Gå til innhold

Mitt førstefødte barn er straks 18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjøre stas på henne?

En annen ting, hun har fått bekreftet time til oppkjøring... men jeg får ikke vite.  Det er sårt merker jeg. Hvordan ville du reagert?

Anonymkode: d768f...af9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp noe fint til eller gi henne pengegave. 

Hæ?? 

Anonymkode: 7f616...111

Skrevet

Lag slektsbok og familieoppskriftsbok. Gi henne noe meningsfylt. Og så full pakke med frokost på senga og feiring dagen gjennom

Og blås nå i oppkjøring!

Anonymkode: ac5e3...0e1

Skrevet

Mine får arvesmykker når de blir 18, ting som betyr noe og har vært i familien i generasjoner. I tillegg vanlig gave, fin middag etter deres ønske og huset alene til å holde fest for venner.

Anonymkode: 1158b...903

Skrevet

Jeg gjorde det samme. Holdt oppkjøringsdato hemmelig. I tilfelle jeg strøk.... hun har nok press på seg selv og trenger å føle deres forventninger i tillegg 

Anonymkode: 3c186...668

Skrevet

Alle vi tre søsknene hjemme fikk noe fint og varig til 18årsdagen. Både jeg og søsteren min fikk et vakkert armbånd, vi fikk være med å velge selv. Broren min fikk klokke. Jeg kommer til p gjøre det samme med mine barn. 

Anonymkode: 7a7de...e92

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hvordan gjøre stas på henne?

En annen ting, hun har fått bekreftet time til oppkjøring... men jeg får ikke vite.  Det er sårt merker jeg. Hvordan ville du reagert?

Sårt? Det skjønner jeg bare ikke. 

Hun vil unngå mye styr og mas rundt oppkjøring. Kanskje ikke fortelle hvis hun stryker. La henne ordne det selv. 

Anonymkode: 0cf81...9b9

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 11.10.2023 den 0.26):

Dropp de klamme mammahendene på skulderen hennes. Min attenåring får kløe hvis han må gjøre rede for en masse ting overfor meg. Han kaller det "micro-management". Noe han har rett i!

Anonymkode: f5620...154

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...