Gå til innhold

630000 i lønn, dårlig eller ok?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ettersom hun ikke skrev utdanning eller ansiennit så prøvde jeg bare å vise at antall år og utdanning har mye å si,men som jeg skriver så har jeg hatt ulik lønn i ulike jobber. Noe har jeg opplevd som høy lønn, andre ganger har jeg opplevd lav lønn. Jeg skriver derfor at det kommer an på utdanning og ansiennitet. Var det veldig teit skrevet Ettersom du har to utropstegn? 

Anonymkode: 3267e...d56

Oi, nei, ser nå at du ikke har sitert meg.. Jeg skrev et lengre innlegg som har fallt bort ser jeg. Beklager. 

Anonymkode: 3267e...d56

Fortsetter under...

Hvis du vil vite om dette er OK å klare seg på for deg, så må du jo kikke gjennom din egen gjeld og andre elementer som er viktige for økonomien. Trenger du å pendle så koster det jo noe, men er den nye jobben nær deg, så slipper du billigere. Har du et huslån som er dimensjonert for den forrige inntekten, så må du kanskje be banken om å kikke på det på nytt, få det fordelt over flere år eller lignende. 

Når det er sagt, så er dette en helt all right lønn du får. Mer enn mange andre. Jeg var lektor i den videregående skolen med 18 års ansiennitet da jeg slutta der, og da var min lønn ca 620.000. 

Anonymkode: 51396...73c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...