Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2023 #26 Skrevet 15. oktober 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Kulene er til vaskemaskinen, men du bruker de til støvsugeren? Hva slags kuler er det, kan du linke til bilde. Jeg klarer ikke å finne ut av hvordan de ser ut. Hi Anonymkode: 9997f...902 De heter vel duftkuler og er egentlig til vaskemaskin, men jeg støvsuger opp en liten håndfull i ny støvsugerpose. Mulig jeg blander med Dollarstore, men de har mye av de samme tingene i vaskeavdelingen. Anonymkode: 70f21...490
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2023 #27 Skrevet 15. oktober 2023 Utenom alt det spontane er dette mine faste kjøp på Normal: Dusjsepe i større flasker Godis til påskeegg og julestrømpe Ladeledninger TicTok Sprite 🤩 Hårbørste til floker Hårstrikker Deo Parfyme til ungdomen (de har en del gode merker i små rimelige flasker) Anonymkode: b8225...5e6
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2023 #28 Skrevet 15. oktober 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Utenom alt det spontane er dette mine faste kjøp på Normal: Dusjsepe i større flasker Godis til påskeegg og julestrømpe Ladeledninger TicTok Sprite 🤩 Hårbørste til floker Hårstrikker Deo Parfyme til ungdomen (de har en del gode merker i små rimelige flasker) Anonymkode: b8225...5e6 Og hårspray. Glemte det, det er jo halv pris enn akkurat samme på Meny eller Vita. Anonymkode: b8225...5e6
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2023 #29 Skrevet 15. oktober 2023 Ingen ting. Normal er en drittbutikk. Det eneste derfra som er verd å ha, er bæreposene. Anonymkode: 0a14c...03c
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2023 #30 Skrevet 16. oktober 2023 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Ingen ting. Normal er en drittbutikk. Det eneste derfra som er verd å ha, er bæreposene. Anonymkode: 0a14c...03c Haha 🤣 Anonymkode: 1bc01...fad
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2023 #31 Skrevet 16. oktober 2023 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Ingen ting. Normal er en drittbutikk. Det eneste derfra som er verd å ha, er bæreposene. Anonymkode: 0a14c...03c 🤣🤣🤣🤣 Den var god!!👍 Elsker de posene, da jeg har sluttet å handle plastposer i butikkene, så er de geniale. Anonymkode: 94bcc...4b4
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2023 #32 Skrevet 16. oktober 2023 Den perfekte mor, påan igjen skrev (På 15.10.2023 den 15.07): Lakriskuler! Og så sa datteren min at de hadde efi-høvler og refill, så jeg tenkte å sjekke ut prisen på det. Efi høvler? Er de gode? Link? Anonymkode: 94bcc...4b4
the amazing spidermamma Skrevet 16. oktober 2023 #33 Skrevet 16. oktober 2023 Kom på en ting til, tanntråd og tannpirkere, sånne som har en liten kost på seg, i plast. Mye billigere på normal. Og tannkrem.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2023 #34 Skrevet 17. oktober 2023 San pellegrino med grapefruktsmat. Den får jeg ikke tak i andre steder i mils omkrets fra her jeg bor ihvertfall!. Sminke er jeg veldig skeptisk til da det ofte er ødelagt forsegling, eller produktene er ikke forseglet generelt og småjentene bruker jo ALT som testere! Iallefall på "min" lokale Normal. Deodoranter og tannkrem er mye rimeligere enn på Extra og jeg kjøper store flakser av sjampo/balsam av merker man kan få hos frisører der. Har ikke merket forskjell på de fra de jeg har kjøpt hos frisør jeg ihvertfall (mulig jeg bare vil bedras???) Nå ser jeg at jeg skal teste ark/papir til tørketrommel, har aldri prøvd det før! Ja,- og selvfølgelig en del sjokolade og godteri. Ungene liker peanøttsmøret de har der også slike blanke bokser med små, salte kjeks til 15kr. Koster 23 på Europris bl.a. Anonymkode: 8c2c6...050
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2023 #35 Skrevet 17. oktober 2023 Hårspray, dusjsåpe, shampo, balsam, godteri osv osv. Og, ikke minst, de har billige glutenfrie kjeks!! Veldig kjekt for oss med cøliaki! Anonymkode: 89ea4...134
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. oktober 2023 #36 Skrevet 17. oktober 2023 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Efi høvler? Er de gode? Link? Anonymkode: 94bcc...4b4 https://www.efi.no/barbering/for-kvinner/intuition-sensitive-care-barberblad/p/25?_gl=1*u09jmo*_up*MQ..&gclid=Cj0KCQjw4bipBhCyARIsAFsieCyghEfxGOSRwgSb1pwhjDk8AzdXDVJle-QYML0lchGV2egvVlb5wWcaAknYEALw_wcB disse er kjempegode, og man slipper å styre med barberskum og slikt👍🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå