Gå til innhold

Erfaringer med flybytte og at alt går greit med bagasjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det mest vanlige er at det går helt fint. Jeg har aldri opplevd at bagasjen har manglet på endedestinasjon.

Det kan selvfølgelig skje av og til, men det er ikke vanlig. Da hadde de måttet slutte med å ta ansvaret for at bagasjen kommer videre til riktig fly.

Anonymkode: e2368...7c9

Stort sett går det helt greit. Av og til gjør det ikke det. Derfor pakker man ikke medisiner eller annet livsnødvendig, samt smykker/ting av verdi i innsjekket bagasje. 
Hvis jeg skal noe viktig og har dårlig tid, tar jeg med rent undertøy og antrekk jeg evn trenger i håndbagasjen (type spesielt selskap/holde foredrag..) Hvis jeg bare skal på ferie og har tid til å handle det viktigste hvis bagasjen blir forsinket, tenker jeg ikke på det. 

Anonymkode: 6a3c7...b7d

Annonse

Det skjer sjelden, men det skjer. Skal jeg på ferie til f.eks. Syden pakker jeg medisiner, en shorts, en t-skjorte og en bikini i håndbagasjen. Da slipper jeg å kovne mens jeg venter på feilsendt bagasje eller mens jeg handler det mest nødvendige. Jeg har selv opplevd at bagasjen har reist på aleneferie, men i de fleste tilfeller har den kommet frem. Jo flere fly man skal med, jo større er sjansen (men den er fortsatt liten). Man kan også miste bagasjen/få bagasjen feilsendt på korte distanser. Jeg har miste bagasjen mellom to norske byer (uten mellomlanding), mellom Skandinavia og resten av Europa og mellom Asia og Australia. 

Anonymkode: 048d8...9c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...