Gå til innhold

Bartendere i "syden" som setter seg ned for å prate med deg, spørre om nummeret og some profil osv. Hva vil de egentlig?

Anbefalte innlegg

Er det en "greie" blant de å samle på flest mulig skandinaviske kvinner på profilen sin? Er tanken alltid sex? Kom i prat med en bartender i sommer som etter alt å dømme ikke var særlig erfaren seksuelt. Så hva ville han fra meg? At jeg skulle lære han opp i senga? For jeg regner ikke akkurat med at det er seriøse forpliktende forhold de er ute etter. Denne bartenderen var heller ikke noen typisk hunk, han så mer ut som en blanding av Sheldon og Leonard. Jeg synes han var veldig karismatisk, men ja, som sagt ikke noen typisk hunk som "alle" jenter og kvinner faller for. 

Hva tror dere?

Anonymkode: 89104...229

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Er det en "greie" blant de å samle på flest mulig skandinaviske kvinner på profilen sin? Er tanken alltid sex? Kom i prat med en bartender i sommer som etter alt å dømme ikke var særlig erfaren seksuelt. Så hva ville han fra meg? At jeg skulle lære han opp i senga? For jeg regner ikke akkurat med at det er seriøse forpliktende forhold de er ute etter. Denne bartenderen var heller ikke noen typisk hunk, han så mer ut som en blanding av Sheldon og Leonard. Jeg synes han var veldig karismatisk, men ja, som sagt ikke noen typisk hunk som "alle" jenter og kvinner faller for. 

Hva tror dere?

Du er målgruppen. Han fikk det han ville av deg. Han fant en billig kvinne fra Norge. Norske kvinner kjent for å være det. Det beviste du. 

Anonymkode: 99032...eb6

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Du er målgruppen. Han fikk det han ville av deg. Han fant en billig kvinne fra Norge. Norske kvinner kjent for å være det. Det beviste du. 

Hva fikk han av hi?

Anonymkode: 9b5a5...81a

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jøss, her var det mye oppgulp. Du har det nok ikke så bra selv? Jeg har for det første ikke nevnt noe sted at vi har hatt sex(noe vi ikke har) og hva slags måte er det å omtale andre kvinner på? Har du et spesielt horn i siden til frigjorte kvinner generelt eller får man automatisk stempelet av deg så snart man befinner seg på sydlige breddegrader?

1. En inngang til lykkelandet Norge 

2. Sex (det er umulig å få uforpliktende sex pga religion og kvinnesyn, og norske kvinner er attraktive nettopp pga hans lands kvinnesyn).

Jeg har flere eksempler på det jeg har tenkt på som relativt oppegående, voksne kvinner herfra, som har latt seg blende av tyrkere, grekere eller what ever, falt for smigrende komplimenter, fagre ord og innøvde forføringskunster, og kommer hjem nyforelsket med troen på at de har møtt mannen i sitt liv. 

Så kommer en periode med mye reising frem og tilbake, felles er at de betaler både det ene og det andre for denne mannen, som i hjemlandet høster heder og ære for at han har greid å kapre billett til Den Store Rikdommen. Han kommer til å fø hele slekta, bare han kommer seg over landegrensene og får oppholdstillatelse. Hele slekta gleder seg. 

Når så skjer, holder han ut en stund med den halvgamle kjerringa han har lurt, før han kan skille seg og starte på sitt nye liv. 

Dette er realiteten. Svært få, ja om noen, er ekte interessert!

Anonymkode: 7a122...ba2

Annonse

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

2. Sex (det er umulig å få uforpliktende sex pga religion og kvinnesyn, og norske kvinner er attraktive nettopp pga hans lands kvinnesyn).

Jeg har flere eksempler på det jeg har tenkt på som relativt oppegående, voksne kvinner herfra, som har latt seg blende av tyrkere, grekere eller what ever, falt for smigrende komplimenter, fagre ord og innøvde forføringskunster, og kommer hjem nyforelsket med troen på at de har møtt mannen i sitt liv. 

Så kommer en periode med mye reising frem og tilbake, felles er at de betaler både det ene og det andre for denne mannen, som i hjemlandet høster heder og ære for at han har greid å kapre billett til Den Store Rikdommen. Han kommer til å fø hele slekta, bare han kommer seg over landegrensene og får oppholdstillatelse. Hele slekta gleder seg. 

Når så skjer, holder han ut en stund med den halvgamle kjerringa han har lurt, før han kan skille seg og starte på sitt nye liv. 

Den perfekte mor, påan igjen skrev (3 minutter siden):

Uforpliktende sex, inngang til Norge eller bare mersalg.

Dette stemmer nok som regel, men bare i min omgangskrets har jeg to kvinner som er gift henholdsvis 12 og 19 år med sin tyrkiske mann som de møtte på ferie. Det ene paret bor i Norge og har slått seg til ro her, det andre paret har bodd i Tyrkia hele tiden og har ingen planer om å flytte til kalde Norge. Begge parene er ganske jamne i alder da, det er ikke snakk om kvinne 50 som opplever en ny vår med en tyveåring. 

Anonymkode: 9b5a5...81a

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Og med motsatt kjønnsfortegn: Vietnamesisk, thailandsk eller filippinsk dame, norsk mann. 

Anonymkode: dcb30...ae7

Som farmor sa når jeg var 13 år å skulle til syden med foreldrene,de som bor der ser på norske jenter som løsaktige horer. Så når de er sjamerende så det kun fordi de ønsker tøm og røm.

Anonymkode: 522d9...8ef

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Hva tror dere?

Helt utrolige holdninger og svar du får her inne.

Han synes vel du var søt da og ønsket å bli litt kjent med deg

Anonymkode: 0cdc8...d9a

En gigolo som forståelig nok tenner på solbrune norske kvinner. Blir verre når slamsete klær og gusten vinterhud dominerer bildet.

Anonymkode: 09a67...8f1

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...