Gå til innhold

Del 2: Familien fra H****** på besøk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Denne tråden viser bare hvor lettlurte folk er og at Hi bare finner opp på historier 🤣🤣

Kom dere heller litt ut i naturen og lev livet, kjerringer.😅

Anonymkode: 387b0...53a

Sier den som sitter inne på dib selv 😂

Anonymkode: 48f29...063

Oppdatering: Jeg sa til mannen at han skulle lage motregning, men han ville ikke. Han hadde svart "diplomatisk", med at han ikke kom til å betale pga slik og sånn, og at vi syns det var uforskammet å be om det. Han påpekte noen av hendelsene. Tror han er redd for at de lyver mer om oss til resten av slekta. De har allerede spredt historien - til sin fordel selvsagt - til mange i slekta. Den historien går ut på at vi ikke tålte ungene om morgenen, at vi ikke ville servere så mye som en kopp kaffe og at vi helt av det blå kastet dem på gata.

Heldigvis er det visstnok en kjent sak at de er sylfrekke, så vi er ikke de eneste som har lignende opplevelser. En sommer hadde de "okkupert" huset til en annen slektning mens disse var på ferie. De visste at naboen vannet blomstene, så de troppet opp der og forlangte nøkkel til huset. 😆

Jeg er litt mer "krigersk" enn mannen, så jeg har ikke lyst å la det bli med det, men...

Anonymkode: 7db07...24b

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Oppdatering: Jeg sa til mannen at han skulle lage motregning, men han ville ikke. Han hadde svart "diplomatisk", med at han ikke kom til å betale pga slik og sånn, og at vi syns det var uforskammet å be om det. Han påpekte noen av hendelsene. Tror han er redd for at de lyver mer om oss til resten av slekta. De har allerede spredt historien - til sin fordel selvsagt - til mange i slekta. Den historien går ut på at vi ikke tålte ungene om morgenen, at vi ikke ville servere så mye som en kopp kaffe og at vi helt av det blå kastet dem på gata.

Heldigvis er det visstnok en kjent sak at de er sylfrekke, så vi er ikke de eneste som har lignende opplevelser. En sommer hadde de "okkupert" huset til en annen slektning mens disse var på ferie. De visste at naboen vannet blomstene, så de troppet opp der og forlangte nøkkel til huset. 😆

Jeg er litt mer "krigersk" enn mannen, så jeg har ikke lyst å la det bli med det, men...

Anonymkode: 7db07...24b

Men siden dere har hørt mange historier om de i etterkant, så spiller det vel ingen rolle uansett om de forteller hundrevis av historier om hvor fæle dere er, det er vel ingen som tror på de.

Jeg synes dere er feige og veike som slar de slippe unna med sånn oppførsel.

Anonymkode: 48f29...063

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Denne tråden viser bare hvor lettlurte folk er og at Hi bare finner opp på historier 🤣🤣

Kom dere heller litt ut i naturen og lev livet, kjerringer.😅

Anonymkode: 387b0...53a

Vet du, jeg er fortsatt ikke overbevist om at det er sant, men såpass gøy var det at jeg har kikka innom flere ganger i håp om flere oppdateringer. Sant eller ikke, forfriskende med annet enn tjue meter lange tråder med en bruker som kverulerer i vei. 

Og ja, rakk en tur på fjellet også i dag.

Anonymkode: 0c377...cc9

Annonse

Himmel og hav skrev (16 timer siden):

Det verste er at jeg ikke et øyeblikk tviler på at det kan være sant. Noen mennesker har ikke folkeskikk for fem flate øre. Send motkrav. Om dere ikke får penger ut av det er dere i det minste garantert at de ikke spør om å få overnatte hos dere igjen. Har litt vondt av ungene som har så frekke foreldre. Håper noen tar på seg å oppdra dem litt slik at de kan bli dugende samfunnsborgere og ikke snylteveps som foreldrene.  

Som nybakt hageentusiast så vil jeg bare protestere på bruken av snylteveps i denne sammenhengen ;)

Snyltevepsene som kom hit i sommer spiste opp bladlus raskere enn lusa greide å formere seg, så snylteveps kan være svært så dugende samfunnsborgere ;)

Anonymkode: eb469...049

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Som nybakt hageentusiast så vil jeg bare protestere på bruken av snylteveps i denne sammenhengen ;)

Snyltevepsene som kom hit i sommer spiste opp bladlus raskere enn lusa greide å formere seg, så snylteveps kan være svært så dugende samfunnsborgere ;)

Anonymkode: eb469...049

Unnskyld. Det tenkte jeg ikke på :D. Jeg får ikke redigert det opprinnelige innlegget, men ønsker å endre snylteveps til brunsnegle. Mulig noen elsker den også (f. eks. de som lager ansiktskrem med 92% snegleslim 🤢) men jeg hater dem i min hage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...