Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2023 #1 Del Skrevet 16. oktober 2023 Jeg har slitt med angst og depresjon som ble mye bedre når jeg gikk på cipralex. Det har jeg gått på i 2 år. Da var ikke lenger deprimert og angsten var veldig mye mindre enn før. Da hadde jeg flest gode dager,å jeg begynte å være sosial igjen. Men siden det er en del ulemper med cipralex så byttet jeg til wellbutrin for to månender. Det har vært en stor berg og dalbane,men den siste uken har jeg hatt veldig angst hver dag og er veldig urolig i kroppen. Sånn var det ikke når jeg brukte cipralex. Idag har bestilt e konsultasjon med legen min for da kommer jeg oftere fortere til legen,ellers tar det gjerne 14 dager før jeg kommer til. Fikk ikke noe svar idag å er litt usikker på hva jeg bør gjøre nå. Ringe legekontoret å insistere på at jeg virkelig trenger en hastetime? Eller bare vente på svar på e konsultasjon? Jeg vet jo ikke hvor lang tid det kan ta før jeg får svar på e konsultasjon så er litt usikker på hva jeg bør gjøre. Anonymkode: fa338...c67 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443484-vente-p%C3%A5-svar-p%C3%A5-e-konsultasjon-eller-be-om-hastetime/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2023 #2 Del Skrevet 16. oktober 2023 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Jeg har slitt med angst og depresjon som ble mye bedre når jeg gikk på cipralex. Det har jeg gått på i 2 år. Da var ikke lenger deprimert og angsten var veldig mye mindre enn før. Da hadde jeg flest gode dager,å jeg begynte å være sosial igjen. Men siden det er en del ulemper med cipralex så byttet jeg til wellbutrin for to månender. Det har vært en stor berg og dalbane,men den siste uken har jeg hatt veldig angst hver dag og er veldig urolig i kroppen. Sånn var det ikke når jeg brukte cipralex. Idag har bestilt e konsultasjon med legen min for da kommer jeg oftere fortere til legen,ellers tar det gjerne 14 dager før jeg kommer til. Fikk ikke noe svar idag å er litt usikker på hva jeg bør gjøre nå. Ringe legekontoret å insistere på at jeg virkelig trenger en hastetime? Eller bare vente på svar på e konsultasjon? Jeg vet jo ikke hvor lang tid det kan ta før jeg får svar på e konsultasjon så er litt usikker på hva jeg bør gjøre. Anonymkode: fa338...c67 Det kan ta inntil tre virkedager. Anonymkode: 8deac...083 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443484-vente-p%C3%A5-svar-p%C3%A5-e-konsultasjon-eller-be-om-hastetime/#findComment-150019220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2023 #3 Del Skrevet 16. oktober 2023 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Det kan ta inntil tre virkedager. Anonymkode: 8deac...083 Okey det var 15.oktober jeg tok kontakt så må vel bare ha litt tolmodighet Anonymkode: fa338...c67 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443484-vente-p%C3%A5-svar-p%C3%A5-e-konsultasjon-eller-be-om-hastetime/#findComment-150019230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå