Gå til innhold

Pleier dere å invitere til bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun nærmeste familie når jeg har bursdag. Foreldre og søsken. Blir enten lettvint med bare kaffeslaberas eller middag om jeg plutselig skulle finne på det. 

Anonymkode: b4d14...f51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvert år,men innviterer bare nærmeste familie da

Anonymkode: 1e6eb...241

Skrevet

Alltid. Middag og kake med familie og fest med venninner. 

Anonymkode: 1007d...dfa

Skrevet

Har både familiebursdag med storfamilien og vinkveld med noen få venninner. Hvert år. 😊

Skrevet
MissSaigon skrev (10 timer siden):

Klart jeg inviterer. Jeg vil jo ha kake, gaver og bli gjort stas på. Elske bursdagen min. 

Heldig vis du foresatt får gaver etter 20 års bursdag🥲 jeg blir 25 i år og forventer ikke gaver lenger fordi ver gang jeg har hatt bursdagselskap så er det bare 3/15 som har hatt med seg noe gave og dette er nære venner altså. 

Anonymkode: d56eb...bb0

Skrevet

Inviterer familien min til bursdagen min(besteforeldrene mine, foreldrene mine og søsken m/familie). Inviterer de samme i mannen sin bursdag 😊

Anonymkode: 460fb...839

Skrevet

Jeg elsker fest og moro, så jeg bruker alltid bursdagen min som en fin unnskyldning til å samle gode venner. Noen ganger jentefest, andre ganger får kompiser også komme. Voksne har også lov til å feire bursdagen sin 🥳

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Heldig vis du foresatt får gaver etter 20 års bursdag🥲 jeg blir 25 i år og forventer ikke gaver lenger fordi ver gang jeg har hatt bursdagselskap så er det bare 3/15 som har hatt med seg noe gave og dette er nære venner altså. 

Anonymkode: d56eb...bb0

Så merkelig. Jeg har aldri opplevd å verken ha, eller være i, bursdagsselskap uten at bursdagsbarnet får gaver. Vet de at det er bursdagsfeiring? 

Skrevet

Takk for alle svar 😊

Anonymkode: a6f4e...ea0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...