Gå til innhold

Når sette opp lys ute?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Blinkende lys er djevelens verk, og noe man pverhodet ikke bør henge opp ute. Vil man henge opp blinkende lys, så får man henge det opp inne.  Noe annet er bare egoistisk.

Anonymkode: 736b2...26f

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du henger opp noe som blinker må du hvertfall sørge for at ingen naboer ser lyset fra sine vinduer. Blinkende lys er djevelens verk og ingenting man skal tvinge på andre. For det er problemet med lys man henger på sitt eget hus, men det det kun når man går inn og ut mens naboene får i verste fall lyset blinkende inn i sin stue. 

Anonymkode: 30848...e03

Det med blinkende lys var en spøk, dersom dere leser hva jeg skre lenger opp så har jeg ikke noen blinkende lys :)

HI

Anonymkode: 6dcdb...358

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det med blinkende lys var en spøk, dersom dere leser hva jeg skre lenger opp så har jeg ikke noen blinkende lys :)

HI

Anonymkode: 6dcdb...358

Jeg syns blinkende lys var en genial idé. Da tilfredsstiller du både dem som ikke vil ha lys og dem som vil ha. Vinn-vinn. 

Anonymkode: e13dc...9a0

Ikke før advent/desember.

Hos mitt barns far og stemor har det vært full belysning i 2 uker allerede. Aaaaalt for tidlig!! Og i tillegg meget smakløst -  hengt opp litt sånn i hytt og pine uten noen plan på det. De leier en kjellerleilighet, og hadde jeg vært husverten tror jeg at jeg hadde bedt dem om å vente til advent. 

Anonymkode: bc3c0...ffe

prekæs skrev (6 minutter siden):

Trenger vel ikke julelys for å lyse opp litt ute. Har x antall solcelle lamper, (rislamper, bordlamper og lenker) som lyser året rundt. Selvfølgelig mindre etter hvert som solen forsvinner, men lyse gjør dem likevel.

Hi vil jo henge opp lyslenke. Hvordan er den forskjellig fra dine lenker?

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hi vil jo henge opp lyslenke. Hvordan er den forskjellig fra dine lenker?

Jeg har vanlige lyspærer i lenker. Slike du ser på uterestauranter. Er vel ganske forskjellig fra slike julelenker. Aldri hørt at folk tenker jul når de ser mine.

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Det er pissprat, men du kan jo bare gå rundt å tro det. Du gjør jo som du vil uansett. 

Anonymkode: 84853...d97

Hva er det som gjør at hi må ta hensyn til ditt ønske, og ikke hi sitt ønske? Du er ikke  viktigere enn hi!

Anonymkode: 6dec1...4d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...