Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2023 #26 Del Skrevet 18. oktober 2023 Anonym bruker skrev (På 16.10.2023 den 11.20): Er det så rart og ville ha alt nytt til barna? Et par venninner er nå snurte på meg for at jeg ikke ønsker og arve klær og leker etter deres barn. Jeg synes det er hæslig og tenke på at de er brukt. Jeg har ikke god råd og tre barn men jeg vil prioritere dette viktigste. Nå føler jeg at de synes det er feil. Men barna fortjener jo alt nytt. Jeg sparer til ny vogn til bebien som kommer i desember. Det ser bare dumt ut å legge den nye bebien i en gammel avdanket vogn. Er det så rart? Anonymkode: 2b271...323 Barna fortjener en mor som ikke skriver norsk som en seksåring. Anonymkode: 9b8db...d24 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443479-alt-nytt-til-barna/page/2/#findComment-150020116 Del på andre sider Flere delingsvalg…
planteglede Skrevet 18. oktober 2023 #27 Del Skrevet 18. oktober 2023 Anonym bruker skrev (På 16.10.2023 den 11.20): Er det så rart og ville ha alt nytt til barna? Et par venninner er nå snurte på meg for at jeg ikke ønsker og arve klær og leker etter deres barn. Jeg synes det er hæslig og tenke på at de er brukt. Jeg har ikke god råd og tre barn men jeg vil prioritere dette viktigste. Nå føler jeg at de synes det er feil. Men barna fortjener jo alt nytt. Jeg sparer til ny vogn til bebien som kommer i desember. Det ser bare dumt ut å legge den nye bebien i en gammel avdanket vogn. Er det så rart? Anonymkode: 2b271...323 Tja, du fremstår i hvert fall som fryktelig overfladisk og fullstendig kunnskapsløs om økonomi. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443479-alt-nytt-til-barna/page/2/#findComment-150020210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå