Gå til innhold

Forstår hvorfor det er så lite aktivitet på finn.no

Anbefalte innlegg

Det er jo kjempedyrt å handle. Etter at de begynte med trygg betaling på 39 kr, og frakt på 39 kr for minste pakke (med unntak). Da er plutselig ikke den genseren til 50 kr billig lenger, og så klart går folk heller på barneskatter og fretex osv.

Anonymkode: 2bb33...efc

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Selfølgelig koster det å sende ting.

Mrn det er jo bare å hente selv, så slipper du frakten.

Anonymkode: c1104...711

Selvfølgelig kom det et skikkelig dumt svar. Å sende koster penger. Å legge på ekstra kostnader og kamuflere det som "trygg betaling" er idiotisk. Kunne i så fall vært valgfritt. 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Selvfølgelig kom det et skikkelig dumt svar. Å sende koster penger. Å legge på ekstra kostnader og kamuflere det som "trygg betaling" er idiotisk. Kunne i så fall vært valgfritt. 

Det er jo valgfritt

Anonymkode: 6a5dc...7c4

Jeg hverken kjøper eller selger ting som må sendes. Henter du på døren vipser du når du har sett varen. Null problem.

Man trenger ikke bruke disse ordningene altså, særlig ikke når man kjøper eller selger ting som koster 50 kroner.

Anonymkode: 338af...b95

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er jo kjempedyrt å handle. Etter at de begynte med trygg betaling på 39 kr, og frakt på 39 kr for minste pakke (med unntak). Da er plutselig ikke den genseren til 50 kr billig lenger, og så klart går folk heller på barneskatter og fretex osv.

Det er jo bare til å forskuddsbetale for varen så slipper du å betale 39 kr i trygg betaling. Problem solved.

Anonymkode: 3f6c7...942

Annonse

Jeg synes også det er lite aktivitet på områder jeg er interessert i...

Men det er jo ikke obligatorisk å bruke dette alternativet? Du kan skrive at du er åpen for henting, og eventuelt sending med andre fraktalternativer dersom folk dekker frakt? Nekter ikke å handle med "fiks ferdig", men foretrekker andre muligheter både som kjøper og selger.

Anonymkode: 71d38...464

Annonse

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Lite aktivitet? Jeg skjønner ikke hva du mener. Jeg har solgt mye i det siste, uten problemer. Og kjøpt. Jeg vippser, de sender eller omvendt. 

Anonymkode: dce7f...679

Jeg har også solgt mye, flyr ut i postkassa med pakker hver kveld. Men det er lite aktivitet, før hadde jeg 200 klikk på annonser. Nå er det 20 klikk på 60 dager. De som er inne kjøper gjerne, så det er ikke det jeg irriterer meg over. Men selv kommer jeg ikke til å handle mer via finn, og forstår hvorfor det blir betydelig mindre aktivitet med tiden.

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes også det er lite aktivitet på områder jeg er interessert i...

Men det er jo ikke obligatorisk å bruke dette alternativet? Du kan skrive at du er åpen for henting, og eventuelt sending med andre fraktalternativer dersom folk dekker frakt? Nekter ikke å handle med "fiks ferdig", men foretrekker andre muligheter både som kjøper og selger.

Anonymkode: 71d38...464

Har spurt et par stk, men trygg betaling er jo en fordel for selger så de sier jo nei. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, det er ikke valgfritt med fiks ferdig

Ehh jo det er det! Jeg velger ofte å bare forskuddsbetale på vipps til personen å unngår da å bruke fiks ferdig.

Anonymkode: 3f6c7...942

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...