Gå til innhold

Del 2: Familien fra H****** på besøk

Anbefalte innlegg

Til de av dere som faktisk tror på historien min om den frekke familien vi hadde på besøk sist helg (historien er FAKTISK sann, men skjønner at det er vanskelig å tro). Her kommer del 2:

I går kveld fikk mannen min e-post hvor han blir bedt om å overføre den nette sum av kr 5020,- for overnatting på hotell siden vi kastet dem ut! Og en lang historie om alle problemene vi skapte ved å la dem tro at de skulle få bo hos oss, men så bli kastet ut.

"Betalingsfrist" var 10 dager 😆 Jeg flirer her, men vil egentlig bare skrike! 

Anonymkode: 7db07...24b

Fortsetter under...

Skriv en melding om hva de skylder dere for full kost, losji, leie av bil, bompenger, drivstoff, vaskehjelp (klærne), service, pass av barn og så videre og at etter avregning mot kravet deres så skylder de dere kr 2.000,-

Anonymkode: ea4c2...004

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Til de av dere som faktisk tror på historien min om den frekke familien vi hadde på besøk sist helg (historien er FAKTISK sann, men skjønner at det er vanskelig å tro). Her kommer del 2:

I går kveld fikk mannen min e-post hvor han blir bedt om å overføre den nette sum av kr 5020,- for overnatting på hotell siden vi kastet dem ut! Og en lang historie om alle problemene vi skapte ved å la dem tro at de skulle få bo hos oss, men så bli kastet ut.

Det er jo helt fantastisk 🤣🤣🤣. De pengene kan de jo se langt etter. Mens du har verdens beste historie sånn i ettertid.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Enig med de andre her, send motkrav. Vis til leie av bil, overnatting, vask av klær, måltider og alt annet. 

Annonse

Vi trodde dere bare skulle overnatte her og hadde ikke regnet med alle utgiftene vi fikk ved å ha dere her. Så kravet til dere er på X antall kroner, spesifisert under:

Leie av bil

Drivstoff

Mat

Klesvask

Barnepass

Anonymkode: 33853...4b6

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Skriv en melding om hva de skylder dere for full kost, losji, leie av bil, bompenger, drivstoff, vaskehjelp (klærne), service, pass av barn og så videre og at etter avregning mot kravet deres så skylder de dere kr 2.000,-

JA!! Gjør dette!! Vær så snill!!!! 

Anonymkode: 92df9...8d5

Annonse

Kira skrev (39 minutter siden):

Jeg blåser i om dette er sant eller ei, for gøy er det uansett. Sitter og tenker over hvor mange ting man kan etterfakturere folk man ikke liker lenger 😇

Oooo helt nye muligheter for å spe på inntekt! Her skal det etterfaktureres 4 år med 4 x ukentlig telefonpsykologsalær til navlebeskuende menneske som ikke på noe vis var verd det. To timer av gangen x 4 ganger ukentlig kløe i øret over noen år blir en fin sydentur.

sug lut skrev (3 minutter siden):

Oooo helt nye muligheter for å spe på inntekt! Her skal det etterfaktureres 4 år med 4 x ukentlig telefonpsykologsalær til navlebeskuende menneske som ikke på noe vis var verd det. To timer av gangen x 4 ganger ukentlig kløe i øret over noen år blir en fin sydentur.

Nemlig! Her er det et hav av muligheter ☺️

Ser jeg ikke er alene om å ha noen i slekta som ikke har beina nede på jorda... Føler virkelig med deg HI! En vakker dag kan du le av dette, det verste sjokket må bare gi seg litt først og få hendelsene på mer avstand ☺️

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ja!!! Gjør det, gjør det, gjør det!!

Anonymkode: 0c377...cc9

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

De er jo rape gale. 

Håper han ber dem dra til helvete alle sammen.

Det verste er at jeg ikke et øyeblikk tviler på at det kan være sant. Noen mennesker har ikke folkeskikk for fem flate øre. Send motkrav. Om dere ikke får penger ut av det er dere i det minste garantert at de ikke spør om å få overnatte hos dere igjen. Har litt vondt av ungene som har så frekke foreldre. Håper noen tar på seg å oppdra dem litt slik at de kan bli dugende samfunnsborgere og ikke snylteveps som foreldrene.  

Himmel og hav skrev (29 minutter siden):

Det verste er at jeg ikke et øyeblikk tviler på at det kan være sant. Noen mennesker har ikke folkeskikk for fem flate øre. Send motkrav. Om dere ikke får penger ut av det er dere i det minste garantert at de ikke spør om å få overnatte hos dere igjen. Har litt vondt av ungene som har så frekke foreldre. Håper noen tar på seg å oppdra dem litt slik at de kan bli dugende samfunnsborgere og ikke snylteveps som foreldrene.  

Slekten til HI er bare et lite hakk videre fra min ene svoger og svigerinne, jeg tviler ikke på at de finnes. 

Altså, den episoden med han som feis høyt til egen families store fornøyelse, mens Hi og familien satt og spiste var definitivt det verste synes jeg. Hvordan blir barna deres som vokser opp i en slik familie og blir oppdratt til at dette er helt greit å gjøre? 

Er helt enig med de andre, send en fysisk giro til dem som er spesifisert med utlegg dere har hatt under besøket. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...