Gå til innhold

Familien fra H****** på besøk 😆

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

LillaGorilla♥♥ skrev (3 timer siden):

Det jeg ikke skjønner er at dere ikke satt ned foten med en gang? Hvordan tillater man at folk oppfører seg sånn uten å si noe med en gang?

Det samme tenkte jeg. Hadde klikket lenge før alt dette hadde skjedd. 

Anonymkode: 2b744...b87

Annonse

Stusser veldig på at dere både gav dem kode til drivstoffkort og handlet for dem på butikken🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ I tillegg til alt det andre. Dere får i hvert fall prisen for å være tidenes rauseste og mest overbærende og tålmodige vertskap. 

Anonymkode: 3bb46...182

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Vi har hatt en selsom opplevelse nå i helga som var! For en uke siden fikk mannen en telefon fra en kusine som bor i en annen by, og som han ikke har kontakt med i hele tatt. Hun spurte om hun, mannen og tre unger (4 til 12 år) kunne overnatte hos oss torsdag til søndag, da de ville ta en høstferietur til byen vår. Vi sa selvsagt ja, tenkte at det kunne være gøy å møte dem selv om vi ikke kjenner dem. Vi hentet dem på flyplassen med begge bilene siden de er så mange, og allerede i bilturen hjem foreslo kusina at siden vi hadde to biler, kunne de bruke den ene mens de var her. Jeg tenkte at det var helt greit, og ville nok foreslått det selv også, men i ettertid tenker jeg at det kanskje var litt freidig.

Jeg hadde laget hjemmelaget pizza, brus til barna og vin og øl til oss voksne. Hadde redd opp i kjelleretasjen der det er kjellerstue og et soverom. Straks de så rommene kommenterte de sengene! At det så ukomfortabelt ut, og at en av sengene var sammenleggbar gjesteseng til yngstegutten var ikke bra. Hun foreslo at vi kunne sende våre to tenåringer på overnatting slik at de selv kunne bruke rommene oppe. Allerede da kjente jeg at det skurret alvorlig, men verre skulle det bli! 🤣 

Kort fortalt: de krevde å leve på oss hele helga, skrev handlelapp og sa rett ut at vi  måtte dra å handle. Ble sur for at vi ikke lagde den maten de ønsket, kastet en liten haug med skittenklær på ganggulvet og sa at jeg måtte vaske disse. Ble rasende når jeg sa at det fikk de gjøre selv. Krevde kode til drivstoffkortet på bilen slik at de fikk fylle drivstoff, dro avgårde lørdag på formiddagen uten å ta med barna. Måtte rope etter dem om "hva med ungene". Da snudde hun seg og ropte tilbake at "dere passer dem". Når jeg sa at det ikke var aktuelt, klikket hun, ropte og skrek at vi var de verste menneskene hun hadde møtt. 

Etter dette bestemte vi oss for å si at de ikke fikk bo hos oss siste natt, at de fikk ta inn på hotell. Vi lagde oss noe enkel mat til oss og våre barn mens de var i byen. Mens vi spiste kom de hjem, og ble sure siden vi ikke hadde laget til dem. Jeg sa som sant var at vi jo ikke visste når de kom hjem. Da gikk mannen hennes forbi spisebordet der vi satt og spiste og slapp en brakfis!!! Og så lo de godt hele familien. 

DA klikka både jeg og mannen totalt. Vi kasta dem regelrett ut, selv om de iflg dem selv ikke hadde råd til hotell. Det verste er at jeg bryr meg ikke! Selv om små unger måtte sove på gata, så var jeg så eitrande forbanna at det brydde meg ikke. Jeg vet at de tok inn på hotell, for min manns tante ringte å kjefta oss ut siden vi hadde kastet ut hennes snille datter og familien.

Jeg er enda i sjokk! Er det faktisk folk som oppfører seg slik? Har dere opplevd noe tilsvarende??

Anonymkode: 3c909...536

Tuller du her? 

Anonymkode: 18246...fe5

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Etter 2 dager ja.

Anonymkode: e9353...c9c

Hele greia er jo såpass surrealistisk at det er fort gjort å bli handlingslammet, så har ingen problem med å forstå at det tok litt tid! 

Anonymkode: db025...574

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...