Gå til innhold

Reiseforsikring - forsinkelse som må begrunnes fra flyselskapet


Anbefalte innlegg

Jeg får jo ingen begrunnelse fra flyselskapet (Wizzair) og da vil ikke flyselskapet hjelpe meg heller. Har selvfølgelig bevis på at flighten var forsinket, men forsikringsselskapet gidder knapt å kommunisere når jeg ikke har fått en begrunnelse. 

Andre som har slitt på denne måten? Noen som faktisk har fått hjelp? 

Anonymkode: 6be67...2cf

Fortsetter under...

Wizzair er til lite hjelp dessverre. Skal ikke ha konpensasjon for selve forsinkelsen, men prøver å få dekket ekstrautgifter som var uunngåelige når jeg kom så sent frem. 

Anonymkode: 6be67...2cf

Det er flyselskapet som skal dekke forsinkelsen. 
De er heller ikke ansvarlig for om du rekker videre korresponderende transport med mindre du har bestilt alt via samme selskap. 

Jeg ble forsinka med Widerøe en gang og måtte overnatte på hotell fordi siste ferje hadde gått. Ikke dems problem og jeg fikk ikke noe igjen 

skulle reise med Norwegian hjem fra ferie, men det ble kannselert og vi fikk en solid kompensasjon fra Norwegian 

Anonymkode: e4584...e1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...