Gå til innhold

Noen som husker hvilken sang som hadde dette refrenget, "come back baby baby, baby come back"

Anbefalte innlegg

Det er ikke den sangen av Player som dukker opp når jeg prøver å google. Jeg innbiller meg at den ble sunget av en mannlig dansk eller norsk vokalist og sangen har garantert en helt annen tittel men jeg klarer ikke huske hva. Noen som vet? 😅

Den er forresten gammel, sikkert fra 80 eller 90-tallet.

Anonymkode: 02050...dbb

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke den sangen av Player som dukker opp når jeg prøver å google. Jeg innbiller meg at den ble sunget av en mannlig dansk eller norsk vokalist og sangen har garantert en helt annen tittel men jeg klarer ikke huske hva. Noen som vet? 😅

Den er forresten gammel, sikkert fra 80 eller 90-tallet.

Anonymkode: 02050...dbb

Anonymkode: f297f...707

Rainbow pleide å spille på utestedet Joy i Fredrikstad på 80 tallet og da var dette låta de avsluttet kvelden med.

Ååååå, det var tider det 🤩

Anonymkode: eb42d...717

Annonse

For meg som er født på 80-tallet var det Jannicke sin versjon som huskes. Med hovedsak norsk tekst. "Bye bye bye baby baby, baby goodbye. Jeg trodde du skulle bli hos meg". Det ga gode minner 🤩

Anonymkode: 9c392...5a2

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

For meg som er født på 80-tallet var det Jannicke sin versjon som huskes. Med hovedsak norsk tekst. "Bye bye bye baby baby, baby goodbye. Jeg trodde du skulle bli hos meg". Det ga gode minner 🤩

Anonymkode: 9c392...5a2

Samme her ☺️

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...