Gå til innhold

Hva kjøper du på Normal som er gode kjøp, eller som du ikke får tak i andre steder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat fått Normal her, så greit med litt tips, så jeg ikke blir helt blendet og går meg vill i produktene 😁

Anonymkode: 9997f...902

Fortsetter under...

Skrevet

Neglelakk fra Nailkind, papirlommetørkler med balsam fra Harmony og srirachamayo fra Go-Tan. Ellers div godteri og snacks. 

Anonymkode: b683d...198

Skrevet

Kan du lese denne artikkelen, eller er den bak betalingsmur?

https://www.agderposten.no/nyheter/i/EQeyX5/apotek-tar-136-kroner-mer-for-samme-vare

Jeg visste fra før at scholl såler og tannkrem er en del billigere der, så det kjøper jeg,

Jentene mine kjøper neglelakk, sminke og slike ting.

De har noe snop de ikke har andre steder, men det går jo på smak og behag. Tror ikke de er dyrere enn andre på ting uansett.

Når jeg var innom der forrige uke kjøpte jeg sjampo, dusjsåpe, truseinnlegg og en adventskalender.

Anonymkode: 70f21...490

Skrevet

Tannkrem, mascara, tørrshampo, intimsåpe, vitaminbjørner, negkelakk fra Essie

Anonymkode: 536f6...df2

Skrevet

Sminke, sminkefjerner, hårfarge, deo, tannkrem, te, diverse kaffe

Anonymkode: 59623...199

Skrevet

Håndsåpe, shampoo og balsam, noe sminke, tannprodukter, trøffelmajones.

Anonymkode: b0320...6de

Annonse

Skrevet

Lakriskuler! Og så sa datteren min at de hadde efi-høvler og refill, så jeg tenkte å sjekke ut prisen på det.

Skrevet

Maskara 

Dag og nattkrem

Dusjsåpe

Barberblad

Småting som jeg legger med gaver (ansiktsmaske ,neglelakk,hårstrikk,godteri)

Anonymkode: 1ebb7...fb8

Skrevet

Barberblader, pukka te, hårfarge, farge til vipper og øyenbryn, bomullpads, gjerne negleklippere, pinsett osv også. 

Anonymkode: e8ccb...969

Skrevet

Galle & Jenssen dansk sjokoladepålegg, Normal er det eneste stedet her i Norge jeg har funnet det :)

Anonymkode: a80e1...acf

Skrevet

Jeg kjøper Scholl fotkrem jevnlig. Ellers er det mer tilfeldig hva vi handler, alt fra shampo/balsam i store flasker til godteri, badebomber, tannkrem, deodoranter, neglelakk og sminke. Det er som oftest jentene mine som bestemmer hva vi skal kjøpe på Normal.

Anonymkode: a91e2...ce8

Skrevet

Tannkrem, Shampo , balsam, snørr papir, barberhøvler, tannbørste+++ det meste til hud og hår er billigere enn andre plasser. De har også endel vaske midler som du ikke får kjøpt andre plasser. Og godis😁

Anonymkode: 5d4b6...176

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tannkrem, Shampo , balsam, snørr papir, barberhøvler, tannbørste+++ det meste til hud og hår er billigere enn andre plasser. De har også endel vaske midler som du ikke får kjøpt andre plasser. Og godis😁

Anonymkode: 5d4b6...176

Snørr papir ja. Da kjøper du vel barber høvler og tann børste også? 

Anonymkode: 36918...08a

Annonse

Skrevet

Halv pris på roll-on i hvert fall. Compeed var en tredjedel av prisen. Dvs ikke compeed men et annet merke som dugde mer enn bra nok

Skrevet (endret)

Lipgloss-leppestift. Husker dessverre ikke navnet, men det er hvit trykkeknapp under. Den er den beste jeg har hatt! Slår både Dior og Chanel sine. Og koster 39kr!

Kjøper også tørketrommel «ark» der.

Endret av Twintipp
Skrevet
Twintipp skrev (13 minutter siden):

Lipgloss-leppestift. Husker dessverre ikke navnet, men det er hvit trykkeknapp under. Den er den beste jeg har hatt! Slår både Dior og Chanel sine. Og koster 39kr!

Kjøper også tørketrommel «ark» der.

Sånne ark til å ha i tørketrommelen, og kuler til å ha i vaskemaskinen, som lukter godt, er geniale i nye støvsugerposer. Lukter godt hver gang du setter på støvsugeren :)

Skrevet

Batterier, dusjsåpe, plaster, tannkrem, 

Godteri til ungene som de ikke har andre steder 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sånne ark til å ha i tørketrommelen, og kuler til å ha i vaskemaskinen, som lukter godt, er geniale i nye støvsugerposer. Lukter godt hver gang du setter på støvsugeren :)

Kulene er til vaskemaskinen, men du bruker de til støvsugeren? Hva slags kuler er det, kan du linke til bilde. Jeg klarer ikke å finne ut av hvordan de ser ut.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Kan du lese denne artikkelen, eller er den bak betalingsmur?

https://www.agderposten.no/nyheter/i/EQeyX5/apotek-tar-136-kroner-mer-for-samme-vare

Jeg visste fra før at scholl såler og tannkrem er en del billigere der, så det kjøper jeg,

Jentene mine kjøper neglelakk, sminke og slike ting.

De har noe snop de ikke har andre steder, men det går jo på smak og behag. Tror ikke de er dyrere enn andre på ting uansett.

Når jeg var innom der forrige uke kjøpte jeg sjampo, dusjsåpe, truseinnlegg og en adventskalender.

Nei, den er bak betalingsmur. Men de sålene har jeg hørt om før. Men det står kanskje om andre varer i artikkelen og?

Hi

Skrevet

Jordan tannbørstehoder, de er over 100 kr billigere enn andre steder jeg har sett. Og så kjøper jeg deodorant, Palmolive håndsåpe som er som skum, kakepynt, sprøyteposer, konditorfarge,  diverse godteri, leker til barnebursdager. Og mye mer. 

Anonymkode: a0ee3...1f9

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (5 timer siden):

Lakriskuler! Og så sa datteren min at de hadde efi-høvler og refill, så jeg tenkte å sjekke ut prisen på det.

Jeg bruker bare høvel og blader fra efi, kjekt om de hadde hatt det på Normal, og til en billigere pris hadde vært fint 😊

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Galle & Jenssen dansk sjokoladepålegg, Normal er det eneste stedet her i Norge jeg har funnet det :)

Anonymkode: a80e1...acf

Jippi, jeg elsker den danske platesjokoladen 😊 Den de selger på Extra  er ok, men ikke like god.

Hi

Skrevet

Tusen takk for alle tips, jeg ser at Normal kan bli en farlig butikk for lommeboka 😆

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg bruker bare høvel og blader fra efi, kjekt om de hadde hatt det på Normal, og til en billigere pris hadde vært fint 😊

Hi

Kjøper alltid blader fra Efi på normal. Mener de koster 64 kr pr pakke. 

Anonymkode: ed1cc...e32

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Akkurat fått Normal her, så greit med litt tips, så jeg ikke blir helt blendet og går meg vill i produktene 😁

kaffe, sminke, godteri osv

Anonymkode: 7ab82...631

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...