noen ikke er enig med admin eller har annen meining en admin selv har i en tråd så har jo disse dritt adminsene the power for å utestenge deg :) de burde få myeee bedre admin en de som er nå og utestenger bare for å utestenge, lurer på hvordan i all verden admin utestengte min nye bruker🤔 stalker 

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Ja jeg er også utestengt på livstid der,helt latterlig! Admin tåler jo ingenting der!

Så fort du lager en tråd som ikke admin er enig med så er det nok for dem til å utestenge :) disse dårlige adminsene har alt for mye makt der inne og utestenger deg for det dummeste.. trist at jeg likte å lese folks tråder og argumentere om temaer og diverse og enigheter og uenigheter og liker og ikke liker det.. de tåler ingenting.. og samme admin som utestengte min gammel bruker utestengte min nye. Ville gjerne sagt navne til denne admin så man passe seg for denne adminen😂 

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Alt for dårlig spør du meg, for jo ikke engang vite hva jeg sa/gjorde galt😐

Men hvis de siterte reglene for deg, så klarer du vel å regne deg fram til hvilken regel du har brutt?

Annonse

Danida skrev (1 minutt siden):

Men hvis de siterte reglene for deg, så klarer du vel å regne deg fram til hvilken regel du har brutt?

Litt umulig å vite når de siterer hele regel boka si😅 og ikke AKKURAT det som var galt

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Litt umulig å vite når de siterer hele regel boka si😅 og ikke AKKURAT det som var galt

Men hvis det står "sjikane og nedsettende innlegg er ikke lov", så vet du vel selv om du har skrevet "hold snavla, di feite drittkjerring", og at det kanskje var der det rakna...?

Danida skrev (3 minutter siden):

Men hvis det står "sjikane og nedsettende innlegg er ikke lov", så vet du vel selv om du har skrevet "hold snavla, di feite drittkjerring", og at det kanskje var der det rakna...?

Nope prøvde å se gjennom det ca 3 ganger bare regel boka si og kunne ikke sende dem melding

Når du ble utestengt med ny bruker hadde de sikkert skjønt at det var samme person bak.

Ellers reagerer jeg en del på hva som ikke blir tatt tak i på KG. Grov rasisme for eksempel, jeg har meldt samme bruker mange ganger (og jeg er sikkert ikke den eneste), en periode var han borte, men nå er han der igjen. Og det er en del risikable medisinske råd der også, ikke ofte det blir fjernet. Det syns jeg er skummelt, særlig når det er snakk om barn.

Anonymkode: 7af48...a6f

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Når du ble utestengt med ny bruker hadde de sikkert skjønt at det var samme person bak.

Ellers reagerer jeg en del på hva som ikke blir tatt tak i på KG. Grov rasisme for eksempel, jeg har meldt samme bruker mange ganger (og jeg er sikkert ikke den eneste), en periode var han borte, men nå er han der igjen. Og det er en del risikable medisinske råd der også, ikke ofte det blir fjernet. Det syns jeg er skummelt, særlig når det er snakk om barn.

Anonymkode: 7af48...a6f

Kvinneguiden er et merkelig forum med en latterlig moderering. Utrolig mye sykt og stygt som blir ståendes, hets av forskjellige grupper er dagligdags der inne og får blomstre fritt uten noe som helst moderering. Mens tråder som er ganske uskyldige slettes over en lav sko.

Anonymkode: 8782d...f66

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg også. To ganger til og med. Man kan ikke si hva man mener. 

Anonymkode: 84a8e...105

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...