Gå til innhold

La 4 åringen være uten meg i barnebursdag i leos lekeland?

Anbefalte innlegg

Jeg skjenner ikke foreldrene så godt men jenta er bestevennen til mitt barn. Og de mener de skal ta godt vare på mitt barn. Er det så gale av meg og la barnet være uten meg i bursdagen? Nå vet jeg at det kan være mange tøffe og uoppdragne barn i slike plasser. Her ble barnets mormor helt sjokka om jeg lar barnet være i bursdagen alene uten meg! At barnet ikke skal være alene! Hun har vert alene i 2 andre bursdager hjemme hos bursdagsbarna, jeg har jo tenkt meg å være nærme kjøpe senteret til denne leke parken, mens barnet koser seg der. Mammaen mente jeg kan gjerne bli igjen om jeg vil men de er mange voksne som passer på 

Anonymkode: 5e2cd...bc2

Fortsetter under...

En fireåring kan synes et lekeland er overveldende, samt at det er mange muligheter for fall, kræsj og småskader. Jeg ville heller sitter i kafeen når ungen er så liten. Plutselig trenger han deg.

Anonymkode: fc422...a16

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Man følger barn i bursdager i alle fall til de har begynt på skolen. 

Anonymkode: d550e...79f

Uhh... Nei, det gjør man da nødvendigvis slett ikke. Hvorfor sitte og gjete en trygg 4-6 åring? De som arrangerer bursdagen har mitt telefonnummer. 

Anonymkode: 57e18...b7f

Jeg har sendt mine fra meg i den alderen. Har ikke en gang tenkt på at det skal være et problem. De fleste foreldre klarer å beregne hvor mange voksne de trenger for å passe på. Og er man 5-10 minutter unna, så går det helt fint. Det er jo ikke sånn at de andre voksne der er inkompetente og ikke klarer å gi trøst om barnet skulle slå seg, og ringe deg om det skulle ende opp med at barnet ikke klarer å roe seg ned

Anonymkode: 70773...e73

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Man følger barn i bursdager i alle fall til de har begynt på skolen. 

Anonymkode: d550e...79f

Følger til døra, ja.

Følger inn i bursdagen, nei.

TS er du usikker kan du jo bare være igjen på lekeland og be de si ifra hvis det er noe.

Selv feiret vi 4-årsdagen til et av barna på lekeland, var kun en som hadde en foreldre med seg, resten var alene.

Anonymkode: 13aa9...103

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Følger til døra, ja.

Følger inn i bursdagen, nei.

TS er du usikker kan du jo bare være igjen på lekeland og be de si ifra hvis det er noe.

Selv feiret vi 4-årsdagen til et av barna på lekeland, var kun en som hadde en foreldre med seg, resten var alene.

Anonymkode: 13aa9...103

Tingen er at min samboer som kjører oss bort, at vis vi begge kan være med siden det ikke er akkurat så vits da bursdagen ikke varer så lenge og at han skal kjøre hjem igjen og hente oss 1-2 timer etter på tenkte jeg. Vis vi skulle vert der hadde vi ikke vært helt opp i selskapet men mer i bakgrunnen :) og vært i cafen og vis det var noe. Men nå vet ikke jeg, mitt barn er nok ikke helt trygg med moren helt, da hun ikke ser henne så mye

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Tingen er at min samboer som kjører oss bort, at vis vi begge kan være med siden det ikke er akkurat så vits da bursdagen ikke varer så lenge og at han skal kjøre hjem igjen og hente oss 1-2 timer etter på tenkte jeg. Vis vi skulle vert der hadde vi ikke vært helt opp i selskapet men mer i bakgrunnen :) og vært i cafen og vis det var noe. Men nå vet ikke jeg, mitt barn er nok ikke helt trygg med moren helt, da hun ikke ser henne så mye

Kunne dere ikke være på kjøpesenteret som var nærme da?

Anonymkode: b398e...dce

Jeg hadde ikke sendt de på lekeland alene i bursdag. Første gang mine har vært alene i bursdag var de vel 5 år. De har sagt fra når de har vært klar. 
Jeg skjønner ikke at disse foreldrene tør være alene med en bursdagsgjeng på lekeland jeg. Med mindre det er stengt for ordinære gjester da. 

Anonymkode: 4eb9b...c1b

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Jeg skjenner ikke foreldrene så godt men jenta er bestevennen til mitt barn. Og de mener de skal ta godt vare på mitt barn. Er det så gale av meg og la barnet være uten meg i bursdagen? Nå vet jeg at det kan være mange tøffe og uoppdragne barn i slike plasser. Her ble barnets mormor helt sjokka om jeg lar barnet være i bursdagen alene uten meg! At barnet ikke skal være alene! Hun har vert alene i 2 andre bursdager hjemme hos bursdagsbarna, jeg har jo tenkt meg å være nærme kjøpe senteret til denne leke parken, mens barnet koser seg der. Mammaen mente jeg kan gjerne bli igjen om jeg vil men de er mange voksne som passer på 

bli med

Anonymkode: 49927...ec4

Annonse

Tenker man ser an barnet og hvor mange voksne som faktisk er der. Ene barnet mitt hadde aldri blitt igjen der alene på den alderen, både fordi hun var engstelig og fordi hun var dårlig motorisk og fort kunne trengt hjelp med mer enn jeg ville plaget foreldrene til bursdagsbarnet med. Kunne også fort tilbudt meg å hjelpe til uansett, om det var bare to voksne feks på 15 barn. Forventer ikke at de som har bursdag skal organisere en gjeng til å passe på mitt barn om det er mange der. Man leverer tross alt i en bursdag, ikke i barnehagen.

Anonymkode: bda76...f68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...