Gå til innhold

Erlend i Jakten på kjærligheten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Han burde få prisen for den mest merkeligste bonden. Plutselig bare tar han sånne merkelige valg... 😳

Hva syns du?

Anonymkode: 70f3d...028

Har hatt en rar følelse for han siden 1 episode 

Anonymkode: 2f96c...a62

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Har hatt en rar følelse for han siden 1 episode 

Anonymkode: 2f96c...a62

Med han ja? Merkelig opplegg. Veldig rar, får en creapy følelse.. Men det er jo Vera også. 

Tror Silje bør prise seg lykkelig for å bli sendt hjem. Den flotte dama der kan få noen som er en million gang bedre. Han var en merkelig fyr. Og også totalt evneveik mht å ivareta frierne på middagen. Tenk å la disse påfuglene av noen "venner" mobbe en fremmed jente på den måten! At disse såkalte vennene gjorde det, var én ting, men at HAN tillot det å skje! Jeg har ikke ord! Hvem i huleste ønsker en slik fjott av en mann?

Og disse vennene er jo sikkert slike som han setter pris på da - og det sier så utrolig mye om hvilken type han er!

Noen latterlige, alternative påfugler, som har fått det for seg at de vil være superspesielle og "trendy", så tilgjorte og uekte. Fremstår som komplette idioter hele gjengen! Fysj!

Anonymkode: 55bf3...21c

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tror Silje bør prise seg lykkelig for å bli sendt hjem. Den flotte dama der kan få noen som er en million gang bedre. Han var en merkelig fyr. Og også totalt evneveik mht å ivareta frierne på middagen. Tenk å la disse påfuglene av noen "venner" mobbe en fremmed jente på den måten! At disse såkalte vennene gjorde det, var én ting, men at HAN tillot det å skje! Jeg har ikke ord! Hvem i huleste ønsker en slik fjott av en mann?

Og disse vennene er jo sikkert slike som han setter pris på da - og det sier så utrolig mye om hvilken type han er!

Noen latterlige, alternative påfugler, som har fått det for seg at de vil være superspesielle og "trendy", så tilgjorte og uekte. Fremstår som komplette idioter hele gjengen! Fysj!

Anonymkode: 55bf3...21c

Er så enig 

Annonse

Husk at det klippes her da.

Babyen har sikkert fått luft 😀 Men hun dekker den til når hun er filmet. Tviler på at hun er mammablogger-typen.

Og Erlend viste jo omtanke for Silje. Han avbrøt grillingen og fulgte etter for å se om det gikk bra med henne. Regner bo med at de har klippet det sammen til  å bli veldig komprimert rettet mot Silje. 

Personlig hadde jeg ikke kunnet være en del av det opplegget det med takk til moder jord osv. men det er bare fordi jeg ikke er sånnna av type.. 

Anonymkode: 46303...869

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...