Gå til innhold

Jakten på kjærligheten. Babyen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Lurte jeg og på 😳 Så ikke hodet en gang, 

Anonymkode: ca0ed...58a

Ja. Ikke sant 😳

Merkelige venner han hadde. Spesielt opplegg med den grillingen av hun ene

Anonymkode: 6d0a5...87e

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja. Ikke sant 😳

Merkelige venner han hadde. Spesielt opplegg med den grillingen av hun ene

Reagerte veldig på det. Kan det ha vært en baby? 😳

Ja, helt enig. Ikke noe fint av dem. 

Annonse

Altså - hva i himmelens navn var det slags "venner"?? OG mann??? Ble faktisk kolossalt provosert av å se på! Og for noen latterlige spørsmål. Den gjengen der etterstrebet så sinnsykt å være SPESIELLE! Sååå kule og alternative * spy * Om jeg hadde vært hun som ble utsatt for denne totalt uforskammede oppførselen, hadde jeg sagt fra ganske tydelig. Og dessuten: pakket sammen og dratt hjem! Disse menneskene ville jeg ikke hatt noe med å gjøre, og hvilken mann har slike venner?? Og så: hvilken "mann" godtar at disse "vennene" terroriserer en fremtidig kjæreste? Om jeg var hun andre, som ikke ble utsatt for riktig så dårlig behandling, hadde jeg også dratt - av samme grunn! Det der sa ufattelig mye om hvilken type han er! Aldri i livet om jeg hadde villet hatt en sånn mann. Jeg ville mistet interessen omgående. Noe så veik og elendig oppførsel. TENK å ikke sette disse "vennene" grundig på plass når de begynte å mobbe jentene!!! Makan!

Anonymkode: 78dc5...464

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Altså - hva i himmelens navn var det slags "venner"?? OG mann??? Ble faktisk kolossalt provosert av å se på! Og for noen latterlige spørsmål. Den gjengen der etterstrebet så sinnsykt å være SPESIELLE! Sååå kule og alternative * spy * Om jeg hadde vært hun som ble utsatt for denne totalt uforskammede oppførselen, hadde jeg sagt fra ganske tydelig. Og dessuten: pakket sammen og dratt hjem! Disse menneskene ville jeg ikke hatt noe med å gjøre, og hvilken mann har slike venner?? Og så: hvilken "mann" godtar at disse "vennene" terroriserer en fremtidig kjæreste? Om jeg var hun andre, som ikke ble utsatt for riktig så dårlig behandling, hadde jeg også dratt - av samme grunn! Det der sa ufattelig mye om hvilken type han er! Aldri i livet om jeg hadde villet hatt en sånn mann. Jeg ville mistet interessen omgående. Noe så veik og elendig oppførsel. TENK å ikke sette disse "vennene" grundig på plass når de begynte å mobbe jentene!!! Makan!

Så enig. Kunne ikke sagt det bedre. For en oppførsel. Hadde reist. 

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Helt enig ! Var det derfor hun ene måtte flytte ut fra gården seint på kvelden?  Syns det var merkelig!  Han likte vell ikke sånt alternativt ?? Spesielt!  Fra ende til annen 

Veldig uhøflig tone ja! Nesten så man lurer på om de var sjalu? Ikke nødvendigvis romantisk sjalu, men at de fryktet at Erlend ville bruke mindre tid på dem og gårdsdriften, og derfor egentlig ikke ville slippe noen inn?

Stor kontrast til de andre middagene som hadde en glad og avslappet stemning. 

Anonymkode: af763...5b8

Silje virker som en bra dame, og jeg hadde ikke blitt overrasket om hun ønsker å dra hjem etter dette.

Likte Kristianne også, for så vidt, og hun puster kanskje lettet ut over at hun ikke var der når hun ser dette på TV. 

Anonymkode: af763...5b8

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...