Gå til innhold

Pleier dere å invitere til bursdag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen av delene. Feiret at jeg ble 20, men da ammet jeg, så ikke noe stort. Da jeg ble 30 var jeg på ferie alene med barna, da jeg ble 40 var det korona. Men lager vafler eller kake med barna da.

Anonymkode: b9425...ae2

Annonse

Nei, jeg sitter helt stille i en krok og venter på overraskelsesselskap, og så lager jeg sure tråder på sosiale medier når ingen steller i stand selskap. 

Så klart ber jeg folk, HI. Hvis jeg vil ha selskap, da. Hvis det er en travel dag og upassende med gjester, så feirer jeg med ungene. 

Anonymkode: bd176...829

Annonse

Nei, her feires kun barna. Kan dukke opp en og annen feiring når det er rund dag på oss voksne, men ingen automatikk i det heller. Blir kanskje noe bedre middag den dagen en av oss voksne har bursdag da, og har vi fri kan det hende vi åpner ei champis-flaske. 

Anonymkode: 29e67...388

Nei, de feires kun med de i huset her. Jeg har aldri vært ett bursdagsmenneske, så min bursdag blir det ikke mye styr rundt. Gsver får jeg overlevert i burdag til tantebarnet mitt noen dager før. Min svoger får også sine gaver to dager før sin når han andre sønn har bursdag, han liker heller ikke sin egen bursdag. 

Anonymkode: 7244a...015

Jeg hadde stor brunsj for ca 20 venninner da jeg ble 40 år. Det var super hyggelig, og skal gjentas om fire år når jeg blir 50 🥳 Årene imellom blir feirer med middag og kake sammen med nærmeste familie, og et besøk på restaurant med venninner.

Anonymkode: 8f0cf...597

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...