Gå til innhold

Hvor kan jeg få noen til å lage dette putetrekket?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Meld deg inn i «vi syglade» på Facebook - det er mange som har utstyr til å lage den puta. 

Anonymkode: fb592...a09

Takk for tips :)

Anonymkode: 1efba...592

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Muligens vanskelig å få tak i. Sånne ting må man ha lisens for å få lov til å selge. 

Anonymkode: a7374...1d7

Er jo en privatperson på finn.no som selger disse. Men siden selger ikke har svart på en måned nå så trenger jeg en annen som kan lage noe lignende

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Er jo en privatperson på finn.no som selger disse. Men siden selger ikke har svart på en måned nå så trenger jeg en annen som kan lage noe lignende

Denne privatpersonen har neppe lov. Disney er fryktelig strengt regulert. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Denne privatpersonen har neppe lov. Disney er fryktelig strengt regulert. 

Okey det visste jeg ikke beklager

Jeg vil tro at du har vansker med å finne en som vil lage dette fordi Disney er knallharde på rettighetene sine. Jeg har både utstyr og ferdigheter til å lage produktet du etterspør, men jeg vil ikke risikere å bli saksøkt av Disney for brudd på opphavsrett, manglende lisens etc. 

Kjøp putetrekk og lav selv.

https://www.clasohlson.com/no/Strykepapir-for-lyse-hvite-tekstiler/p/Pr386233000 Dette er for lyse tekstiler, men leter du kan du kanskje finne noe tilsvarende som kan brukes.

Anonymkode: 0188c...f30

gale damen skrev (1 time siden):

Jeg vil tro at du har vansker med å finne en som vil lage dette fordi Disney er knallharde på rettighetene sine. Jeg har både utstyr og ferdigheter til å lage produktet du etterspør, men jeg vil ikke risikere å bli saksøkt av Disney for brudd på opphavsrett, manglende lisens etc. 

Ja jeg var ikke ute etter å gjøre noe ulovlig,tenkte ikke over at det ikke var lov. 

Annonse

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Ja jeg var ikke ute etter å gjøre noe ulovlig,tenkte ikke over at det ikke var lov. 

Du kan lage det selv, det er bare ikke lov å selge det ferdige produktet 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...