Gå til innhold

Hvordan slutte å gråte hele tiden????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gråter når jeg blir rørt, og såklart blir jegbrørt når barna opptrer i ulike settinger. 

Noen tips for å slutte? Bite seg hardt i tunga eller kjøre en kniv i låret fungerer ikke 🤪

Utrolig flaut å sitte å grine på juleavslutning blant alle foreldre, fordi ungen din står på scenen og synger. Trenger ikke synge alene engang, tuter bare hun står der 🤦‍♀️

Fikk invitasjon til juleavslutning i går, og da begynte jeg å grue meg😳

Anonymkode: 01034...e0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er akkurat som deg, men bærer mine tårer med stolthet, det er ikke noe flaut med å bli rørt!

Anonymkode: fb3f4...1c5

Skrevet

Jeg er helt lik som deg, og synes også det er litt flaut at jeg alltid skal gå der med tårer i øynene. Har ingen gode råd dessverre, men følger tråden i tilfellet det finnes et magisk triks 😜

Anonymkode: 38257...9e1

Skrevet

Man blir bare mer og mer emosjonelt inkontinent med årene. Skolekorps, 17. Mai-sanger eller juleavslutninger - bare å akseptere og huske papirlommetørkle.

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Jeg er akkurat som deg, men bærer mine tårer med stolthet, det er ikke noe flaut med å bli rørt!

Anonymkode: fb3f4...1c5

❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Jeg er helt lik som deg, og synes også det er litt flaut at jeg alltid skal gå der med tårer i øynene. Har ingen gode råd dessverre, men følger tråden i tilfellet det finnes et magisk triks 😜

Anonymkode: 38257...9e1

😆🤞🤞

Skrevet

Lag et hull i lommen og dra deg litt kjønnshårene. Det funker. 

Anonymkode: ed22c...c50

Skrevet
sug lut skrev (2 minutter siden):

Man blir bare mer og mer emosjonelt inkontinent med årene. Skolekorps, 17. Mai-sanger eller juleavslutninger - bare å akseptere og huske papirlommetørkle.

😟 ok, ingen håp der altså🙈

Er det i det minste lov å håpe at ingen legger merke til det, siden de forhåpentligvis et like ille selv og har nok med seg selv? 🤪

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Lag et hull i lommen og dra deg litt kjønnshårene. Det funker. 

Anonymkode: ed22c...c50

🤣🤣🤣🤣🤣

Lurer på om jeg hadde fått tårer i øynene da også😂

Napper ikke bryn uten å grine, så hadde vel ikke hjulpet 🫣

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

😟 ok, ingen håp der altså🙈

Er det i det minste lov å håpe at ingen legger merke til det, siden de forhåpentligvis et like ille selv og har nok med seg selv? 🤪

Det vil jeg tro - alle mine venner er like lettrørte i hvert fall, og min mor sier det samme. Det er jo egentlig en fin ting at man lar seg berøre.

Skrevet

Sånn har jeg blitt og, verre og verre jo eldre jeg blir, 38 år nå😅

Anonymkode: 5f9cb...2e8

Skrevet
sug lut skrev (38 minutter siden):

Det vil jeg tro - alle mine venner er like lettrørte i hvert fall, og min mor sier det samme. Det er jo egentlig en fin ting at man lar seg berøre.

Godt å høre. Det skal jeg ha i bakhodet når jeg gråter i gymsalen i desember 🫢

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Sånn har jeg blitt og, verre og verre jo eldre jeg blir, 38 år nå😅

Anonymkode: 5f9cb...2e8

Verre og verre her også. Tårer i øynene når datteren min øver nå. Hallo, gi meg et nakkeskudd 🙄

Er forøvrig 37. Var ikke SÅ gal for 5 år siden 😳

Skrevet

Gikk greit over da ungene passerte 9-10 år. Da var ikke falske toner og halvt hørbare replikker så stas mer. 

Anonymkode: a3e97...10c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...