Gå til innhold

Hvordan slutte å gråte hele tiden????

Anbefalte innlegg

Jeg gråter når jeg blir rørt, og såklart blir jegbrørt når barna opptrer i ulike settinger. 

Noen tips for å slutte? Bite seg hardt i tunga eller kjøre en kniv i låret fungerer ikke 🤪

Utrolig flaut å sitte å grine på juleavslutning blant alle foreldre, fordi ungen din står på scenen og synger. Trenger ikke synge alene engang, tuter bare hun står der 🤦‍♀️

Fikk invitasjon til juleavslutning i går, og da begynte jeg å grue meg😳

Anonymkode: 01034...e0a

Fortsetter under...

Jeg er helt lik som deg, og synes også det er litt flaut at jeg alltid skal gå der med tårer i øynene. Har ingen gode råd dessverre, men følger tråden i tilfellet det finnes et magisk triks 😜

Anonymkode: 38257...9e1

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Jeg er helt lik som deg, og synes også det er litt flaut at jeg alltid skal gå der med tårer i øynene. Har ingen gode råd dessverre, men følger tråden i tilfellet det finnes et magisk triks 😜

Anonymkode: 38257...9e1

😆🤞🤞

Annonse

sug lut skrev (2 minutter siden):

Man blir bare mer og mer emosjonelt inkontinent med årene. Skolekorps, 17. Mai-sanger eller juleavslutninger - bare å akseptere og huske papirlommetørkle.

😟 ok, ingen håp der altså🙈

Er det i det minste lov å håpe at ingen legger merke til det, siden de forhåpentligvis et like ille selv og har nok med seg selv? 🤪

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Lag et hull i lommen og dra deg litt kjønnshårene. Det funker. 

Anonymkode: ed22c...c50

🤣🤣🤣🤣🤣

Lurer på om jeg hadde fått tårer i øynene da også😂

Napper ikke bryn uten å grine, så hadde vel ikke hjulpet 🫣

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

😟 ok, ingen håp der altså🙈

Er det i det minste lov å håpe at ingen legger merke til det, siden de forhåpentligvis et like ille selv og har nok med seg selv? 🤪

Det vil jeg tro - alle mine venner er like lettrørte i hvert fall, og min mor sier det samme. Det er jo egentlig en fin ting at man lar seg berøre.

sug lut skrev (38 minutter siden):

Det vil jeg tro - alle mine venner er like lettrørte i hvert fall, og min mor sier det samme. Det er jo egentlig en fin ting at man lar seg berøre.

Godt å høre. Det skal jeg ha i bakhodet når jeg gråter i gymsalen i desember 🫢

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Sånn har jeg blitt og, verre og verre jo eldre jeg blir, 38 år nå😅

Anonymkode: 5f9cb...2e8

Verre og verre her også. Tårer i øynene når datteren min øver nå. Hallo, gi meg et nakkeskudd 🙄

Er forøvrig 37. Var ikke SÅ gal for 5 år siden 😳

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...