Gå til innhold

Noen som har hatt magebrokk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det? Min svigerinne har magebrokk. Har hatt smerter i noen uker. Hun har vært på sykehuset nettopp til undersøkelse og da presset de brokken inn igjen. Men hun skal opereres i neste uke. Min bror jobbet borte i 3 uker til, så jeg må hjelpe henne. Hvor mye hjelp trenger hun før eller etter operasjonen? Hun sier at hun kan ikke løfte noe tung før operasjonen. Men hva er tungt? Kan hun handle og bære handleposer før operasjonen? 

Anonymkode: ebb52...518

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et magebrokk oppstår når en del av mageinnholdet, for eksempel tarm eller fett, presser gjennom en svakhet eller åpning i bukveggen. Dette kan skje i området rundt magen eller navlen. 

Hun kan ikke bære handleposer de første ukene. 

Anonymkode: 0dcf8...4fb

Skrevet

Hun kan ikke løfte tungt etter operasjonen heller. Tunge handleposer ville jeg hjulpet henne med også før operasjonen, eller hun må handle i mange lette poser og gå flere turer til og fra bilen.

Anonymkode: 10ef5...8e7

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Hun kan ikke løfte tungt etter operasjonen heller. Tunge handleposer ville jeg hjulpet henne med også før operasjonen, eller hun må handle i mange lette poser og gå flere turer til og fra bilen.

Anonymkode: 10ef5...8e7

Hva med mat og drikke? Kan spise hva som helst? Alkohol?

Anonymkode: ebb52...518

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...