Gå til innhold

Uenig om hvor vi skal bo (flytte sammen)

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er det «sjelssettende» for barn å flytte og bytte skole altså? Dette angår i så fall veldig mange barn, gitt alle samlivsbruddene som innebærer flytting.

Anonymkode: dbb3f...e0a

De skilte som jeg vet om flytter bare til en annen bydel, maks. 

Anonymkode: 63ad7...06b

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Selvsagt er det ikke bare kjæresten som skal ta hensyn. Han bor der han vil bo.

Anonymkode: dbb3f...e0a

Ja, og da kan de ikke flytte sammen. Hi skal i alle fall ikke gi etter for en mann som ikke evner å sette ett barn sine behov før sine egne.

Anonymkode: 69572...f72

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er bare å si nei. Tør du ikke det? Ja, du er forelska nå, men jeg føler meg syns.. Du river vekk barnet ditt fra trygge rammer, flytter til gokk selvom du og sønn ikke vil, så får du og typen en baby, du orker ikke mer. Men må bo der fordi du ikke skal ødelegge yngste. Uff.  

Hvis han hadde brydd seg nok, hadde han aldri foreslått dette. Vær så snill å tenk på sønnen din. Burde ikke være ett tema engang å få han vekk fra nettverket sitt for en stefar. 

Sønnen din kan ende opp med å hate deg. 

Får helt vondt i magen jeg. 

Anonymkode: 63ad7...06b

Hjelpes, litt dramaqueen eller?

Når det er sagt hadde jeg ikke flytte sammen med en mann som ikke så andre enn seg selv i en sånn situasjon. 

Anonymkode: 6e1a5...037

Hadde aldri gitt meg på dette.

Du ønsker ikke flytte og barnet ønsker ikke flytte, da skal dere ikke flytte!

Hvordan tror du forholdet mellom barnet og stefar blir om du tvinger gjennom flytting?

Nei, barnet og dets venner og omgsngsktets kommer langt foran behovet kjæresten har for å bo nærme sin mamma altså, og i barnets side av vekta ligger også ditt ønske om å bli der du er. Ingen tvil om hvilen side som har den tyngste vektskålen.

Ønsker denne mannen å stifte bo med deg blir det der du og sønnen din bor. Ferdig snakka.

Anonymkode: d48e7...fdd

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...